Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bonnie de duikboot!

 
Profiel   

Haha wat een geweldige foto’s :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 15:49 



 
Profiel   

Thanks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 16:10 



 
Profiel   

Leuke foto's, ik heb echter altijd geleerd nooit en te nimmer op je paard te blijven zitten als je zwemt maar ernaast te gaan hangen.

Juist door dit verzuip je je paard bijna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 00:47 



 
Profiel   

Onali schreef
Leuke foto's, ik heb echter altijd geleerd nooit en te nimmer op je paard te blijven zitten als je zwemt maar ernaast te gaan hangen.

Juist door dit verzuip je je paard bijna.


Gelukkig had mijn paard geen intentie om naar Engeland te zwemmen. Het zijn max 2 of 3 zwemslagen geweest en dan kon ze weer staan. Eind goed al goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:35 



 
Profiel   

De blik van uw paard op foto 3 is duidelijk denk ik. Wees blij dat uw paard niet verdronken is. Zwemmen met een rugzak op zou U waarschijnlijk ook slecht afgaan. Het doet echter geen afbreuk aan de spectaculaire foto's; gefeliciteerd aan de fotograaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:44 



 
Profiel   

Hahaha, wat een geweldige foto’s! Zoveel plezier levert mooie plaatjes op, nummer 5 en 11 zijn echt mooi om uit te vergroten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:52 



 
Profiel   

Denise_Storm schreef
Hahaha, wat een geweldige foto’s! Zoveel plezier levert mooie plaatjes op, nummer 5 en 11 zijn echt mooi om uit te vergroten <3


Ja 5 staat bij mij ook hoog op m’n lijstje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 07:07 



 
Profiel   

Flash111 schreef
De blik van uw paard op foto 3 is duidelijk denk ik. Wees blij dat uw paard niet verdronken is. Zwemmen met een rugzak op zou U waarschijnlijk ook slecht afgaan. Het doet echter geen afbreuk aan de spectaculaire foto's; gefeliciteerd aan de fotograaf.


Dat is wel heel dramatisch hoor. Ze kon na 2 zwemslagen weer staan. Nogmaals we waren niet onderweg naar Engeland ofzo. En ze kan gewoon zwemmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 07:09 



 
Profiel   

Geweldige foto’s!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 07:24 



 
Profiel   

Goedemorgen Ladyloe en alle anderen,

Zit met een brede grijns achter mijn computer. Geweldig leuk vrolijk topic. Daar word een mens blij wakker van! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 08:06 



 
Profiel   

Flash111 schreef
De blik van uw paard op foto 3 is duidelijk denk ik. Wees blij dat uw paard niet verdronken is. Zwemmen met een rugzak op zou U waarschijnlijk ook slecht afgaan. Het doet echter geen afbreuk aan de spectaculaire foto's; gefeliciteerd aan de fotograaf.


Zo ga je lekker ? _/-\o_

Ze is Bonnie heus niet aan het verzuipen.. en ze heeft het vast niet expres gedaan :(:)
Zelf wel eens naar het strand geweest ? Soms heb je van die plekken waar het ineens dieper word, beestje schrikt, baasje schrikt en na 2 tellen is er niks meer aan de hand. Geen reden om zo te overdrijven :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 08:37 



 
Profiel   

Geweldige foto's.. Vooral jouw gezicht.
Echter wel mee eens dat ik zelf niet dusdanig diep zou gaan dat ze het hoofd zo hoog moet houden om niet te hoeven snorkelen.. ookal zwemt ie nog niet..Ik zou er zelf wel naast gaan dan. Ookal is het maar 2 of 3 pasjes...er is maar 1 verkeerde nodig.

Niet om zuur te doen hoor want ik vind jullie een geweldig leuk stel om te zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 08:48 



 
Profiel   

hahah ik heb echt zitten lachen om je foto's, echt geweldig!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 08:50 



 
Profiel   

Ondanks dat jullie niet op weg waren naar Engeland snap ik de reactie's wel.
Persoonlijk werd ik er een beetje benauwd van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:04 



 
Profiel   

Ik heb juist geleerd er vooral níet naast te gaan! Wat dacht je van die maaiende hoeven :') . Wat je zou kunnen doen is wat meer meegaan/liggen op de rug als je voelt dat ze eenmaal zwemmen. Dan draagt het water jou en worden je benen ook niet evt geraakt door de hoeven.

Toffe foto’s verder, ze ziet er mooi strak wit uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:10 



 
Profiel   

Whahaha, meteen foto 1, 2 en 3 _O- Hilarisch... De lol spat er vanaf bij beide, heerlijk!
Als de andere 120 net zo zijn mag je die ook wel plaatsen hoor O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:28 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Ik heb juist geleerd er vooral níet naast te gaan! Wat dacht je van die maaiende hoeven :') . Wat je zou kunnen doen is wat meer meegaan/liggen op de rug als je voelt dat ze eenmaal zwemmen. Dan draagt het water jou en worden je benen ook niet evt geraakt door de hoeven.

Toffe foto’s verder, ze ziet er mooi strak wit uit :D


Dit dus!!
Om inderdaad "het rugzak effect "zoals eerder genoemd te voorkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:53 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Ik heb juist geleerd er vooral níet naast te gaan! Wat dacht je van die maaiende hoeven :') . Wat je zou kunnen doen is wat meer meegaan/liggen op de rug als je voelt dat ze eenmaal zwemmen. Dan draagt het water jou en worden je benen ook niet evt geraakt door de hoeven.

Toffe foto’s verder, ze ziet er mooi strak wit uit :D


Dit dus! Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 10:06 



 
Profiel   

Bedankt voor het goedmaken van mijn dag!!

Wat heb je daar een geweldig dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 11:39 



 
Profiel   

Wat een geweldige fotoś!!!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 11:44 



 
Profiel   

gett schreef
Bedankt voor het goedmaken van mijn dag!!

Wat heb je daar een geweldig dier.


Dank je :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 11:45 



 
Profiel   

Heerlijke foto's, you made my day := :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 11:46 



 
Profiel   

wat een leuke foto's, dat was vast genieten!
Ik heb een aantal jaar voor een geweldige tinker mogen zorgen, moet altijd aan hem denken als ik foto's van jouw Bonnie voorbij zie komen.
Lijken erg op elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 14:18 



 
Profiel   

Wat een geweldige foto's weer! <3 Heerlijk dat je nu zo dicht bij het strandje staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 14:35 



 
Profiel   

Wietsje92 schreef
Wat een geweldige foto's weer! <3 Heerlijk dat je nu zo dicht bij het strandje staat!


Ja is echt genieten hoor!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 14:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen