Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

video en foto Dressuurpaard Baie Rose

 
Profiel   

Wat een mooi filmpje en hier ook complimenten voor de amazone.

Die wissels, kaarsrecht _O_

Voor inspiratie kan je eens naar Joseph Newcomb kijken op YouTube, die maakt heel mooie sfeervideos met prachtige close up en detail beelden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 16:56 



 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Wat een ontzettend mooi filmpje! (En foto’s)
Was leuk om naar te kijken, heb hem dan ook 3x gezien haha <3

haha dankjewel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 18:02 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Wat een mooi filmpje en hier ook complimenten voor de amazone.

Die wissels, kaarsrecht _O_

Voor inspiratie kan je eens naar Joseph Newcomb kijken op YouTube, die maakt heel mooie sfeervideos met prachtige close up en detail beelden.


dankjewel :) ik ga zeker even een kijkje nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 18:03 



 
Profiel   

Citaat
:) leuk om te horen dat je enthousiast bent voor meer info over zo'n film/foto pakket raad ik je aan om op mijn website te kijken https://sannafotografie.wixsite.com/san ... ie/video-1



Citaat
Jammer dat ik altijd zo ver weg woon! Maar als je ooit eens in het zuiden zou komen hou ik me zeker aanbevolen! <3


ik hou het in gedachten mochten er meerdere mensen zijn kunnen we de reiskosten splitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 18:05 



 
Profiel   

Bedankt voor de complimentjes, super leuk om te lezen! *\o/* En ja ik rij eigenlijk altijd zo. Ook op wedstrijd start ik haar met een simpel appelbitje, moet kunnen vind ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 12:15 



 
Profiel   

Heel mooi geworden! Mocht je nog meer modellen zoeken dan staan Vera (Friese merrie) en ik graag model voor je ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 11:45 



 
Profiel   

Loes1996 schreef
Heel mooi geworden! Mocht je nog meer modellen zoeken dan staan Vera (Friese merrie) en ik graag model voor je ! <3


dankjewel :) super dat ga ik zeker even onthouden voor als ik weer allemaal nieuwe ideeën krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 11:55 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Hey wat leuk! Baie Rose ken ik volgens mij nog van vroeger! Wat is haar afstamming?


Gribaldi x Kennedy[/quote]

Ja volgens mij is het haar! Super dat jullie het samen zo goed doen ziet er top uit! Heb je haar van een Lenny (weet haar achternaam niet meer...) gekocht?[/quote]

Wat leuk je dat je Baie nog kent! Wij verhuisden toen naar Canada en Baie kon niet mee, maar ze heeft een topplek bij Liset!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 16:51 



 
Profiel   

Mooie foto's, prachtige video...maar vooral...wat een geweldige combi zijn jullie!! En wat rij/train jij op een fijne en ontspannen manier! Ik heb elders een topic gestart dat ik steeds minder van de sport kan genieten, maar als ik jullie zie dan word ik blij! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 11:09 



 
Profiel   

Zo zeg, dat is echt mooi geworden!

Het valt mij op dat ze haar wissels zo keurig recht springt!

[edit] Ik dacht origineel te zijn, maar iemand was me al voor :D [/edit]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 11:44 



 
Profiel   

Wauw wat ontzettend gaaf! Als je ooit eens een dagje naar België komt ben ik zeker kandidaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 12:29 



 
Profiel   

Super mooi <3 als je een keer een eventing training of een springtraining wil filmen dan geef ik me op _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 12:46 



 
Profiel   

Oscar schreef
Zo zeg, dat is echt mooi geworden!

Het valt mij op dat ze haar wissels zo keurig recht springt!

[edit] Ik dacht origineel te zijn, maar iemand was me al voor :D [/edit]

manubres schreef
Mooie foto's, prachtige video...maar vooral...wat een geweldige combi zijn jullie!! En wat rij/train jij op een fijne en ontspannen manier! Ik heb elders een topic gestart dat ik steeds minder van de sport kan genieten, maar als ik jullie zie dan word ik blij! *\o/*


dankjewel :) super leuk om te lezen dat je blij word van het filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:19 



 
Profiel   

JameyDL schreef
Super mooi <3 als je een keer een eventing training of een springtraining wil filmen dan geef ik me op _/-\o_


oeh ja dat is ook super leuk ik voel een spring/eventing filmpje aankomen :o

IlBuono schreef
Wauw wat ontzettend gaaf! Als je ooit eens een dagje naar België komt ben ik zeker kandidaat <3


ligt eraan waar in België er is ook al iemand in zuid Limburg die ook interesse heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:21 



 
Profiel   

manubres schreef
Mooie foto's, prachtige video...maar vooral...wat een geweldige combi zijn jullie!! En wat rij/train jij op een fijne en ontspannen manier! Ik heb elders een topic gestart dat ik steeds minder van de sport kan genieten, maar als ik jullie zie dan word ik blij! *\o/*


Wat super lief! Ik ben er zelf ook heel blij mee, poosje terug een ongeluk gehad waardoor ik een tijdje uit de running was. Dat we nu weer zo kunnen trainen, daar word ik echt zo blij van :D Al zie ik zelf natuurlijk heel veel dingen die ik nog wil verbeteren := Ik train eigenlijk altijd alleen en om je zelf dan een keer zo op film te zien is heel leerzaam! :D

@Oscar, ja die wissels zijn echt zo recht! Ik had niet in de gaten dat het er al zo goed uit zag, totdat ik het filmpje zag :') O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 40 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen