Samen uit, samen thuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Samen uit, samen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 04:59

Paspoorten:
Bambam, 13 jaar, zwart, shetlander, wandelen en naast de fiets, op vakantie gaan.
Liberty, 2 jaar, zwart, shetlander, wandelen. Toekomst; op vakantie gaan, naast de fiets.


Vorige week had ik lekker een week vakantie en helaas zat het weer flink tegen. Vrijdag leek de beste dag te worden dus trailer geregeld en op pad gegaan met mn mannen.

Afbeelding


Voor Liberty (oranje) de eerste keer weg, in tenue en aan de 'arbeid'

Afbeelding


En hier koos ik het Wekeromse Zand voor, lekker heuveltjes nemen en zigzag paadjes <3

Afbeelding

Afbeelding


Bambam wordt altijd erg enthousiast en dat enthousiasme sloeg over op Liberty. De eerste kilometer werd ik meegesleurd :')
Maar dat mocht de pret niet drukken, ik was allang blij dat Liberty lekker cool bleef.

Afbeelding

Afbeelding


Het is een superkort rondje, maar toch even een pauze ingelast, vooral voor mezelf. Dat lopen door het mulle zand is geen pretje :n


Afbeelding

Afbeelding


Van de zandverstuiving weer terug het bos in, daar een stukje illegaal over het wandelpad gelopen omdat het ruiterpad heel smal (letterlijk het spoor van een paard) is en we daar niet met zn drieën pasten. Ik had gehoopt dat we de moeflons tegen zouden komen, in een ver verleden toen ik hier om de hoek stond ben ik ze eens tegengekomen met mn fjord.

Afbeelding

En ja hoor daar waren ze dan :D
Precies op een heuveltje waar Bambam zijn volle blaas ledigde had hoorde we ze.




Close upje

Afbeelding

En weer verder gewandeld.

Afbeelding

Ik wilde eigenlijk aan het eind nog terug naar deze bult lopen, maar het was toch verder dan ik dacht dus heb het maar zo gelaten. Misschien een volgende keer :+

Afbeelding


Op de terugweg reden we net Ede in toen begon het te regenen, waren dus precies op tijd weggegaan. Samen op de trailer en op locatie wandelen gaat goed dus volgende keer staat sowieso Doorn op het programma.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Samen uit, samen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 07:58

Wat heeeerlijk! Echt leuk al die blije shetten-oortjesfoto's <3

jeetje77

Berichten: 3456
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: Samen uit, samen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 08:48

Wat super leuk. Lekker met je shetten op pad.

shetjeIris

Berichten: 378
Geregistreerd: 06-04-13

Re: Samen uit, samen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 08:54

Wat een leuk uitje voor jullie allemaal. Mooie omgeving!

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Samen uit, samen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 15:52

Dank jullie wel :D