Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welkom thuis Florentino!

 
Profiel   

Sinds gisteren mag ik een bijzonder knappe jongen aan mijn kudde toevoegen <3

Florentino, een 15-jarige NRPS ruin van Florencio, uit een Rockefeller (v. Ramiro) x Nimmerdor moeder. Voor wie hem niet kent, Florentino is geboren en getogen bij mijn ouders op stal. Als veulen was hij NK op de keuring in Ermelo. Door verschillende omstandigheden (van mijn kant) heeft hij niet in de sport gelopen, maar ik was dit voorjaar serieus met hem begonnen onder het zadel. Helaas gooide mijn scheiding roet in het eten en kon ik weer niet doorzetten met hem.

Maar nu heb ik de geweldige kans gekregen om voor hem te gaan, want sinds gisteren heeft hij zijn thuis bij mijn vader verruilt voor een thuis bij mij. Nu kunnen we straks in alle rust en in ons eigen tempo van elkaar genieten. Ik ben zo blij!

En wat gaat het goed tussen hem en mijn merriekudde! Éen daarvan is een oude bekende voor hem, hij is vroeger namelijk samen opgegroeid met Wainonia, die 1 klein jaartje ouder is dan hem. En of ze elkaar nog kenden, zo gaaf om te zien!

De foto's zijn vanaf mijn camera naar een beeldscherm naar mijn telefoon gegaan, wegens een gecrashte computer, maar ik kon niet langer wachten om ze toch met jullie te delen :)

Na een geslaagde reis met de trailer kwamen we aan. Spannend, hoe zouden ze op elkaar gaan reageren??
[ img ]

Nou zo dus!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Inmiddels heb ik dus twee hengstige merries en 1 die graag hengstig had willen zijn maar dat gaat lastig met een veulen in je buik :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 22:15 



 
Profiel   

Volgens mij heeft Flo jullie allemaal betoverd, niemand durft er wat van te zeggen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:25 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard <3
En wat een leuke kudde heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:30 



 
Profiel   

Wat een leuk stel zo bij elkaar en wat een knap paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:33 



 
Profiel   

Wat mooi om te zien hou hij zo in de kudde wordt opgenomen en ook fijn denk nu je
in een best wel nare periode zit..en je weer van hem kunt genieten en je dames zijn flink onder de indruk :D van die knapperd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:37 



 
Profiel   

Heerlijk dat ze eindelijk allemaal samen staan! <3 Het is je gegund!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:45 



 
Profiel   

Mooi paard!! Mooie kudde heb je zo!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 17:54 



 
Profiel   

Ahh dank jullie wel, de betovering is verbroken gelukkig :))

Ja mijn meiden zijn compleet verliefd, ik moet wel om ze lachen hoor. Ze halen allerlei capriolen uit om zijn aandacht te trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:17 



 
Profiel   

Haha geinig dat ze dat doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:25 



 
Profiel   

Wat grappig, ik herken hem uit het Funda topic.van het huis huis van je vader waar hij op de foto’s stond.
En Penotti ook uit andere topics.
Mooie kudde heb je zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:50 



 
Profiel   

Ja echt grappig. Penotti (de appaloosa) sjokt de hele dag achter hem aan. Malle oude oma krijgt haar beweging wel zo.

Veronia is voor het eerst in 4.5 jaar hengstig en is gefrustreerd van zichzelf. Ze wil zijn aandacht maar als hij bij haar komt vindt ze hem eng.

Wainonia denkt dat ze hem moet aansturen, brult als een hengst, maar ja, drachtig dus ja..

Rivjenn haha wat grappig, hij staat inderdaad op funda (maar hij is niet te koop hihi)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:52 



 
Profiel   

Wat leuk! Veel plezier met de mooie man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 20:10 



 

Ach zo schattig dat oude dametje <3 . Ze slaat zich er goed doorheen zo te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 20:55 



 
Profiel   

Bedankt! Ja, omaatje ziet zichzelf volgens mij volgend jaar nog wel met een veulentje rondlopen. Nou, mooi niet Penotti, ga maar lekker van je oude dag genieten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 21:36 



 
Profiel   

Ik vind die neusjes foto's zo mooi! Echt prachtig hoe ze kennis maken met elkaar! Ik wens jullie veel plezier en voorspoed toe! Het is ook wel een prachtige vent dus ik snap die dames bij jou wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 21:54 



 
Profiel   

Prachtige kudde! Je mag trots zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 22:16 



 
Profiel   

Ik zat laatst nog eens te denken of hij ooit bij jou thuis zou komen te staan. Super leuk! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 22:27 



 
Profiel   

Wat een mooi topic, echt genieten van alle foto's. <3

Vier hele blije paarden in een prachtige kudde en hoe fijn dat dat gewoon bij je eigen huis is :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 22:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen