Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 19 [ 467 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een zeer bewogen jaar met Krisje B

 
Profiel   

Wat super zeg!!
Ziet er heel fijn uit! Gefeliciteerd met alle punten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 22:33 



 
Profiel   

Wat een geweldige update.
Je doorzetten loont helemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 07:24 



 
Profiel   

:j Dank voor de update. Fijn te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 09:06 



 
Profiel   

Wat gaaf Patty, het is jullie onwijs gegund! Ik vind haar blik veel zachter, heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 09:45 



 
Profiel   

Ziet er super uit, en wat n punten.
Mijn respect heb je hoor, weet niet, of ik dit zelf had gedurfd. Heel knap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 10:07 



 
Profiel   

Nou dat is een hele vooruitgang!
Misschien heb k er overheen gelezen maar in welke klasse ben je nu HC gestart Patty?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 14:28 



 
Profiel   

Wat superfijn dat Krisje het thuis ook zo goed doet en dat je zelfs weer op wedstrijd kunt! De aanhouder wint!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 14:34 



 
Profiel   

Dankjullie voor de leuke reacties!
Leuk om te zien dat er toch nog zo veel mensen ons in de gaten houden en de foto's positief vinden :).
Ik vind haar uitstraling en blik uit haar ogen idd ook anders geworden, zachter en vriendelijker.

Nou Getup, daar heb ik ook wel eens over getwijfeld hoor :o Maar gelukkig loont het vooralsnog!

Babootje, gewoon in de B :). Jury vroeg zich al af waarom want we zouden ook makkelijk naar de L kunnen zei ze haha. Maar ik wil graag het echte basisgedeelte (wat ook met normaal rijden nog wel wat mist natuurlijk) ook beter voor elkaar krijgen in een proef en vanuit daar pas verder gaan.
Had HC ingeschreven omdat ik graag wat selectie meetmomenten zou willen starten en de wp nogal hard kunnen gaan als we voor elkaar krijgen wat ik wil en ik niet in korte tijd verplicht naar de L wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 14:39 



 
Profiel   

Het wordt steeds positiever, heel fijn zeg. Ik had het eerlijk gezegd echt niet verwacht in het begin, petje af voor waar jullie nu gekomen zijn. Ik hoop dat het dan toch echt lag aan de communicatie en niet straks alsnog blijkt dat ze toch pijn aan de hals heeft, maar zoals het er nu uitziet is het toch echt dat eerste. Ik hoop dat je nog blijft updaten want ik blijf het interessant vinden om te volgen en zie heel graag dat jullie steeds meer een team worden, succes en veel plezier samen in elk geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 19:49 



 
Profiel   

Wauw ziet er heel goed uit zeker iets om trots op te zijn zo veel bewondering dat jij zoveel geduld en doorzettingsvermogen hebt dikke pluim voor jouw! Al werken word beloond jullie begrijpen elkaar steeds beter! Ik vind dat ze ook een andere blik heeft! Ze gaat er steeds beter uit zien vind der echt een plaatje <3
Gefeliciteerd trouwens met je punten !! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 22:10 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Babootje, gewoon in de B :). Jury vroeg zich al af waarom want we zouden ook makkelijk naar de L kunnen zei ze haha. Maar ik wil graag het echte basisgedeelte (wat ook met normaal rijden nog wel wat mist natuurlijk) ook beter voor elkaar krijgen in een proef en vanuit daar pas verder gaan.
Had HC ingeschreven omdat ik graag wat selectie meetmomenten zou willen starten en de wp nogal hard kunnen gaan als we voor elkaar krijgen wat ik wil en ik niet in korte tijd verplicht naar de L wil.


Niks mis met de B. :D Ik kan me voorstellen dat je wat meer de tijd neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 12:16 



 
Profiel   

Wat een super interessant topic dit. Ik blijf graag even volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 11:11 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed gaat met Krisje! Hopelijk blijvend. En je staat in uitgelicht.

Maar ook een heel mooi verhaal om te lezen. Super goed hoor, hoe je dat aanpakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 16:06 



 
Profiel   

Zojuist alleen alle berichten van TS gelezen, en kan je alleen maar een heel groot compliment geven... wat een geduld, doorzettingsvermogen laat je zien terwijl je anderzijds ook een zeer realistische grens hebt gesteld!
Fijn dat jullie weer samen op het goede spoor zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 20:01 



 
Profiel   

Wat een super verandering!
Ik herkende de "cowboy"direct. Ik heb echt mega goede ervaringen met hem en weet vaak binnen mum van tijd de vinger op het pijnpunt te leggen. Hij is oprecht en zegt ook wanneer hij niet kan helpen en wind er allemaal geen doekjes om.

Erg fijn om te zien dat er in ieder geval voor nu voor jou hierna ook een ommekeer gekomen is en je nu ook gewoon kunt gaan genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 16:22 



 
Profiel   

Beter een late reactie dan geen reactie O:)
GDG; Begrijp ik helemaal! Dankjewel! Als ik toch het vermoeden heb dat er iets in haar hals lastig kan doen rij ik gelijk weer naar Heesch om haar hals op de echo te zetten. Vind dat ik haar dat na alles wel 'verplicht' ben. Dat moeten we gewoon goed in de gaten blijven houden zodat dat ook geen issue gaat zijn waardoor haar gedrag weer veranderd.

sanahtris; Nog bedankt! :D Mooie woorden!

Juut; Nog bedankt! :o

Kyrkelover; Wat leuk dat je hem meteen herkent! Zo denk ik inderdaad ook over hem. Kwam laatst een jury tegen die ook vaak bij hem gelest heeft, die vertelde precies hetzelfde haha.

Nog een keer een update van ons :).
Het gaat nog goed! Her en der een dingetje en af en toe probeert ze toch of ze kan staken of iets kan doen. Maar als ik er direct op reageer is dat ook weer zo voorbij. Soms heeft ze een goede reden om iets te doen, soms doet ze het er gewoon om. Maar verre van zo heftig als dat het ooit geweest is.
Ook aan de hand probeert ze overigens net zo goed dingen. Kijken of ze toch niet in jou area kan gaan staan, of op jou. Of je aan de kant gaat als ze keihard op je af komt stormen e.d. Grensopzoekend zijn iig.

Op wedstrijd gaat het ook steeds beter. Heb wat ingeleverd qua punten om wat op te lossen tijdens het rijden van een proef en dat begint soms zijn vruchten af te werpen.

Gaan wij iets doen? :Y)
[ img ]

Ze heeft een voetenfetisch. Handig bij het knotten :P.
[ img ]

Krisje haar manier van 'helpen' bij het uitmesten van de wei :')
[ img ]

Car-Check by Krisje :P
[ img ]

[ img ]

Samen met haar vriendinnetje mee op pad! :D
Ze blijft heel rustig als ik met haar bezig ben en vriendinnetje nog op de trailer staat. Als ze zelf op de trailer moet blijven en vriendinnetje weg gaat is ze nog wat onrustig maar dat gaat al 100 x beter als eerst. De trailer blijft iig heel en ze heeft momenten van echte rust.
[ img ]

Niet afgelopen weekend maar het weekend daar voor is ze in de wei omgevallen. Ze wou ergens van weg draaien maar schrok en viel naar achteren om. Leek gelukkig weinig aan de hand te zijn maar met rijden voelde ik toch 'iets'. Geen onregelmatigheid o.d. maar iets in haar lijf deed niet helemaal wat ze wou. Voelde ook alsof ik een stuur had maar niet meer wist waar het stuur zat. Heel vaag!
Toch doordeweeks een HC rondje op meetmoment gedaan. Ze bleef heerlijk voorwaarts en de jury vond het ook een fijne voorwaartse proef. Maar het zwabberde her en der iets. We kregen 197 punt daardoor ook.
Toen even nagedacht over wat te doen en haar 2 dagen vrij de geven met het idee dat haar lijf even wat tijd nodig heeft om 'iets' te herstellen.

Daarna opgestapt en alles was weer hoe het zou moeten voelen!
:):) Dag er na bij een selectie meetmoment. Op gras ipv zand en geen afgesloten ring maar enkel hekjes. Overwinning!
én, we hadden de hoogste score van de B! *\o/*
[ img ]

Vanmorgen is de zadelmaakster (alweer) geweest omdat haar zadel al een aantal weken niet meer goed paste en ik het zadel van mijn andere paard steeds al gebruikte. Vanavond gaan we weer lessen bij de trainer :).


Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 24-06-21 16:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 16:14 



 
Profiel   

Wat een super update!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 16:16 



 
Profiel   

Zooo wat een fijne update zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 16:18 



 
Profiel   

Haha, wat is het toch een grappig beestje. En wat fijn dat het zo goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:54 



 
Profiel   

Heerlijk dat het zo fijn gaat! Je hebt het verdiend!

En af en toe een beetje uitproberen of jij nog bij de les bent, dat zullen bijdehante dames zoals Krisje altijd wel blijven doen. Maar zo lang jij daar meteen consequent en duidelijk op reageert zal het niet meer van kwaad tot erger worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:47 



 
Profiel   

Wat enorm goed van je!

En inderdaad wat Oji zegt zal altijd wel blijven. Maar dat kun jij wel handelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 13:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met jullie? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:04 



 
Profiel   

Begin augustus hebben we op de regio kampioenschappen gereden. Was best speciaal voor mij dat we daar reden gezien wat allemaal gebeurt is! Dag voor de kampioenschappen had ze ook nog een oog dat helemaal dik werd en dicht zat. Maar gelukkig was haar oog 's morgens weer normaal.
Ging niet verkeerd maar ook niet goed genoeg om mee te komen. Maar ik was iig een proef aan het rijden ipv proberen te overleven! We waren 15e.
Daar na heeft ze door drukte bij ons bedrijf een week vrij gehad. Daarna heb ik 3 x gereden en toen kon ze weer met vakantie...
Ze loopt helaas niet goed. Niet kreupel, maar soms kort-lange passen of gewoon niet helemaal lekker in haar lijf. Altijd als ik echt ergens begin te komen, dat ze vanuit ontspanning haar lijf echt gaan aanspannen, braaf is, heel fijn mee werkt enz. , is er weer wat.
En uiteraard zijn de mensen waar van ik denk dat ze er wat mee kunnen allemaal met vakantie :+.
Kan wel meteen naar de kliniek rijden en haar hals laten scannen maar voor mijn gevoel is dat het niet maar zit haar ergens anders in haar lijf wat niet lekker. Grote vraag daar in is dan natuurlijk hoe dat komt. (en wat ik er aan kan doen)

Na een week zag ik haar niet meer kort-lang of echt apart lopen maar toch zie ik 'iets'. Niet in haar benen maar in haar lijf. Schouder of heup/bekken o.d.
Is verder ook heel alert, rent lekker de wei door, komt aandacht vragen en staat helemaal te genieten als ik der een stevige poetsbeurt geef. En voorzichtig komt er eindelijk toch weer een spekrandje om haar ribben.

Nu zit ik zelf ondertussen ook met een blessure door weer vallen van mijn andere paard dus dat komt wel een beetje samen. Daar mee zou ik haar nu toch ook niet rijden. Maar zonder het idee dat er toch ergens wel wat wringt is dat toch fijner ;). Zelfherstellend vermogen, kom maar op! Voor ons beide haha.

Komende maand komt een holistisch- en cranio sacraal therapeut bekijken wat ze wellicht voor haar kan betekenen. Iets wat ik nog niet geprobeerd heb, heel benieuwd wat daar uit gaat komen :).

Fotospam :')

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 09:39 



 
Profiel   

Op je eerdere update wil ik ook nog even reageren (want die had ik over het hoofd gezien).
Ik vind het echt top wat je voor je paard hebt gedaan en nog doet. Dat je de uitdaging hebt aangepakt haar alle kansen hebt gegeven en dat dat dan zulke mooie vruchten afwerpt. Dat is dik verdient. Kan ik alleen maar veel waardering voor hebben, want dat zie je wel eens anders En verder blijft het natuurlijk een karakterpaard.
Dat resultaat laat zien dat je goed weet waar je mee bezig bent en dat je management dik in orde is, want dat is o zo belangrijk bij zo'n paard.

Ja en dan vergeet je soms... dat ook een paard als Krisje 'gewoon' kreupel zou kunnen worden., net als ieder ander paard. Dus even een periode rust op de wei is zeker niet verkeerd. En als je t niet vertrouwt kun je hem altijd even laten bekijken op de kliniek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:44 



 
Profiel   

Wat knap van je hoe ver je bent gekomen.
Wat jammer dat ze nu kreupel staat. Hopelijk is het snel over.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 19 [ 467 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen