Mijn nieuwe aanwinst: overo criollo merrie Yerba!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-19 22:41

Thanks allemaal voor de felicitaties en de leuke reacties <3

Jaan81 schreef:
Gefeliciteerd Charlotte! Wat een waanzinnig lieve uitstraling heeft ze <3
Komt ze bij Joe of je haf te staan?

Ze komt bij mijn haflinger te staan! Dat is het makkelijkst, anders zou ik iedere dag naar twee plekken moeten haha. Dankjewel! :*


Emita schreef:
Wat leuk, een criollo! Criollos zijn echt ge-wel-di-ge paarden. Keihard en super betrouwbaar. Ik heb er heel veel gereden toen ik nog in Argentinië woonde.. Heerlijke dieren. Veel plezier ermee, hier ga je geen spijt van krijgen!

Dat denk ik ook niet nee! :D En toch ook een overo hè, haha. Kon ook bijna niet anders, ben daar zo verliefd op geworden door jouw Nova <3

Granoek schreef:
Wauw wat een knap paard!

Ik heb een keer een paardrijvakantie gedaan op een ranch met criollo's en ik heb echt gehuild toen ik er geen mee naar huis kon nemen (En nee ik was niet jong en onbezonnen, ik was oud genoeg om niet meer te mogen huilen :+ )
Wat een geweldige paarden waren dat, ik denk er nog heel vaak aan terug. Keihard, super slim, echte werkers waren dan. En zooo zachtaardig.
Zucht.
Ik wil ook. :( :+

Whaha, ik snap je helemaal :+ Ik had van tevoren absoluut niet verwacht dat ik meteen zo verliefd zou worden op dit ras, maar ik denk dat ik ook wel wat traantjes gelaten had als Yerba niet goedgekeurd was! Ze zijn gewoon te leuk!


Retjethorse schreef:
Granoek schreef:
Wauw wat een knap paard!

Ik heb een keer een paardrijvakantie gedaan op een ranch met criollo's en ik heb echt gehuild toen ik er geen mee naar huis kon nemen (En nee ik was niet jong en onbezonnen, ik was oud genoeg om niet meer te mogen huilen :+ )
Wat een geweldige paarden waren dat, ik denk er nog heel vaak aan terug. Keihard, super slim, echte werkers waren dan. En zooo zachtaardig.
Zucht.
Ik wil ook. :( :+
Oh jee dat voorspelt niet veel goeds. :')
Ik ga in augustus rijden op Criollo's (bij stoeterij Trojano). De kans zit er nog dik in dat er eentje meekomt. }>

Haha, dat zit er wel in ja!! Pas maar op, voor je het weet neem je er echt een mee :')


MissWeenie schreef:
Ahhhhh wat leuk, nog een Criollo! *\o/* Ik heb zelf een nu net 7 jarige bonte Criollo ruin, ben in mijn zoektocht naar een eigen paard eigenlijk bij toeval bij een Criollo uitgekomen maar het was voor mij wel écht een grote plus! Het zijn over het algemeen echt sterke, koele paarden! <3 [ [url=m/hrmlv6.png]Afbeelding[/url] ]


Ohhh wauw wat een knapperd zeg <3 <3

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Mijn nieuwe aanwinst: overo criollo merrie Yerba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:46

Wat een mooierd! Ik reed het vorige paard van Gaucho bij. Een kruising Criollo. Echt een geweldig dier! Ik zelf ben helemaal verliefd op de quarters, dus die heb ik dan ook maar gekocht :D . Maar het is bij quarters wel altijd oppassen geblazen met de beentjes. Fuego heeft nooit een tel last gehad van kreupelheid oid. Echt hele sterke paarden! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 22:49

Wat een dier heb je gekocht <3 <3
Héél veel plezier ermee!
En die stippel die erbij loopt is zeker niet te koop hé (zeg gewoon neen :Y) ).

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 20:53

Gimme_Joy schreef:
Wat een mooierd! Ik reed het vorige paard van Gaucho bij. Een kruising Criollo. Echt een geweldig dier! Ik zelf ben helemaal verliefd op de quarters, dus die heb ik dan ook maar gekocht :D . Maar het is bij quarters wel altijd oppassen geblazen met de beentjes. Fuego heeft nooit een tel last gehad van kreupelheid oid. Echt hele sterke paarden! *\o/*

Ahh zo leuk :D


[***] schreef:
Wat een dier heb je gekocht <3 <3
Héél veel plezier ermee!
En die stippel die erbij loopt is zeker niet te koop hé (zeg gewoon neen :Y) ).

Dankje! Haha dat zou ik niet niet weten!! Je kan altijd een mailtje naar de stoeterij sturen O:) :+

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 21:17

Char_lotte schreef:
Thanks allemaal voor de felicitaties en de leuke reacties <3



Emita schreef:
Wat leuk, een criollo! Criollos zijn echt ge-wel-di-ge paarden. Keihard en super betrouwbaar. Ik heb er heel veel gereden toen ik nog in Argentinië woonde.. Heerlijke dieren. Veel plezier ermee, hier ga je geen spijt van krijgen!

Dat denk ik ook niet nee! :D En toch ook een overo hè, haha. Kon ook bijna niet anders, ben daar zo verliefd op geworden door jouw Nova <3


Hahah echt?! Super leuk! Wat zijn je plannen met Yerba? Weet je trouwens wat dit woord betekent? :P Het is een soort van boomschors kruid wat in Argentinië wordt gedronken in een mate (beker die is gemaakt van de Mate boom, de yerba met heet water is een soort hele sterke groene thee dat wordt gedronken door een bombilla --> ijzeren rietje met een filter erin). Je spreekt het op z'n Argentijns uit als "sjerba" :j Even wat achtergrond info :Y) :D Ik vind het wel een leuke naam voor een paard!

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 23:04

Nee in zoveel detail wist ik het niet haha! Ik wist wel dat het iets met thee te maken had :+ Maar wel leuk, een beetje achtergrondinformatie!
Ik moest een beetje wennen aan haar naam, eerst vond ik het niets maar nu vind ik het wel heel leuk! Het past wel bij haar :D

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 23:19

Wat een leukerd! Veel geluk samen!

CupCakes_

Berichten: 3322
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:39

Wat een gaaf dier Charlotte!

Die wil ik wel een keer voor m'n lens hebben :D

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Mijn nieuwe aanwinst: overo criollo merrie Yerba!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-19 00:11

Thanks Willemijn! Als ze bij mij is moet je maar eens langskomen dan :))

miepmier26
Berichten: 154
Geregistreerd: 06-05-09

Re: Mijn nieuwe aanwinst: overo criollo merrie Yerba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 07:46

Gefeliciteerd! Op Facebook is een pagina met alle Nederlandse liefhebbers!