Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Van Zuidlaardermarkt tot sportpaard

 
Profiel   

Wat een prachtig paard!! Een lot uit de loterij voor je! En het veulen van haar is ook een mooierd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 20:20 



 
Profiel   

@liss: Hey wat leuk om jou tegen te komen! Ze zijn inderdaad weer helemaal op hun plek, vooral Nibbit. Geeft toch veel rust! :)

@Movement: Nou ik ben je erg dankbaar voor de foto, is een van mijn favorieten! :D

Ik val een beetje in herhaling, maar wederom super leuk om alle reacties te lezen!
Even een bevestiging dat ik toch wel heel blij mag zijn met haar (wat ik uiteraard ook ben)!
We hebben zelfs uitgelicht gehaald! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 22:00 



 
Profiel   

Wat een gaaf dier! Dat ze het leuk doen in de dressuur, de paarden van de markt, is natuurlijk niet zo gek maar ze lijkt gewoon beter te springen dan menig springgefokt paard, gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 22:16 



 
Profiel   

Ik kan me het topic uit 2012 nog herinneren (ander account) en ook de geboorte van Fay. Wat een prachtige merrie is dat geworden! Veel succes met de stippel en nibbit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 22:22 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Daar word ik nou blij van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 22:26 



 
Profiel   

@Geryon: Gaaf hè! In het begin, met het lage werk, werd ik niet heel enthousiast van haar manieren maar als het op een wat leukere hoogte staat komen de kwaliteiten naar boven! *D

Riviera87 schreef
Ik kan me het topic uit 2012 nog herinneren (ander account) en ook de geboorte van Fay. Wat een prachtige merrie is dat geworden! Veel succes met de stippel en nibbit :)


Leuk dat je ons nog kan herinneren! Dankjewel! :)

Muppett schreef
Wat een leuk topic! Daar word ik nou blij van.


Leuk om te horen, dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 15:59 



 
Profiel   

Prachtig paard en wat een power in de springring!

Wij hebben de desbetreffende Orinoco op stal staan. En hij heeft een duplicaat paspoort. We hebben hem gekocht toen hij 4 of 5 was en nog niet lang ruin. Hij heeft destijds dekdienst gedaan op de pipi farm. Hij schijnt meer nakomelingen te hebben.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 22:43 



 
Profiel   

rink schreef
Prachtig paard en wat een power in de springring!

Wij hebben de desbetreffende Orinoco op stal staan. En hij heeft een duplicaat paspoort. We hebben hem gekocht toen hij 4 of 5 was en nog niet lang ruin. Hij heeft destijds dekdienst gedaan op de pipi farm. Hij schijnt meer nakomelingen te hebben.

[ [url=m/vMcLYj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kijk, hier word ik nou heel vrolijk van!
Ik heb je een pb gestuurd! :D *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 23:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen