Bienvenue à la Belgique et là France

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Bienvenue à la Belgique et là France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 10:20

Afbeelding

Bam en ik waren uitgenodigd om naar Belgie te komen ter promotie van het trekpaard Vlaanderen. Aangezien dit jaar al mijn vakanties in het water gevallen waren zei ik volmondig ja.
Dus 3 weken geleden al mn zolder leeggehaald voor de kampeerspullen, je kan er immers niet vroeg genoeg bij zijn :') Inmiddels heb ik een nieuwe auto dus ik ging dit keer zelf rijden en zelf de paddock opzetten.


Afbeelding


Bij aankomst parkeerde ik meteen mn auto in het duinzand, heel veilig want niemand die hem kon meenemen dit weekend :+
Gelukkig was ik niet de enige, dus ik voelde me iets minder blond.

We zijn eind van de middag ook gelijk naar het strand gewandeld. Bam is eerder aan zee geweest dus ik verwachtte geen rare dingen. Even ruiken, oh ja dat is water *plons

Afbeelding





Zaterdagochtend heerlijk ontbeten en met de fiets naar het strand gegaan. Aangezien we vrij dicht op de Franse grens zaten was het natuurlijk een ultieme kans om ook naar Frankrijk te gaan. Dus vol goede moed het strand afgelopen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Bam werkte als een echte kindermagneet, iedereen wilde hem aaien. Ik wilde dichterbij bij de vissers kijken maar door de kudde kinderen kon ik niet zien waarop ze aan het vissen waren. Beetje jammer.

Inmiddels was ik op zoek gegaan naar het grenspaaltje die volgens Google Maps er moest staan >;)
Toen bleek ik al de grens gepasseerd te zijn, dus weer teruggelopen en uiteindelijk gevraagd aan mensen op het strand waar dat paaltje dan moest zijn.
Die mensen wisten het zelf ook niet (oh is er een aanduiding dan?) Maar er was wel een strandopgang die ongeveer op de grens lag, want aan de ene kant stonden borden in het Vlaams en aan de andere kant waren ze Frans. Stond trouwens niks bijzonders op, duinen niet betreden en ruim je rotzooi op.

Dus daar in het midden dan maar de grensselfie gemaakt zonder verdere markering :')


Afbeelding


Op de terugweg kwamen we meer mensen van onze groep tegen en ik kreeg complimentjes en aanmoedigingen van hen <3 Ondanks dat het op de foto's heel leeg lijkt was het vrij druk door het mooie weer.

Afbeelding


Bambam had mijn laatste beetje water opgedronken en begon nu steeds meer pogingen te doen om grote slokken zeewater te drinken. Gelukkig zag ik richting de boulevard een bord met toiletten, ik dacht ik ga vragen of iemand mijn flesjes weer wilt vullen en dan kan hij weer drinken. Maar er waren douches dus kon hij daar water krijgen. Nog een tip voor de volgende keer, nog meer water meenemen voor onderweg, vooral op het strand. :)*

Afbeelding





We waren vertrokken toen het eb werd en inmiddels kwam de vloed weer op. Alle geulen liepen dus weer vol en waren meteen een heel stuk dieper :+





Bambam heeft in totaal 28 km gelopen, waarvan 6 km naast de fiets en minstens 1 meter 'gezwommen' O:)

Ik ben ontzettend trots op mijn internationale kanjer :+:


Afbeelding

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: Bienvenue à la Belgique et là France

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:55

Aaah dropje <3
Out of interest, waarom heb je op 1 foto het bitje er in hangen? Of is dat als je er achter loopt?

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Bienvenue à la Belgique et là France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 11:10

Nee dat doe ik alleen bij het fietsen. Op het strand heb ik het bit afgedaan.

Kaatje_S

Berichten: 1004
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Linschoten

Re: Bienvenue à la Belgique et là France

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 23:19

Echt zo leuk om samen te doen!
Vast ook leuk contrast met al die grote trekpaarden

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-19 07:52

Kaatje_S schreef:
Echt zo leuk om samen te doen!
Vast ook leuk contrast met al die grote trekpaarden


Volgende keer ga je mee? <<)

Ik heb Bam niet naast de Belsen gezet maar wel in het spoor van 1.

Zag er ongeveer zo uit


Afbeelding


:')