Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Na 8 jaar de liefde van mijn leven terug!!!

 
Profiel   

Wat mooi dat de pony weer terug is bij jou.
Maar... maar..... wat ik mij afvraag. HOE KUNNEN MENSEN ZO SMERIG LIEGEN?!
Ik kan daar met mijn kop niet bij. Ik wil dat ook niet.... En blijkbaar ben jij dus ook nog niet eens de enige. Pffff...
Wat een verhaal, maar wat fijn dat de pony weer bij jou is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 11:06 



 
Profiel   

Wat een bijzonder verhaal ik lees het met en brok in mijn keel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 11:11 



 
Profiel   

Wat ik het ergste vind is dat ik haar wegdeed uit goede bedoelingen en haar een vol leven gunde omdat ze bij mij teveel stilstond voor een gezonde pony. Ze had al genoeg in haar leven meegemaakt, vandaar het terugneem contract.

Ze is in hele slechte tijd staat bij de mensen gekomen die haar nu aan mij gaven. Ze is dus weer in de handel gekomen en dat was iets wat ik haar niet wilde aandoen. Ze heeft van de spanningen artrose net achter haar atlas en onderste wervel opgebouwd en ook rechtsachter vanuit haar knie werkt niet meer zoals het zou moeten.

Het blijft naar dat mensen over de rug van dieren geld willen maken en ook ten koste van andere hun gevoelens en de gezondheid van het dier.

Ze zat hier ook op bokt en ik probeer haar al tijden te achterhalen maar dat lukte me nog niet helemaal.

Het belangrijkste is dat Dancer nooit meer weggaat en nog een hoop zorgeloze jaren tegemoet kan gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 11:40 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Wat ik het ergste vind is dat ik haar wegdeed uit goede bedoelingen en haar een vol leven gunde omdat ze bij mij teveel stilstond voor een gezonde pony. Ze had al genoeg in haar leven meegemaakt, vandaar het terugneem contract.

Ze is in hele slechte tijd staat bij de mensen gekomen die haar nu aan mij gaven. Ze is dus weer in de handel gekomen en dat was iets wat ik haar niet wilde aandoen. Ze heeft van de spanningen artrose net achter haar atlas en onderste wervel opgebouwd en ook rechtsachter vanuit haar knie werkt niet meer zoals het zou moeten.

Het blijft naar dat mensen over de rug van dieren geld willen maken en ook ten koste van andere hun gevoelens en de gezondheid van het dier.

Ze zat hier ook op bokt en ik probeer haar al tijden te achterhalen maar dat lukte me nog niet helemaal.

Het belangrijkste is dat Dancer nooit meer weggaat en nog een hoop zorgeloze jaren tegemoet kan gaan.


Helaas heb ik wel vaker van die verhalen gehoord. Paarden die bijvoorbeeld voor weinig geld als weidemaatje of fokmerrie verkocht worden, omdat ze niet meer te rijden zijn. En dan later verkocht worden als rijpaard voor veel meer geld. Als je een groot hart voor paarden hebt snap je daar idd niks van. Ik ook niet. Maar helaas heb je deze mensen ook rond lopen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 11:49 



 
Profiel   

Dat had ik dus na dit verhaal. Ben echt voorzichtig geworden.

Heb nog een lastige welsh waar niemand mee overweg kan en die hou ik zelfs aan omdat ik hem niet eens meer durf te verkopen.

Wij doen er te weinig mee, maar hij doet zijn ding met andere en dat is goed zolang ik hem betaal en eigenaar ben.

Deze gaat ook nooit meer weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 11:51 



 
Profiel   

Wat mooi, brok in mijn keel!! Dit is een sprookje! Geniet van elkaar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 12:04 



 
Profiel   

Wauw wat een mooi verhaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 18:33 



 
Profiel   

Wat leuk om dit topic tegen te komen. Ik stond op dezelfde stal als Dancer bij haar vorige eigenaren en ik dacht haar al te herkennen en toen je haar naam noemde wist ik het zeker haha. Wat ontzettend leuk om te horen dat dit hele verhaal schuil gaat achter deze pony :) heel veel plezier met haar gewenst :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 19:43 



 
Profiel   

Er zijn nog zoveel meer mooie dingen waar we achter kwamen.

Op stal de ronde zijn ze gestopt met wedstrijden omdat danc daar volledig blokkeerde en van slag was.

Wat ze toen niet wisten is dat danc haar eerste 4 jaar met mij begonnen is op stal de ronde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 21:02 



 
Profiel   

Eind goed, al goed!
Ik hou ervan. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 21:25 



 
Profiel   

Ja ik ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 13:19 



 
Profiel   

Wauw... kippenvel...wat een liefde stralen jullie uit!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 13:26 



 
Profiel   

Schrijf doooooor... dit is zo leuk om te lezen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 16:32 



 
Profiel   

Wauw geweldig zeg!!
Heel veel geluk samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 17:18 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Schrijf doooooor... dit is zo leuk om te lezen <3



Ik hoop dat ik nog genoeg mooie verhalen over haar kan gaan schrijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 20:57 



 
Profiel   

Knappe pony zo fijn dat ze weer terug is geniet ervan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 13:43 



 
Profiel   

Ik word niet snel emotioneel, maar dit verhaal raakt me wel. Wat een rare wending, dat koliek verhaal. En wat prachtig dat je haar weer terug hebt <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-19 14:04 



 
Profiel   

Wat een ongelofelijk maar gaaf verhaal. Bijna bizar hoe je jouw once in a life time paard weer krijgt waar ze hoort. Bij jou.

En petje af voor je vasthoudendheid.

Wat een mooi dier ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 23:33 



 
Profiel   

Jaaa ik ben nog elke dag superblij met haar hoor en andersom ook.

Dit is het beste dat kon komen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen