Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Een dagje uit naar de Oostvaardersplassen!

 
Profiel   

Hallo!

Afgelopen 5 januari ben ik samen met bokker Nayomie en haar vriend naar de Oostvaardersplassen geweest. Ik heb nog even getwijfeld om een topic te openen op bokt, vooral omdat ik niet zo goed wist waar ik het topic dan moest plaatsen. Maar bij deze wil ik toch graag de foto's laten zien! :D

Dit was voor het eerst sinds ongeveer een halfjaar dat ik echt weer bezig ben geweest met fotografie. Ik ben dus vooral bezig geweest met weer een beetje het opzoeken van de fotografie zelf en lekker het een en ander uitproberen. :)

Foto 1. Dit was de eerste kudde die we tegenkwamen. Dit paard stond wat dichter bij het wandelpad dan de rest van de kudde.
[ img ]

Foto 2. Dit was een ander paard uit dezelfde kudde. Deze kwamen net uit het hoge gras gelopen. Wat ook erg leuk is om te zien.
[ img ]

Foto 3. Dit was een paard uit een andere kudde. Bij deze kudde was er de nacht ervoor hooi gevoerd en de paarden stonden daar lekker met z'n allen te vertoeven.
[ img ]

Foto 4. Dit paard was lekker aan het genieten van het hooi. :D
[ img ]

Ik vond de paarden er toch vrij goed uitzien, wat toch wel fijn is na alle verhalen die je hoort over de toestanden in de OVP. Ik vond het wel jammer dat we enkel Konikpaarden tegenkwamen en geen andere dieren. Hopelijk is dat een eventuele volgende keer anders. :j

Groetjes, Demi
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 11:25 



 
Profiel   

Mooie fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 02:01 



 
Profiel   

gaaf ben er gister ook geweest :D ga zo ook toevallig een topic aanmaken XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:43 



 
Profiel   

Geen fan van OVP maar mooie foto's! Vooral foto 1 en 3 vind ik wel wat hebben! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:43 



 
Profiel   

Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 20:12 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 20:35 



 
Profiel   

mooie fotos :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 10:55 



 

Ik moet er echt een keer heen dit jaar. Binnenkort maar even tijd maken, en iemand vinden die mee wil hahaha.

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 10:56 



 
Profiel   

Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 10:53 



 
Profiel   

Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 12:00 



 
Profiel   

Dit is vast bij de het oostvaardersveld ipv ovp zelf, aangezien daar delen van zijn gesloten.

De paarden zien er nu idd beter uit, dan in 2017/2018

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:06 



 
Profiel   

Fijn dat ze er echt beter uit zien ook dan die uitgehongerde lijfjes van toen. Mooi vastgelegd met gevoel voor compositie ook, echt leuke uitsnedes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:05 



 
Profiel   

Zijn hele leuke foto’s geworden. We gaan gewoon wat vaker fotos maken samen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 09:11 



 
Profiel   

Bedankt voor de onwijs leuke reacties allemaal! :D

Nayomie schreef
Zijn hele leuke foto’s geworden. We gaan gewoon wat vaker fotos maken samen. :D


Gaan we zeker doen! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 11:15 



 
Profiel   

Prachtige foto´s <3

Er zijn natuurlijk ook ruim 5000 dieren overleden 2 jaar terug, een hoop herten zijn daarna afgeschoten en veel zijn er verplaatst ( en helaas ook niet unaniem goed terecht gekomen )
Dus er is veel meer te eten en nu worden ze kennelijk bijgevoerd.
Gelukkig andere omstandigheden....

Maar ik ben niet meer op de hoogte van het en of er nog verschil in verzorging is tussen het Oostvaardersveld en de Plassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 11:23 



 
Profiel   

Mooie scherpe foto's, leuk om te zien hoe je met de verschillende perspectieven en middelen hebt gewerkt. Vooral de eerste foto vind ik persoonlijk erg aansprekend :). De fotografie gewoon fijn weer rustig oppakken zou ik zeggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 21:19 



 
Profiel   

Deze winter is tot op heden zacht en er zijn al paarden afgevoerd. Sowieso zijn er minder dieren daar nu. Leuke foto's! Echt wel! Jammer dat de paarden daar moeten staan. Het blijft daar en plek waar je als paard beter niet kunt zijn want er wordt niet naar je omgekeken. Nou ja de voergroepen gelukkig wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 00:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen