Knappe Spaanse Dali in the picture

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-21 12:36

Hallo! :D

Afgelopen zaterdag is Remke van R.K Photography bij ons op stal langs geweest om knappe foto's te maken van mijn bijrijdpaard en één van mijn verzorgpaardjes. De foto's van Dali en mijzelf zijn al binnen en ze zijn zo goed gelukt! <3 Tijd om ze met jullie te delen dus. De foto's zijn zelfs zo in de smaak gevallen, dat deze fotograaf 8 mei weer naar stal komt en dit keer voor een bloesemreportage met alle paardjes op stal :D

Ons vorige topic: [RIJ-ITP] Vorderingen door het halfjaar heen met Dali. Intussen zijn we weer 2 maanden verder en ik wilde heel graag ook leuke portretfoto's van ons samen, naast de rijfoto's. Dali is een bijna 15-jarige Andalusiër schimmel ruin, ik rij hem nu ruim een halfjaar bij.

Afbeelding

Afbeelding
1 & 2. Helemaal happy met dit knappe, witte paard als mijn bijrijdpaardje <3

Afbeelding

Afbeelding
3 & 4.

Afbeelding
5. Meneer is dol op kusjes geven :+

Afbeelding
6. Van tevoren had ik niet verwacht dat er bij ons op stal blackfoto's gemaakt konden worden. Wel dus, zo gaaf deze <3 Zodra ik deze zag, is deze foto gebombardeerd tot mijn nieuwe achtergrond op mijn telefoon :D

Door naar de rijfoto's. Dali en ik krijgen wekelijks les en momenteel gaan wij door een periode waarin hij echt moet leren op z'n eigen 4 benen te gaan lopen en zijn achterhand en rug goed te gebruiken. Als iemand die pas een halfjaar weg is bij de manege merk ik dat ik het gewoon nog erg lastig vind hem daar goed in te kunnen begeleiden met momenten. De plaatjes zijn dus misschien niet altijd even netjes, maar er zitten echt wel momenten tussen waar ik al blij mee ben :) Ik ben me ervan bewust dat ik op veel foto's mijn handen meer mag dragen en ook meer achterover mag zitten, daar werk ik aan!

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.

Afbeelding
10.

Afbeelding
11.

Afbeelding
12.

Afbeelding
13.

Afbeelding
14.

Afbeelding
15.

Bedankt voor het kijken! :D

Groetjes, Demi & Dali

xMissMonroe
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-12-16

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:46

Oh wat een leuke foto’s!!!
Jullie zijn echt leuk samen!!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:08

Aah leuk! Was ook gezellig! Jullie zijn een leuk duo :D

DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-21 13:06

Bedankt beide! :D

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 14:04

Mooie foto's!
Heerlijk dat je bitloos rijdt!
Lekker bezig!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 09:09

Hele mooie foto’s en wat zijn jullie een leuke combinatie! Ik vind dat het rijden er al netjes uit ziet en je weet waar je aan moet werken. :) veel plezier samen!

pien_2010

Berichten: 43263
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 09:59

Mooie gelukkig foto's van paard en mens. Zo zie ik ze graag.

Tip voor jou die ik heb, probeer eens of je op dit paard kunt doorzitten. En dan echt OP je billen gaan zitten en voor je gevoel echt "in" de rug van je paard en je billen zacht en verend maken. Ik heb het idee dat jouw paardje daar wel eens heel fijn op zou kunnen gaan lopen. Kun je gerust eens in de les proberen en als ie braaf is aan de longe eens proberen of je instructrice je daarmee kan begeleiden.

BigOne
Berichten: 38250
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 10:03

Leuke combinatie, vraagje, past het zadel wel goed voor jou? Dat voorover zitten kan ook komen door het zadel. Verder ziet het er voor iemand die eigenlijk niet zo heel veel ervaring heeft netjes uit hoor, top.

DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 11:48

Bedankt! :D

pien_2010 schreef:
Mooie gelukkig foto's van paard en mens. Zo zie ik ze graag.

Tip voor jou die ik heb, probeer eens of je op dit paard kunt doorzitten. En dan echt OP je billen gaan zitten en voor je gevoel echt "in" de rug van je paard en je billen zacht en verend maken. Ik heb het idee dat jouw paardje daar wel eens heel fijn op zou kunnen gaan lopen. Kun je gerust eens in de les proberen en als ie braaf is aan de longe eens proberen of je instructrice je daarmee kan begeleiden.


Dankje voor de tip! Die ga ik zeker eens meenemen! :D

bigone schreef:
Leuke combinatie, vraagje, past het zadel wel goed voor jou? Dat voorover zitten kan ook komen door het zadel. Verder ziet het er voor iemand die eigenlijk niet zo heel veel ervaring heeft netjes uit hoor, top.


Ik zit zelf wel erg prettig in het zadel, maar eerlijk gezegd heb ik niet genoeg kennis over zadels om te bepalen of het echt geschikt is voor mij, om het zo maar even te zeggen. :o Ik heb wel het idee dat ik dit op andere zadels ook heb en dat het dus niet specifiek aan dit zadel ligt. :)

nick_en_ik

Berichten: 199
Geregistreerd: 30-09-20

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:51

Gave foto's!

RanjaRietje

Berichten: 543
Geregistreerd: 04-10-10

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:25

Mooi hoor!! Mooi team!

DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Knappe Spaanse Dali in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-21 17:41

Bedankt! :D