Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Fotografie op de paarse heide!!

 
Profiel   

Ik denk dat je nu mij en ts door elkaar haalt.

Maar waarom haar kleuren anders zijn dan mijn foto. Ja goede vraag. Kan aan de instellingen van de camera liggen. Kan in de nabewerking zitten.

Als het bewolkt is heb je geen last van harde schaduwen die de zon geeft. Dat maakt het wat makkelijker. Plus het licht blijft vaak aardig hetzelfde.

Wat ik doe als het zo bewolkt is is de voorlichten er uithalen daar door komt de lucht weer beetje terug.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 15:52 



 
Profiel   

Houden jullie er wel een beetje rekening mee dat ik pas een half jaar die camera heb. :') Een aantal van jullie verwachten volgens mij al gelijk volwaardige foto's haha.

Bedankt voor de tips in elk geval. Ga ik meenemen de volgende keer. Snap niet helemaal alles waar jullie het over hebben maar komt vast goed. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 17:46 



 
Profiel   

Koekeroekus schreef
Houden jullie er wel een beetje rekening mee dat ik pas een half jaar die camera heb. :') Een aantal van jullie verwachten volgens mij al gelijk volwaardige foto's haha.

Bedankt voor de tips in elk geval. Ga ik meenemen de volgende keer. Snap niet helemaal alles waar jullie het over hebben maar komt vast goed. :D


Jammer dat je niet in de buurt woont anders maakte ik je graag een middagje wegwijs hihi. Mocht je vragen hebben mag je me altijd een PB sturen dan probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen.

Als je maar plezier hebt in je hobby, dat is (vind ik) het belangrijkste ;) de rest is bijzaak toch?
Mensen zullen altijd commentaar hebben, want mooie foto’s zijn nu eenmaal een kwestie van smaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:18 



 
Profiel   

Wat een droog paard :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:26 



 
Profiel   

Ik doe het je niet na hoor, die foto's. Mooi gedaan en leuk paard heb je! (Ik typte eerst 'leuk paars heb je' lol wel toepasselijk) :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 22:56 



 
Profiel   

maj0 schreef
Ik denk dat je nu mij en ts door elkaar haalt.

Maar waarom haar kleuren anders zijn dan mijn foto. Ja goede vraag. Kan aan de instellingen van de camera liggen. Kan in de nabewerking zitten.

Als het bewolkt is heb je geen last van harde schaduwen die de zon geeft. Dat maakt het wat makkelijker. Plus het licht blijft vaak aardig hetzelfde.

Wat ik doe als het zo bewolkt is is de voorlichten er uithalen daar door komt de lucht weer beetje terug.


Nee, ik haal jullie niet door elkaar maar stel een vraag over de foto´s en de bewolking. :D

TS, ja, ik begrijp het, nou ben ik echt geen fotograaf en weet dus niks van diafragma´s, sluittijden ed.
Ik kijk naar de foto´s en vraag me af, wil ik dit als uitvergroting hebben, zo nee, wat is er nodig om dat wel te willen ( los van of ik het mooi vind of niet )
Hoe het moet, geen flauw idee, ik ben al lang blij dat er een goede camera op mijn telefoon zit, dan gaat veel vanzelf.
Maar succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 09:06 



 
Profiel   

@Rakkie123

Heb ik die beetje kunnen beantwoorden zo dan? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 09:12 



 
Profiel   

maj0 schreef
@Rakkie123

Heb ik die beetje kunnen beantwoorden zo dan? :D


Jazeker!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 14:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen