Calypso in the fairytale forest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:37

..het is eigenlijk gewoon de paddock waar de paarden lopen :') Bij gebrek aan een betere titel :Y)

Deze week hebben we een paar foto's gemaakt samen met m'n lieve meisje Calypso. Ze is mijn 'leadhorse'. Ik werk op een nature reserve in Zuid Afrika en begeleid ritten met haar in de bergen. Ze is mijn beste vriendin, mijn teacher, mijn mirror. Ik kan niet in woorden neerzetten hoe veel ze voor me betekent. Meer over ons kan je vinden in ons vorige topic: [EJL-ITP] Met Calypso in het Afrikaanse zonnetje!

Het was een erg mistige dag, dus we hadden niet veel keus in locaties, maar wat een prachtig plekje hebben we gevonden in de paddock! The bomen hier hebben zo'n sprookjesachtige uitstraling, daar moesten we gebruik van maken :j .

Ik ben altijd voor de 'less is more'. Dus ik heb de leukste er uit gepikt :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Een andere kleuren edit, past er niet echt bij maar wilde 'm toch graag delen :)
Afbeelding

6. En nog een grappige van tussendoor...of ik even op de grond wilde zitten zodat ze een foto kon maken van Calypso alleen... "Mommy your hair smells really good!" Ik verf mijn haar met henna en heb dat een paar dagen terug gedaan, dus dan ruikt het altijd nog een beetje naar spinazie/planten :')
Afbeelding

Ik ben zo trots op haar <3 Nu nog een foto uitkiezen voor aan de muur.. ik denk nummer 1 of 4 :)

Afsluiter in het Afrikaans: Baie dankie en tot siens! :wave:

Selina

Berichten: 14286
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:41

Ik vind 6 dan weer het leukste omdat die niet gepland is :D

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:41

Mooie foto's!

Voor aan de muur zou nr. 5 ook geschikt zijn als de kleuren wat natuurlijker zijn en de uitsnede "portret". Dus staand, zonder de linker- en rechterkant.

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 07:56

Haha op een of andere manier speelt ze altijd met mijn haar :P

Dank je wel!

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 09:29

Zoveel liefde op de foto's! <3
Ik ga mee met nummer 5. Kleuren mogen inderdaad iets natuurlijker maar mijn telefoon geeft zelf ook een belabberde tint.

Lady_fox

Berichten: 13
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Deventer/Oldenzaal

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 13:18

Hier ook een fan van foto nummer 5! Foto 6 zou ik sowieso ook aan je muur hangen maar misschien niet uitvergroot. Wat een heerlijk werk heb je trouwens! Hoe ben je daar zo aan gekomen als ik vragen mag?

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 16:01

Ja ik vind m ook wel heel leuk haha! Zal eens kijken wat ik er nog mee kan doen, het licht was zo oliebol daar :+

Ik ben hier 3,5 jaar terug begonnen als vrijwilligster voor 2 maanden. Toen ben ik verliefd geworden op een van de guides hier en 1,5 jaar terug officieel verhuisd :P en ze wilden me graag in hun team dus nu gewoon werknemer. :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Calypso in the fairytale forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:46

Heel gave foto's wilks! Jou een keer opzoeken staat nog op mijn bucketlist haha. <3