Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paint jaarling Benji door Nikki de Kerf

 
Profiel   

Een tijd terug heeft Benji zijn eerste fotoshoot gehad door Nikki de Kerf.
Hij heeft zich weer van zijn goede kant laten zijn, wát een engelengeduld heeft dit dier. Uren hebben we in de duinen gewacht, we waren als laatste aan de beurt en hij heeft geen stap verkeerd gezet.

Ik ben een héle trotse eigenaresse!

Bij een fotoshoot hoort natuurlijk een goede wasbeurt, ook dit vind hij best. Hij gaat vrijwillig de wasplaats op, gaat op rust staan en laat zijn hele lijf afgespoeld worden.

[ img ]

Eerst wat foto's op locatie..

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wachten en meekijken met de andere deelnemers van de fotoshoot.. (behind the scenes) Precies hoe relaxed hij is. Hij is zo gezellig!

[ img ]

[ img ]

Toen was het tijd om richting het duintje te gaan.

Nog een behind the scenes.. wachten is niet erg!
[ img ]

Lieffie. <3
Het was een mooie plek voor actiefoto's maar gezien zijn leeftijd en het engelengeduld wat hij al de hele dag had laten zien, zijn we lekker bij standfoto's gebleven. De foto's zijn gaaf, maar zo is de herinnering aan deze dag zelfs nóg mooier.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het was een topdag! De dag erna hebben we lekker niets gedaan. Bedankt voor het kijken, ik hoop nog veel van ons te gaan laten zien.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 09:26 



 
Profiel   

Wauw wat een gave foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 09:28 



 
Profiel   

Wat een lieverd en mooie foto’s <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 09:31 



 
Profiel   

Wat een leuk en lief paard en wat staan jullie er mooi op. Ik vind jouw styling ook erg goed gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 09:46 



 
Profiel   

Oooh wat een dotje! Wat fijn dat ie nu al zo relaxed is met alles. Daar ga je veel plezier mee beleven gok ik zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 09:50 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Wat een leuk en lief paard en wat staan jullie er mooi op. Ik vind jouw styling ook erg goed gekozen.


Leuk om te horen! Ik heb laaaang voor de kast gestaan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 11:08 



 
Profiel   

Ah tof om een topic van hem te zien. Wat een leuk ding is Benji toch! Echt een leuk paardje, en de foto's zijn prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 12:11 



 
Profiel   

Aleeneh schreef
Ah tof om een topic van hem te zien. Wat een leuk ding is Benji toch! Echt een leuk paardje, en de foto's zijn prachtig <3


Hey, leuk! Dank je wel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 18:26 



 
Profiel   

knappie Benjibooyyy *\o/* <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 10:27 



 
Profiel   

Ooh Benjiii <3 Wat is het toch een mega knappe lieverd! En zo fijn dat hij op locatie ook zo relaxed is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 12:20 



 
Profiel   

Wauw, wat een mooie is dat _/-\o_ Gaaf touwhalster ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 14:05 



 
Profiel   

Prachtige foto’s!
Hij word steeds knapper. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:03 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Hij groeit hard joh, en dan te bedenken...

[ img ]
[ img ]

<3 <3 smelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:22 



 
Profiel   

Wat een mooierd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:07 



 
Profiel   

Ohhh ik zie je topic nu pas! Wat leuk!

Geweldig fijn hoe jij met Benji om ging en hoe het ook gewoon 'goed' was - niet het onderste uit de kan halen en nog over de grens gaan, maar gewoon toen jullie eenmaal aan de beurt waren geweest 'oké, zijn de foto's mooi genoeg? Mooi zo, Benji heeft het super gedaan, dus laten we het nu positief afsluiten'. +:)+ Is me echt bijgebleven, zo fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 20:28 



 
Profiel   

Wat een vreselijk knap dier en wat een dappere braverik, zo jong als hij is.
Hij is flink aan de maat of lijkt dat maar?
Vind jullie een erg mooi plaatje samen, zelfde good looks, topfoto's hoor, wat zul je trots zijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 20:41 



 
Profiel   

NikkiDeKerf schreef
Ohhh ik zie je topic nu pas! Wat leuk!

Geweldig fijn hoe jij met Benji om ging en hoe het ook gewoon 'goed' was - niet het onderste uit de kan halen en nog over de grens gaan, maar gewoon toen jullie eenmaal aan de beurt waren geweest 'oké, zijn de foto's mooi genoeg? Mooi zo, Benji heeft het super gedaan, dus laten we het nu positief afsluiten'. +:)+ Is me echt bijgebleven, zo fijn!


Wat een lieve woorden, dank je wel. <3 Natuurlijk werkt het dan ook mee dat jij precies weet wat je doet, waardoor het ook zo soepel heeft kunnen lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 13:39 



 
Profiel   

tyleysmiley schreef
Wat een vreselijk knap dier en wat een dappere braverik, zo jong als hij is.
Hij is flink aan de maat of lijkt dat maar?
Vind jullie een erg mooi plaatje samen, zelfde good looks, topfoto's hoor, wat zul je trots zijn <3


Dank je wel! Hij is zeker dapper, ik verbaas me iedere dag. Hij is nu 1.46 met anderhalf jaar, dus het valt best mee. Ik hoop wel op een grotere maat paint, dus het liefst 1.60. *fingers crossed* :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen