Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_knorretje_

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Zwolle

Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-20 20:26

Vandaag was het zo ver, we konden je ophalen. Een lief koppie en twee grote ogen keken me aan. Ik stond stil ik keek naar je en fluisterde je zachtjes toe. Twee oortjes gingen naar voren en daar kreeg ik het, een dikke neus in m'n gezicht. Meteen wist ik dit zit goed, je moet mee. Op naar een fijne plek met alle liefde en aandacht.

De foto's zijn niet mooi, maar wel zoals het nu is. Nu kunnen we werken aan vertrouwen en er voor zorgen dat hij weer in goede conditie komt. Ik ben niet gevallen voor de knappe verschijning of het sociale karakter , maar voelde meteen dat dit goed zou komen en je de hulp nodig had.

Nu op naar betere tijden! Elke dag een stukje vooruit zodat je mag opgroeien tot een mooi, zelfverzekerd en vrolijk paard.

Een nieuwe start betekend ook een nieuwe naam.. Iemand leuke ideeën?

Ik hou jullie op de hoogte

De eerste keer dat we kwamen kijken.

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag aangekomen.


Afbeelding


Afbeelding

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 02:02

Leuk koppie...het is wel een grote smeerpoets, heeft zeker al een lekker modderbad
genomen.....is het een merrie of ruin?

Electra63

Berichten: 17841
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 07:40

Ik wens je veel geluk!!

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 07:55

Hij/zij heeft meteen al een schutkleur :))
Heel veel plezier ermee!

Is het niet mogelijk om een rijtje stoeptegels rond de hooiplek te leggen, om zandkoliek te voorkomen?

_knorretje_

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-20 08:51

Het is (nog) een hengstje, en inderdaad echt een varkentje haha. 8nnemiek bedankt voor de tip ik zal het met de eigenaresse bespreken!

Lenexa

Berichten: 604
Geregistreerd: 05-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 09:00

Heerlijke smeerpoets! Veel plezier met hem!
Ik heb Lennon op m'n wachtlijst voor een toekomstig dier, vind ik ook nog wel bij hem passen!

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:24

Ik zou jouw nickname hier aan hem toebedelen :D

_knorretje_

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-20 20:46

Nielojram schreef:
Ik zou jouw nickname hier aan hem toebedelen :D


Je bent fantastisch dat ik daar niet aan heb gedacht knorretje met afkorting knorrie dat is fantastisch

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:58

Erg benieuwd waar zo n paard vandaan komt als dit al een beter leven voor hem is.
Zie op de foto’s echt alleen maar modder :(

_knorretje_

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 09:17

De aanloop naar de Schuilstal toe is inderdaad kapot gelopen, het land daar achter is echter niks mee aan de hand en erg groot. Ik denk dat ik een paard gelukkiger maak met lopen door een stuk modder om bij de Schuilstal te komen dan met 24/7 alleen zonder soortgenoten en beweging in enen kleine stal, maar goed kan aan mij liggen. En dan zullen we het over zijn lichamelijke conditie nog maar niet hebben. Beetje jammer wel zo'n reactie.. Maar goed no hard feelings, Ik denk dat ik het beste voor hem doe :)

Amber3

Berichten: 240
Geregistreerd: 25-02-11
Woonplaats: Heelweg

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:37

Veel geluk samen!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:54

_knorretje_ schreef:
De aanloop naar de Schuilstal toe is inderdaad kapot gelopen, het land daar achter is echter niks mee aan de hand en erg groot. Ik denk dat ik een paard gelukkiger maak met lopen door een stuk modder om bij de Schuilstal te komen dan met 24/7 alleen zonder soortgenoten en beweging in enen kleine stal, maar goed kan aan mij liggen. En dan zullen we het over zijn lichamelijke conditie nog maar niet hebben. Beetje jammer wel zo'n reactie.. Maar goed no hard feelings, Ik denk dat ik het beste voor hem doe :)


Dit is allemaal informatie die je niet eerder gedeeld hebt, mensen oordelen op wat ze zien en een grote modderpoel op de foto’s komt nou eenmaal niet per definitie over als zijnde een beter leven. Het enige zichtbare goede land zit een draad tussen en rond de voerbak is niets bestraat om zandkoliek te voorkomen. Zonder uitleg zien mensen nou niet per definitie een beter leven.

Ik geloof echt dat je het beste met hem voor hebt, maar je informatie was zeer beperkt en van de foto’s wordt een paardenmens nou ook niet meteen gelukkig.

Dus lekker delen wat je wil doen en wat je visie is, betrek mensen meer, dan zul je ook meer tips en advies krijgen. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:24

Daphara schreef:
mensen oordelen op wat ze zien... !


Is dit dan een probleem van de ts of van de oordelende mensen? Men kan ook eerst vragen stellen alvorens te oordelen..

TS; wat fijn dat je hem uit een nare situatie hebt gehaald en ik wens jullie alle geluk van de wereld! Ben erg benieuwd hoe hij err een half jaartje uit ziet ;).

Algato
Berichten: 177
Geregistreerd: 07-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 11:31

Humpiedumpie schreef:
Daphara schreef:
mensen oordelen op wat ze zien... !


Is dit dan een probleem van de ts of van de oordelende mensen? Men kan ook eerst vragen stellen alvorens te oordelen..

TS; wat fijn dat je hem uit een nare situatie hebt gehaald en ik wens jullie alle geluk van de wereld! Ben erg benieuwd hoe hij err een half jaartje uit ziet ;).


Nou idd ja lekker makkelijk om meteen te oordelen en veroordelen en van het ergste uit te gaan. Succes TS met je nieuwe paardje.

_knorretje_

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Welkom lieverd, op naar een fijn leven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 12:12

Bedankt voor de lieve reacties! :)