Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zo gebruik je de stapmolen tegenwoordig voor

 
Profiel   

Filmpje zegt genoeg denk ik met zijn 2,5 jaar oud :+



Laatst bijgewerkt door trysteffy op 23-09-20 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 16:48 



 
Profiel   

Ooh 8)7 het is zo'n rot geintje om weer af te leren :=
Succes :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 16:49 



 
Profiel   

Hij/zij had even haar dag niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 16:50 



 
Profiel   

Ja heeft ie wel slim bedacht .. Eten en een soort massage :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 16:51 



 
Profiel   

Die geirriteerde blik ook naar die buizen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 17:37 



 
Profiel   

Hahaha, wat een slimmerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 17:50 



 
Profiel   

Nutteloos ding vindt ‘ie, zo onhandig dat die dingen steeds over je heen gaan als je gras staat te eten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 17:54 



 
Profiel   

Waarom een jong dier op zo’n kleine cirkel laten lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 18:21 



 
Profiel   

nicolanca schreef
Waarom een jong dier op zo’n kleine cirkel laten lopen?

Hoezo laten lopen, staat daar toch duidelijk om onkruidjes te verwijderen? :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 18:55 



 
Profiel   

Helemaal natmaken dat paard en dan in de molen zetten met veel stroom op het hek. Hoe grappig dit ook lijkt... Je doet een paard geen plezier om hem zo een nare streek aan te leren, daar gaat hij in de toekomst veel last van krijgen op pension stallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:05 



 
Profiel   

Sorry maar een 2.5 jarige hoort niet in een stapmolen. Leuke grap lijkt dit nu, tot er straks stroom op staat en hij met anderen in de molen moet... persoonlijk vind ik het een domme actie

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:14 



 
Profiel   

Een 2.5 jarige leren in de molen te lopen past prima bij een goede opvoeding. Hij hoeft er toch geen uren per week in te staan.

Staat er stroom op deze molen? Het is wel een lekker stoïcijns beessie :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:17 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Helemaal natmaken dat paard en dan in de molen zetten met veel stroom op het hek. Hoe grappig dit ook lijkt... Je doet een paard geen plezier om hem zo een nare streek aan te leren, daar gaat hij in de toekomst veel last van krijgen op pension stallen.


Hoezo? Ik ken daadwerkelijk niemand meer die zo’n ding gebruikt. Ik denk dat dit het enige juiste gebruik is. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:17 



 
Profiel   

Wat moet er toch altijd zuur gereageerd worden hier. Leuk filmpje TS. Jij kan erom lachen dat je 2.5 jarige zo rustig is dat ie lekker blijft staan en dan is dat prima want het is jouw paard en niet dat van bokt.

Ik heb gelachen om je filmpje. Die geïrriteerde blik van je paard is goud waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:28 



 
Profiel   

Natmaken ga ik hem niet aan doen.

Stroom deed het niet die moet gemaakt worden overigens heb ik hem ook niet eerder met stroom gehad omdat ie er niet zo vaak in is geweest en ben bang als ie een stroomstoot krijg dat ie in paniek schiet en een slechte ervaring krijgt dit is de 4e keer dat ie in een molen staat ook. Ik heb hem ander halve maand geleden hem voor het eerst in gedaan en staat er niet langer dan 10 min in.
Maar idd wat de bokker voor mij zegt het is mijn paard en niet die van bokt en misschien staat ie er wel in door een medische reden dat de da mij dat heeft geadviseerd...

Dat ik dit zag heb ik dus die paar seconde even gefilmd en hem meteen er uit gehaald hij komt er ook niet meer in...

Ik denk ik plaats gewoon even iets grappigs

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:46 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Helemaal natmaken dat paard en dan in de molen zetten met veel stroom op het hek. Hoe grappig dit ook lijkt... Je doet een paard geen plezier om hem zo een nare streek aan te leren, daar gaat hij in de toekomst veel last van krijgen op pension stallen.


Dit, precies dit! ... is de reden waarom ik soms agressief word rond mensen. Alsof een paard wel in een stapmolen MOET! ga toch even je neus peuteren jo, of breien met spekkies.

Erg leuk filmpje! die jonge paarden hebben ook altijd wel een geintje! Die van ons, 3, zag een reclame foto van een paard. Helemaal van de leg! je ziet een half paard, je ruikt hem niet en het staat doodstil! Heb me bescheurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:46 



 
Profiel   

Heerlijk :D

Een dier van 2.5, dat kan toch prima in de stapmolen eventjes ? Ik neem aan dat hij geen uur hier in staat.

Volgende keer gewoon eventjes nat spuiten :D Zonder dat er stroom op staat natuurlijk! Dan loopt hij vast snel door :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:50 



 
Profiel   

Haha, wat een grapjas :D

Jammer dat er altijd negatief commentaar komt op een grappig filmpje. TS, dankje voor het delen! :D ik vind m leuk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:56 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Helemaal natmaken dat paard en dan in de molen zetten met veel stroom op het hek. Hoe grappig dit ook lijkt... Je doet een paard geen plezier om hem zo een nare streek aan te leren, daar gaat hij in de toekomst veel last van krijgen op pension stallen.

Laat ik maar niet zeggen wat ik zou doen met mensen die dit soort capriolen uit willen halen.

Leuk filmpje TS! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:00 



 
Profiel   

Dus een paard van 2,5jaar mag niet een paar minuutjes in de stapmolen? :')
Mag dat paard dan ook niet op de wei? Want stel je voor dat hij per ongeluk in een cirkel loopt tijdens het zoeken naar lekkere grasjes.... :(:)

Grappig filmpje! Heerlijk die geïrriteerde uitdrukking als hij gestoord wordt tijdens het eten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:22 



 
Profiel   

Uiteraard mag dat wel om het aan te leren.
Maar leer het dan direct goed aan door mee te lopen met het dier, leer het draaien wanneer de molen stopt, en daarna misschien met wat brave paarden ertussen.
Dit is gewoon niet een handige manier om een jong paard iets aan te leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 07:48 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Uiteraard mag dat wel om het aan te leren.
Maar leer het dan direct goed aan door mee te lopen met het dier, leer het draaien wanneer de molen stopt, en daarna misschien met wat brave paarden ertussen.
Dit is gewoon niet een handige manier om een jong paard iets aan te leren.

Misschien deed ie de eerste 4 keer ook netjes wat ie moest doen? Misschiennis to de eerste keer ook meegelopen met hem.

Van 1 blooperfilmpje kunnen we niet zien hoe.het is aangeleerd aan het paard hoe lang of hoe vaak hij er in staat.

En ja, als je een stapmolen hebt is het best handig om het in ieder geval vast aan te leren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 07:50 



 
Profiel   

JeanneV schreef
Helemaal natmaken dat paard en dan in de molen zetten met veel stroom op het hek. Hoe grappig dit ook lijkt... Je doet een paard geen plezier om hem zo een nare streek aan te leren, daar gaat hij in de toekomst veel last van krijgen op pension stallen.

Dan doen we dat meteen ook even bij jou.
Stapmolens met stroom. Ik ben blij dat ik daar nog nooit van gehoord had. Je reinste dierenmishandeling, wat mij betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 07:57 



 
Profiel   

Whahaha TS, wat een heerlijk begin van de dag!

Dier is super geirriteerd, stomme stangen, laat me rustig staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 08:03 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Uiteraard mag dat wel om het aan te leren.
Maar leer het dan direct goed aan door mee te lopen met het dier, leer het draaien wanneer de molen stopt, en daarna misschien met wat brave paarden ertussen.
Dit is gewoon niet een handige manier om een jong paard iets aan te leren.


Aan de buitenkant meelopen bedoel je? Ik heb altijd geleerd dat je nooit en te nimmer binnen mee moet lopen. Als hij in paniek raakt, is het levensgevaarlijk. Ik heb het aangeleerd door m met andere paarden mee te laten lopen, zodat ze zien wat de bedoeling is. Altijd handig om het aangeleerd te hebben, mocht er moment komen dat je het nodig hebt.

TS, het lijkt me wel een slimmerd, als hij na 4 keer al heeft bedacht dat ie gewoon stil kan gaan staan om grasjes te eten. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 08:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen