Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Met allebei mijn paarden lekker aan het werk!

 
Profiel   

Met allebei mijn paarden heb ik weer een aantal leuke dingen gedaan en die zou ik jullie graag laten zien.

Voordat ik met Shan iets ga doen, gooi ik hem altijd even los. Zodat hij zijn energie kwijt kan en daarna met volle concentratie aan het werk kan gaan. Daarna mag hij altijd even gras eten in de bak, wat hij helemaal geweldig vindt. Want hij heeft natuurlijk ook geen twee enorme weides tot zijn beschikking :')

[ img ]

[ img ]



Daarna heb ik verschillende dingen die ik met hem kan gaan doen. De laatste tijd ben ik vooral heel veel bezig met het grondwerk. Dat vinden we allebei erg leuk!

Beschermen van mijn persoonlijke ruimte

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Verder oefen ik ook heel veel met het krukje.
Er op staan.

[ img ]

En ik ben supertrots, want ik heb weer gehangen! Hij was zo ontspannen en het ging zo makkelijk. Geen cap, niet slim, maar ik wist niet dat ik die dag dit zou gaan doen. Uiteindelijk voelde hij zo goed dat ik het toch heb gedaan. De volgende keren doe ik natuurlijk wel weer een cap op!

[ img ]

Hierna krijgen Shan en zijn vriend altijd heel veel wortels, waar ze natuurlijk heel blij mee zijn.

[ img ]

[ img ]



Ook met Ivy heb ik de laatste tijd weer een aantal leuke dingen gedaan.
Als eerste de carroussel. Ik rij om de week met haar in de les en we vinden het allebei heel leuk. Het is altijd alleen even een challenge om haar niet te hard te laten lopen haha!


Als laatste hebben we in september onze eerste springwedstrijd gehad. Omdat ik zelf niet zo'n held ben, maar voor de 30 cm ingeschreven. Uiteindelijk ging het best goed, ik ging alleen een beetje hard :') Ook kreeg ik nog als commentaar dat ik mijn handen meer mee moest doen boven de sprong, dat zou heel goed kunnen, ik heb geen idee wat ik toen deed, ik was al veel te blij dat ik het turboparcours overleeft had :D


En als laatste nog een filmpje van Shan van het grondwerk, wijken van de voor- en achterhand. Als ik dat filmpje bij de rest zette, verdween namelijk op een of andere manier een deel van mijn tekst -O-



Bedankt voor het kijken! Tips en reacties zijn altijd welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 16:16 



 
Profiel   

Leuke verslagen zo!
Wat gaaf de carrousel!
Als je zelf het springen spannend vond heeft je paard in ieder geval gezorgd dat het snel voorbij was met dat tempo :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 16:40 



 
Profiel   

Dank je! Hahaha dat zeker!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 21:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen