Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn bloesemdroom compleet

 
Profiel   

Hoi bokkers!

Vorige week opende ik dit topic met de eerste resultaten van de bloesemshoot 4 april bij VeraMarjoleine fotografie. Inmiddels heb ik ook de tweede helft nabesteld en ontvangen en ze zijn zo mooi dat ik er gewoon nog een topic voor open :+

[ITP] Mijn droom in de bloesem door VeraMarjoleine


CastaMickey schreef
Hoi bokkers!

3 weken geleden heb ik met mijn pony Normini een fotoshoot bij VeraMarjoleine Fotografie gehad tussen
de roze bloesembomen. De dinsdag daarna ben ik (een soort van gepland) opgenomen in het ziekenhuis en ik had iets nodig om dat weekend thuis nog te overleven en om mee te nemen het ziekenhuis (weeeer) in. Tja wat doe je dan om dat weekend door te komen: een bucketlistitem regelen *\o/*
Al jaaaaaren staat het op mijn verlanglijstje; een bloesemshoot! Ik schoot in de regelmodus en binnen no time was het rond. Met 3 topgrooms, 2 voor de pony en 1 voor mij ( :') ) zijn we de dag goed doorgekomen. Ik had een redelijke dag en kon zelf aardig lopen zonder om te vallen en shooten ging ook nog best heel goed. Heb goed m'n best gedaan om de foto's zo 'normaal' mogelijk te laten lijken, qua kleding en uitstraling heb ik een hoop weten te verbloemen, in elk geval in deze selectie 8-). We hadden het geluk dat de zon precies op dit plekje scheen; ik was een permanent ijsklompje en het was al niet heel warm dus dat heeft zeker geholpen.

Het ging hier dus al niet zo goed (understatement) maar ik heb gewoon de foto's uitgekozen waar dat niet zo opvalt :+ Ergens wel zonde, want er zaten een aantal foto's tussen die qua compositie prachtig zijn maar waar ik mezelf niet eens meer op herkende, en die ik daardoor toch niet heb besteld.
Gelukkig zijn er nog meer dan genoeg fantastische foto's over, het kiezen was nu al extreem moeilijk en heeft dan ook heel lang geduurd. Uiteindelijk heb ik het in 2en gesplitst; deze selectie de afgelopen maand en volgende maand het tweede deel.

Het resultaat vind ik echt fantastisch. Sowieso omdat het prachtige foto's zijn, maar het heeft mij ook dingen laten inzien die ik hiervoor nooit heb kunnen zien en dat helpt me enorm in deze ziekenhuisperiode. :knuffel:
Naast dat ik de foto's gewoon heel erg mooi vind zijn ze me echt enorm dierbaar, en mede door de inzichten door deze foto's ga ik nu met sprongen de goede kant op *\o/* We zijn er nog lang niet maar deze strijder komt er weer uit en dan doen we volgend jaar een bloesemshoot met een hopelijk sterke gezondheid!

Genoeg gezeverd; hier de foto's die ik deze maand besteld heb <3

[knip]

Normini heb ik inmiddels alweer ruim 5 jaar. Ik kocht hem in februari 2016 nadat ik hoop paardenpech achter de rug had. Hij is een ruin van 1.39 en ik ben 1.62 klein. Qua uiterlijk en formaat is het een kinderpony, maar qua gedrag en karakter een volwassenpony (een niet bange, ervaren en zelfverzekerde volwassenpony) en door die combinatie had hij al een hele hoop eigenaren versleten. We hebben allebei de speld in de hooiberg gevonden, we passen perfect bij elkaar en hij gaat nooit meer weg. Hij helpt me enorm en ik kijk er heel erg naar uit om hem weer te zien (heb vorige week al even mogen gaan en het was heerlijk <3 ).

Welke foto is jullie favoriet? Ik kan in elk geval geen keuze maken dus ik denk dat ik m'n kamer ermee zal moeten behangen.



Hier dan de foto's die ik deze maand besteld heb en nog wat andere leuke foto's. Ik ga inderdaad maar een behangetje laten bedrukken met alles wat Vera gemaakt heeft want ze zijn allemaal fantastisch.
Met mijn gezondheid gaat het steeds weer wat beter. Heb nog een hele hoop geduld nodig, dus als iemand daar wat extra van heeft dan graag deze kant op sturen want ik heb het helaas niet. Gelukkig heb ik wel al deze mooie plaatjes om naar te kijken en van te genieten *\o/*

1.
[ img ]


2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.

[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9.
[ img ]

Gister mocht ik voor het eerst weer 'echt' rijden, 2 weken terug een halfuurtje in de bak maar gister zijn we met z'n 2tjes 2 uur het bos in geweest, een héél goed crossje gedaan en heerlijk boomstammetjes gesprongen. Echt fijn om weer even vrij te zijn, helaas voor alleen maar een paar uurtjes maar dat wordt als het goed is steeds meer.

10.
[ img ]

11.
[ img ]

Terug op stal ook nog even onder de bloesem
12.
[ img ]

En nog 3 uit het vorige topic omdat het kan *\o/*

13.
[ img ]

14.
[ img ]

15.
[ img ]


Welk van de foto's is jullie favoriet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 14:37 



 
Profiel   

15 is prachtig maar ze stralen allemaal liefde en zachtheid uit, mooi om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 14:45 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's en een hele bijzondere pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 14:51 



 
Profiel   

9 vind ik het leukste. Een en al pret.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 07:53 



 
Profiel   

Prachtige foto's waar je blij van wordt. Ik vind foto 1, 7 en 15 de mooiste daar straalt zoveel liefde uit. Ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat en dat jullie weer van elkaar kunnen genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 08:54 



 
Profiel   

Oooh super mooie foto's <3

Wat fijn dat je weer lekker kunt rijden ook :)

Dit is inderdaad ook nog een droom van mij, foto's bij/onder de roze bloesem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 08:59 



 
Profiel   

mooie band hebben jullie!
Mooie kleurstelling voor dit onderwerp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:20 



 
Profiel   

mooie fotos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:32 



 
Profiel   

Zo de liefde spat van het scherm af <3
Voor mij zijn 1 en 15 wel erg mooi en liefdevol !

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:36 



 
Profiel   

Die eerste foto vind ik echt intens mooi, wat een liefde straalt daar uit!
Gave shoot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:45 



 
Profiel   

Prachtige pony, prachtige dame, prachtige foto's, prachtige combi. Veel sterkte met je gezondheid. Je pony heeft jouw nodig en andersom <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 10:54 



 
Profiel   

Bedankt allemaal voor de superlieve reacties <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:23 



 
Profiel   

fijn ook dat jij je weer wat beter voelt. hou vol! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:43 



 
Profiel   

Wat een onwijs lieve foto’s. Leuk duo, jullie staan er hartstikke leuk op samen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 18:10 



 
Profiel   

9 & 15 vind ik heel mooi. Maar foto 9 zou ik dan bewerken dat jullie hoofden er op staan en die heel groot aan muur hangen.

De andere foto's zijn ook mooi maar dat mn favorieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 22:05 



 
Profiel   

onpaard schreef
9 & 15 vind ik heel mooi. Maar foto 9 zou ik dan bewerken dat jullie hoofden er op staan en die heel groot aan muur hangen.

De andere foto's zijn ook mooi maar dat mn favorieten.


Oef alsjeblieft niet haha. Doordat mn hoofd er niet helemaal opstaat zie je niet hoe slecht ik eruit zie dus dat is 1 vd redenen dat ik m mooi genoeg vind :+ als mn hele hoofd erop had gestaan had ik m niet genomen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 07:28 



 
Profiel   

[ img ]

Zo bedoel ik. Ik vind het een heel mooi plaatje zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:22 



 
Profiel   

Ik vind nummer 1 heel erg mooi en nummer 15, maar ze zijn allemaal mooi hoor, is dus best moeilijk kiezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:41 



 
Profiel   

onpaard schreef
[ [url=m/hHOMRi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo bedoel ik. Ik vind het een heel mooi plaatje zo.


Oh zo bedoel je. Van deze foto heb ik idd ook een uitsnede maar die stond al in het andere topic haha
[ img ]

Wel nog iets ruimer dan jij m uitsnijdt maar ik vind dat bloesem eromheen juist mooi en hoef m'n eigen hoofd niet zo pontificaal in beeld, vind dit al meer dan genoeg :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen