Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuw hoofdstuk van het leven

 

Hallooo

Sinds een week heb ik, na 15 jaar dromen, mijn eigen paardje gekocht. En wat een lieverd is het ook. Hij is al helemaal gewend en voelt zich helemaal goed.

Helaas nog niet kunnen rijden met hem. Maar we hebben al wel veel gepoetst en gewandeld. Van de week zelfs even langs de weg. Meneer vond motors, shovels autos etc totaal niet interessant. Maar een rode brievenbus en een waterplas waren wel Heeeeeeel spannend (oeps bijna paard in je nek)

Vandaag heb ik even wat foto's gemaakt. Ik vond dat dat wel even moest. Zie hier [***], 5 jaartjes jong:


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 19:48 



 
Profiel   

Zo zeg, die knalt binnen met dat koppie, prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 19:50 



 

bigone schreef
Zo zeg, die knalt binnen met dat koppie, prachtig.



Jaa geweldig he ik zag hem op marktplaats en kreeg hem niet uit m'n hoofd en moest kijken. Even gereden en voelde ondanks de spanning echt goed. Toen besloten hem te kopen. En echt helemaal geen spijt er van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 19:51 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Veel plezier. Is Corazon je eerste eigen paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 20:24 



 
Profiel   

Damn wat een lekkerding :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 20:27 



 
Profiel   

Zoo dat is wel een heel knap paard als eerste paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 20:49 



 
Profiel   

Wat een apart hoofd, heel sprekend! Veel plezier en geluk met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 20:58 



 

emilyslaluna schreef
Zoo dat is wel een heel knap paard als eerste paard <3



Jaaa hij is super knap ookal is hij nu nog wel een klein beetje lelijk (weinig bespiering hele dikke onderhals)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 06:20 



 

mylovies schreef
Wat een knapperd! Veel plezier. Is [***] je eerste eigen paard?



Dankje!! Ja m'n eerste eigen paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 06:21 



 

Update van vandaag. Heb [***] even lekker gelogeerd. Nadat ik bij de zadelmaker terug kwam, met een kapot zadel. Boom is kapot. 500 euro extra voor de toebehoren betaald. En dan krijg je een afdanker. Natuurlijk de mensen meteen gebeld. Ze willen 200 euro geven, mits het zadel heel terug komt. Lekker dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 17:18 



 
Profiel   

Haha toen ik de foto van jouw paard zag, moest ik denken aan Maximus
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 19:39 



 

janouk schreef
Haha toen ik de foto van jouw paard zag, moest ik denken aan Maximus
[ [url=m/yo0Z44.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hahaha omg dat word z'n bijnaam. Volgens mij denkt is soms ook wel eens zo stoer te zijn. Maar eigenlijk is het een watje

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 21:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:24 



 

hannaengolda schreef
Gefeliciteerd!



Dankjewel! Helaas zit het niet allemaal goed mee, zadel er bij gehad die gewoon de boom door midden had (en die was ook al eens gelast)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:25 



 
Profiel   

Lekker brutaal bekkie. Veel geluk ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:26 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
hannaengolda schreef
Gefeliciteerd!



Dankjewel! Helaas zit het niet allemaal goed mee, zadel er bij gehad die gewoon de boom door midden had (en die was ook al eens gelast)


Weet je gelijk waar de spanning vandaan kwam :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:27 



 

rien10 schreef
Lekker brutaal bekkie. Veel geluk ermee.



Haha gelukkig is hij niet zo brutaal. Gewoon lekker easy going. Hij vind alles wel best.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:27 



 

Barvrouwke schreef
Marije_1997 schreef


Dankjewel! Helaas zit het niet allemaal goed mee, zadel er bij gehad die gewoon de boom door midden had (en die was ook al eens gelast)


Weet je gelijk waar de spanning vandaan kwam :+


Zadel lag er met proefrijden niet op, was een ander en ook veel netter zadel. Helaas, blijft een handelaar en kan wel zeggen dat ik het geld niet terug ga krijgen. Heb nog niets gehoord op mijn verzoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 14:29 



 

Kleine update tussendoor, vandaag kn ik het zadel ophalen en kan de training van start gaan. Omdat ik zelf een zenuwachtige ruiter ben stap ik er niet meteen vandaag al op. Lekker rustig opbouwen. Afgelopen zondag heb ik hem even lekker gepoetst en aan de longeerlijn laten vliegen en wat basic grondwerk gedaan.

[ img ]

Zo ziet hij er uit met een vlechtje

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 07:56 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Goed idee hoor om er niet meteen op te stappen, paard moet wennen aan zijn nieuwe omgeving en aan jou dus genoeg te verwerken, beetje wandelen en wat knuffelen is dan zeker zo fijn voor hem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:01 



 

maras schreef
Wat een knapperd! Goed idee hoor om er niet meteen op te stappen, paard moet wennen aan zijn nieuwe omgeving en aan jou dus genoeg te verwerken, beetje wandelen en wat knuffelen is dan zeker zo fijn voor hem :)



Jaaa hij went er sneller aan dan mij hoor hij voelt zich helemaal happy en zodra ik hem aan een longeerlijn doe en hem rondjes wil laten lopen gaat ie als een raket rennen ik daar in tegen moet nog mega veel wennen aan het feit dat ik een paard heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:12 



 
Profiel   

Heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:14 



 
Profiel   

Heel veel succes samen! En dat zadel, dat is echt balen zeg, is er geen optie tot bv ruilen? Ook al past het dan misschien niet, heb je in ieder geval wel iets dat je door kunt verkopen. Deze is nu niets meer waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:45 



 

Lys_PPA schreef
Heel veel succes samen! En dat zadel, dat is echt balen zeg, is er geen optie tot bv ruilen? Ook al past het dan misschien niet, heb je in ieder geval wel iets dat je door kunt verkopen. Deze is nu niets meer waard.


Zadel wat ik kreeg is niets meer waard en word door de zadelmaker niet ingenomen (ja om weg te gooien) heb bij deze zadelmaker nu een Kieffer zadel met verstelbare boom gekocht. Deze mag ik vanmiddag ophalen. Uit eindelijk dus goed gekomen. De handelaar wil helaas mij geen geld terug geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:47 



 
Profiel   

En die kieffer is wel oke? :+

Oh, hij is zo knap! Ruilen met mijn Fries? :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen