Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

I will miss you...

 
Profiel   

Na 9 jaar op het Paardrijk gereden te hebben, was het gisteren helaas echt tijd om afscheid te nemen... Als aandenken ben ik met deze 3 speciale paarden op de foto geweest.

Camisha is een jonge dravermerrie, een snelle stijve hark in het begin. Maar een prachtig paard aan de binnenkant. Zó zachtaardig, geen greintje kwaad. Nuchter en betrouwbaar. Na enorm hard werken zijn we toch aan die ontspanning gekomen. Van race-giraffe naar dressuurpaard, zó ontzettend trots op wat wij bereikt hebben samen! <3

Allereerst even een slechte foto van hoe wij nu door de bak heen hobbelen. Helaas geen foto van hoe ze eerst liep, maar bij het woord race-giraffe kun je je misschien wel wat bedenken :+

[ img ]

En dan nu de goede kwaliteit!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dan komen we nu bij Taranda. Een pittige dame. Taranda komt van het strand af, dus de eerste keer dat ik erop zat was met gevaar voor eigen leven :=
Geen stuur, geen rem. Maar dit is uiteindelijk allemaal goed gekomen. In de bak is het nog steeds een pittige tante met regelmatig wat streken, maar in het bos bloeit ze helemaal op. Zó rustig en blij! In de paar jaar tijd dat ik haar ken is ze zo speciaal voor me geworden! <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En dan als laatste, Sandy. Een grote pony met een speciaal karakter. Helaas hebben Sandy en ik niet echt de kans kunnen krijgen om een band op te bouwen, of lekker te trainen. Toch is Sandy speciaal. Haar karakter, zo lief en zacht, maar er zit toch flink wat pit in. Een flinke gebruiksaanwijzig zit erbij, maar zodra je dat door hebt doet ze alles voor je. Toppaardje!

[ img ]

[ img ]


Dat waren ze dan weer. Let niet al te veel op mijn gezicht, de lucht was ontzettend fel :')

Foto's zijn gemaakt door JS Fotografie. Ik vond het erg leuk om eens voor de lens te staan!

Wat vinden jullie bokkers van de foto's? :o



Laatst bijgewerkt door Neonlight op 07-07-19 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:37 



 
Profiel   

Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:47 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 15:09 



 
Profiel   

Prachtige foto's waarbij jij er met je kleurijke kapsel uit springt. Maar je paarden zijn ook prachtig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 15:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen