Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Murgese Mila ~ Samen op pad

 
Profiel   

@Sheehan
Dankjewelll *\o/*

@Renee1991
Bedankt :o

@luxx
Dat topic was niet van mij! Zij heeft uiteindelijk besloten het paard niet te kopen. Maar het is wel hetzelfde ras :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:09 



 
Profiel   

lilopippa schreef
@Sheehan
Dankjewelll *\o/*

@Renee1991
Bedankt :o

@luxx
Dat topic was niet van mij! Zij heeft uiteindelijk besloten het paard niet te kopen. Maar het is wel hetzelfde ras :j

Sorry, ik bedoel gewoon je topic murgese merrie Mila waarin je uitlegd hoe je bij haar terecht gekomen bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:17 



 
Profiel   

luxx schreef
lilopippa schreef
@Sheehan
Dankjewelll *\o/*

@Renee1991
Bedankt :o

@luxx
Dat topic was niet van mij! Zij heeft uiteindelijk besloten het paard niet te kopen. Maar het is wel hetzelfde ras :j

Sorry, ik bedoel gewoon je topic murgese merrie Mila waarin je uitlegd hoe je bij haar terecht gekomen bent


Oh sorry! Jaa nog helemaal bij met haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 17:54 



 
Profiel   

Wat passen jullie goed samen! Ze heeft een supervriendelijke blik. Eens je haar vertrouwen hebt zal ze onverkoopbaar zijn. Waarschijnlijk 100% jouw paard vermoed ik. Heel veel plezier en succes samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:14 



 
Profiel   

Mooi paard en leuke foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:59 



 
Profiel   

smileydees schreef
Wat passen jullie goed samen! Ze heeft een supervriendelijke blik. Eens je haar vertrouwen hebt zal ze onverkoopbaar zijn. Waarschijnlijk 100% jouw paard vermoed ik. Heel veel plezier en succes samen!

Wat een lieve reactie! We begrijpen elkaar steeds beter. En denk inderdaad dat als we elkaar eenmaal vertrouwen en begrijpen ik echt een gouden paard aan haar heb :j

@matespony
Dankjewell!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 14:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen