Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bruidjes te paard aan zee!

 
Profiel   

Vorige week heb ik een geweldige shoot gehad aan zee, met als klap op de vuurpijl dat een van de dames ten huwelijk werd gevraagd door haar vriend. Ik wist van het plan af en heb met een big smile meegewerkt aan het idee. De dame had een bruidsjurk gekocht omdat ze Nooit meer had gedacht te gaan trouwen maar wel zulke foto's wilde met haar paard. De verassing voor haar was ook onwijs groot!

De andere dame is vorig jaar getrouwd en kon zo nog een keer shinen in haar jurk.

Kijk mee en geniet! (helaas door de upload niet al te beste kwaliteit)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



[ img ]

[ img ]

[ img ]
het gelukkige stel! <3
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:30 



 
Profiel   

Wat ontzettend gaaf!!! En prachtige foto’s natuurlijk. Romantische sfeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:39 



 
Profiel   

Ohhh wat super om daar aan mee te werken als fotograaf! Mooie fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:40 



 
Profiel   

Ohh super gaat! Bucketlist dingetje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 12:04 



 
Profiel   

Dank jullie wel!

Stillangel het was ook zo leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:20 



 
Profiel   

Gaaf zeg! En wat leuk dat ze toch ten huwelijk is gevraagd. Mooie jurken en mooie paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:37 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Gaaf zeg! En wat leuk dat ze toch ten huwelijk is gevraagd. Mooie jurken en mooie paarden!



dank je wel! Ja ze was echt zo verrast zo leuk om mee te mogen maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 10:50 



 
Profiel   

Wat leuk!! En mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 00:33 



 
Profiel   

Ze zullen wel heet geweest zijn, maar crisis wat een strenge handen hebben de dames! De foto's zijn prachtig maar dat vind ik toch wel een minpuntje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 01:20 



 
Profiel   

Haarbal schreef
Ze zullen wel heet geweest zijn, maar crisis wat een strenge handen hebben de dames! De foto's zijn prachtig maar dat vind ik toch wel een minpuntje...


Ja, op veel foto's monden open. Idd een minpuntje...

Je had gewoon even kunnen zeggen dat ze hun handen wat naar voren moeten doen. Doe ik ook altijd als ik rij foto's maak en zie dat ze wat streng zijn, vaak vergeten ze hun houding en dan help ik ze even. Ben je achter af wel veel blijer met je foto's als er een boogje in de teugels hangt en ze hun mond dicht hebben.

Maar verder mooie foto's hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 06:36 



 
Profiel   

Gaaf! Dit wil ik ook nog een keer doen <3 Kan de trouwjurk weer uit de kast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 08:07 



 
Profiel   

Wat een gave shoot zeg! Mooi gedaan hoor!
Ook super vet dat je zo kon meewerken aan het aanzoek en het vast hebt kunnen leggen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 08:07 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 10:19 



 
Profiel   

Mooi concept, alleen de spanning vind ik afbraak doen. Het had zoveel meer kunnen zijn als er meer ontspanning was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 10:32 



 
Profiel   

Er is niks mis met je fotografeerkwaliteiten, prachtige foto's en mooi bewerkt! Echter storen de terugwerkende handen/armen mij ook wel heel erg. Als paardenliefhebber doet dat flink af aan de foto's. Das ansich niet jouw schuld, maar wel iets waar je op kan letten (jij bent niet hun instructeur, maar wel degene die ze zo mooi mogelijk probeert vast te leggen toch)
Gaaf zo'n aanzoek, lache dat je erbij mocht zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 10:35 



 
Profiel   

oliebol , nu heeft hij de jurk al gezien :D kan me wel voorstellen dat sommige foto’s een wat strenge hand te zien is, niet leuk maar paarden zijn op het strand, wapperende witte wolken er om heen, tja. Hoop dat ze in het dagelijks leven wat vriendelijker zijn maar geweldige foto’s .

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 10:38 



 
Profiel   

Bonita_Bon schreef
Er is niks mis met je fotografeerkwaliteiten, prachtige foto's en mooi bewerkt! Echter storen de terugwerkende handen/armen mij ook wel heel erg. Als paardenliefhebber doet dat flink af aan de foto's. Das ansich niet jouw schuld, maar wel iets waar je op kan letten (jij bent niet hun instructeur, maar wel degene die ze zo mooi mogelijk probeert vast te leggen toch)
Gaaf zo'n aanzoek, lache dat je erbij mocht zijn!



De paarden waren vreselijk heet het waaide onwijs, er waren door de wind behoorlijk wat kite surfers (of hoe die surfers met mega vliegers ook heten :') ) plus de wapperende jurken. Vandaar de spanning bij de paarden. De momenten van ontspanning bij de paarden waren op 1 hand te tellen. Ik heb ze vaker (zonder al die gekkigheid) zien rijden en dan gaat het er inderdaad veel ontspanner aan toe.

Verder bedankt voor de complimenten! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 11:50 



 
Profiel   

Hele mooie foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 12:02 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's! Ik vind wel heet of niet je hoort een paard imo niet in zijn mond te trekken of je handen vast te zetten op je bovenbenen. Dat kan imo nooit een excuus zijn om de weersomstandigheden daarvoor als excuus te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 12:07 



 
Profiel   

maria1990 schreef
Wat een prachtige foto's! Ik vind wel heet of niet je hoort een paard imo niet in zijn mond te trekken of je handen vast te zetten op je bovenbenen. Dat kan imo nooit een excuus zijn om de weersomstandigheden daarvoor als excuus te gebruiken.


Ik gebruik het niet als excuus leg de omstandigheden alleen uit.

Dank je voor het compliment :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 12:42 



 
Profiel   

Verder over de dames, ze zitten beide niet op Bokt dus om hun ter discussie te stellen heeft niet veel nut. Ze lezen dit niet en kunnen niet zelf reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 12:45 



 
Profiel   

Brave paarden dan met vliegers die lange jurken .. best begrijpekijk dat het wat meer ingehouden word. Op foto's kan het zo vertekenen soms.

Wel mee eens dat het niet mooi lijkt voor ik daar reacties op krijg.maar kan het wel deels begrijpen.


Geweldige foto's. Plus aanzoek ook erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 13:03 



 
Profiel   

Leuk idee en goed gelukt. Het is geen HAW ;) :+ topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 14:32 



 
Profiel   

Geweldig hoe die lucht voor zo veel extra sfeer heeft gezorgd..
Meestal wordt het zo snel cliché in mijn ogen met een trouwjurk op het strand, maar deze serie is echt on-point! Wat een dromerige plaatjes! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 15:24 



 
Profiel   

Dank jullie wel!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 17:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen