[VOLG] Try To Handle Me

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 18:12

Afbeelding
Doet ie het??

Ja ja! Zijn eerste sprongetje! We waren balkjes aan het draven en ik dacht waarom niet. Bij gebrek aan staanders maar gewoon 4 pionnen gebruikt, balkje was denk ik 15 a 20cm hoog. Dus stelt niks voor. Maar vindt hem voor een eerste keer er toch mooi overheen komen. Ik zal hem geen carrière switch aandoen, maar hij leek erg enthousiast, dus wie weet eens per maand een mini sprongetje.

Eergisteren ook weer gereden, de keer daarvoor was hij erg met me aan het dollen, gewoon geen rechte lijnen willen lopen in de binnenbak. Wijken kan hij als de beste... (Ik ben gewoon een watje). Nu dacht ik, goh ik ga gewoon in de buitenbak rijden, als ik er naast lig, dan lig ik er naast. Simpel zat. Maar dat ging eigenlijk redelijk goed. Alleen telkens willen galopperen als ik wilde draven, dus eventjes streng geweest en toen kon het ineens wel. Het is echt een klier af en toe en daar moet ik tegen gaan optreden. Maar daar heb ik iets wat moeite mee, maar moet ik gewoon doen. Roep zelf altijd zo hard, consequent zijn, maar ben het vervolgens niet. Dus werkpuntje voor mij!

Daarnaast stiekem ook trots op mijzelf... Ik heb nogal last van onzekerheid. Altijd bang zijn voor meningen van andere, wat als ze me slecht vinden rijden. Wat als ik niet goed zit. Wat als ik dingen anders doe dan andere. Ook in het leven thuis heb ik hier last van. Piano spelen doe ik niet als mijn moeder thuis is, niet dat zij het beter kan dan ik. Maar mogelijk oordelende ogen, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat. Het verpest vooral de dingen die ik zelf wilt doen, maar niet durf vanwege de omgeving. Maar waar ik dus trots op ben is dat ik gewoon in de buitenbak ben gaan rijden ook al waren er mensen op het erf naar me aan het kijken en konden ze me zien vanuit het kantoor. Het boeide me wel wat, maar ik heb het toch gedaan. Waar ik me normaal ‘verstop’ in de binnenbak, lekker uit het zicht, nu gewoon buiten in de zon gereden.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 18:26

Kom ik toch een bekende naam tegen :D
Ik kom volgen hoor helemaal leuk!

LexLester

Berichten: 315
Geregistreerd: 27-05-10

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 22:44

Wat is hij verbeterd zeg! Er zijn zeker wat kilootjes af en wat maakt het uit als jij het anders doet dan anderen? Zolang als dat het werkt voor jou en Try is het goed toch!

Lekker zo doorgaan en genieten van elkaar. Je schrijft trouwens op een erg leuke manier. Geniet echt van jullie topic en jullie "avonturen".

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 20:23

LexLester schreef:
Wat is hij verbeterd zeg! Er zijn zeker wat kilootjes af en wat maakt het uit als jij het anders doet dan anderen? Zolang als dat het werkt voor jou en Try is het goed toch!

Lekker zo doorgaan en genieten van elkaar. Je schrijft trouwens op een erg leuke manier. Geniet echt van jullie topic en jullie "avonturen".


Dankjewel, dat is erg lief van je. Dat hoor ik vaker over dat schrijven.

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 22:33

Het bewegende plaatje die ik in mijn vorige post wilde doen, doet het niet, dus dan maar een screenshotje van de sprong. Een betere screenshot lukte niet en ik sta er voor :+
Afbeelding
———————
Even een paar foto’s van afgelopen tijd, ga stevig zitten voor de fotobom *\o/*
Afbeelding
Sportieve Try.

Afbeelding
‘Slanke’ Try, het ligt er gewoon aan vanaf welke hoek je de foto maakt :Y)

Afbeelding
Nieuwsgierig neusje. Lekker zittend in de zon genieten van een gras etende Try naast je. Perfect om even helemaal tot rust te komen.

Afbeelding
Weer lekker grasjes eten, ze hebben het hele jaar toegang tot gras, maar nu het weer begint te groeien moet ik hem telkens achter uit de weide plukken.

Ook ben ik er achter gekomen dat hij witte haartjes heeft! Nooit eerder op gevallen, ook niet in zijn wintervacht. Vind het wel staan :P
Afbeelding

En nu gewoon wat foto’s zonder bijschrift van vandaag...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een foto maken met bloemetjes... tja hij dacht er anders over, maar uiteindelijk toch maar oortjes naar voren.
Afbeelding
Afbeelding

En de favo foto van de dag!! Tromgeroffel... Tadadada!!
Afbeelding

Dat was het weer eventjes! Fijne avond nog.

LexLester

Berichten: 315
Geregistreerd: 27-05-10

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 09:32

Dat ziet er heerlijk relaxed uit! Lekker genieten

troi
Berichten: 17017
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 09:47

Knappe vent!

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 19:05

Ik ben het helemaal vergeten, zie het nu pas in mijn agenda staan, hij is vandaag jarig :D
17 jaartjes jong. Nou ja volgende keer maar een worteltje meenemen.
Hij heeft in ieder geval wel weer een sprongetje gemaakt, waar hij echt enthousiast van werd. En natuurlijk een knuffeltje.

Werkt dit wel? Even proberen.
https://imgur.com/yRc5bXI

Verder geen Try talk, maar soms pak ik het omaatje van stal er ook bij, Paula (27 jaar).
Vandaag even stukje met der gelopen door het bos. Is nog altijd iets ontspannender lopen dan met Try. Altijd leuk om zo’n oudje blij te zien, ze kan er echt van genieten.
Super charmant wel he
Afbeelding
&
Afbeelding

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:19

Paula! ze is de liefste <3 moeder van Elsie. Afbeelding

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 19:33

Awwh Elsie staat er ook vrolijk bij, leuk! Hoe gaat het met haar, beetje gewend al?

CoonArt

Berichten: 23295
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:52

Zo Try is in de loop der topic heel wat pondjes afgevallen... Mooi paard hoor :D Veel plezier nog met hem (én de rest!)

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 20:26

Montgri schreef:
Awwh Elsie staat er ook vrolijk bij, leuk! Hoe gaat het met haar, beetje gewend al?


Ja het gaat heel goed, ze is al goed gewend en vindt alles leuk. Heerlijk paardje, net zo cool als Paula.
Ik wacht nu op een afspraak bij de zadelpasser.

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 20:44

Afbeelding
Ik heb net even een overzichtje gemaakt met de beste foto’s die ik kon vinden :))

@justkid, fijn om te horen! Fijn plekje heeft ze nu!

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 23:46

Afbeelding

Ik heb niet echt wat te melden, maar anders sluit het topic weer... Uhmm oeps.

CoonArt

Berichten: 23295
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 08:53

Montgri schreef:
[ [url=m/26vREF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb niet echt wat te melden, maar anders sluit het topic weer... Uhmm oeps.

'Goed, gooi maar die rare rood/witte dingsels over me heen, ik heb toch schijt aan alles...' :') :')

Jeeeeetje, die is niet bomproof maar atoombom-proof! :D

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 22:47

Montgri schreef:
[ [url=m/26vREF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb niet echt wat te melden, maar anders sluit het topic weer... Uhmm oeps.



Die blik ook erbij :') doet ie toch stoer

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: [VOLG] Try To Handle Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 23:07

Het was oorspronkelijk een filmpje waarin hij telkens zijn hoofd op en neer bewegen zodat ze wapperen. En vervolgens met ze hoofd draaien. Iets dat hij ook altijd doet met een touwtje of emmer in zijn mond. Met het meest simpele vermaakt hij zich al :D Volgens mij vindt ie het wel leuk.