Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dusty zijn eerste fotoshoot!

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Vorige week donderdag heb ik een fotoshoot gehad met mijn kleine vent Dusty. Ik wou dit al een tijdje doen maar niet echt tijd voor gehad ivm werk. maar aangezien ik die week toch vakantie had heb ik zo'n beetje last minute besloten toch een shoot te willen doen. Na een oproepje op insta een leuke fotograaf gevonden en afgesproken (Marilot van MCL Photography)

De shoot was vlak na dat ik dinsdag terug was gekomen van de vakantie. Helaas wou op woensdag mijn auto niet starten en even was ik bang dat de shoot niet door zou kunnen gaan. Gelukkig kon ik donderdag ochtend mij auto weer ophalen en kon de shoot doorgaan, en we hadden zelfs heel mooi weer terwijl het de dag ervoor alleen maar geregend had.

klein paspoortje:
Naam: Dusty
Ras: Amha
Leeftijd: 3,5 jaar
Kleur: Buckskin
geslacht: Ruin

Ik heb Dusty niet echt uitgebreid zitten poetsen/wassen. Ik had het geluk dat hij zichzelf aardig schoon had gehouden :Y)
Als eerst hebben we foto's buiten het erf gemaakt. Dit was af en toe nog een uitdaging aangezien Dusty nog jong is en niet echt het geduld heeft om stil te staan. Maar wat geluidjes en het engelen geduld en goede timing van Marilot zijn hier alsnog leuke foto's uitgekomen.
1.
[ img ]
2. Pluizenbol :D
[ img ]
3.
[ img ]

Nadat we Dusty het daar wel gezien had en niet meer in onze trucjes trapte besloten om terug te lopen naar stal en daar in de paddock nog wat foto's te maken.
uit eindelijk bleek dit een veel beter idee en kwamen hier ontzettend leuke foto's uit <3
4. Hij brengt altijd een glimlach op mijn gezicht :+:
[ img ]
5.
[ img ]
6.
[ img ]
7. Dusty kan ook wat beginselen van vrijheidsdressuur.Hij kan heel goed in spagaat staan :+
[ img ]
8.
[ img ]
9. Helemaal verliefd op hem <3
[ img ]
10.
[ img ]

Ik ben ontzettend blij met de foto's. Nu zit ik te twijfelen tussen foto 4 & 10 om 1 van deze 2 op canvas te laten zetten. Welke zouden jullie kiezen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 17:31 



 
Profiel   

Ah wat leuk om dusty op bokt te zien!

Het was hardstikke leuk :D
Ik zou voor foto 4 gaan! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:08 



 
Profiel   

Wat een leuke pony !
Ik vind foto 4 het leukst

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:32 



 
Profiel   

Super leuk! Zou ook voor 4 gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:32 



 
Profiel   

Wat een leukerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 21:22 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen