Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Met de billen bloot!

 
Profiel   

Mischa schreef
Het lijkt me ook echt moeilijk zo'n sulky in balans te krijgen.
Ik ben me nog in aangespannen aan het verdiepen, ook in de voor en nadelen van sulky vs marathon wagen, dus was hier benieuwd naar. Maar je heb er dus vaak toch wel een prof. voor nodig om 'm goed in balans te krijgen.

Is het ook! We hebben vaak de strengen moeten inkorten en dan was ie nog niet goed, maar ondertussen hangt ie goed. Marathonwagen hebben wij ook alleen de pony kan die minder goed trekken, die is echt wel zwaar en ze is er vast van in dr rug komen te zitten. Dus nu rijden we eigenlijk alleen met sulky. Als je een heel klein paardje hebt zou ik eerder een sulky dus aanraden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 13:20 



 
Profiel   

Gerlindie, wat bijzonder, en wat een haar komt daar ook vanaf zeg niet normaal.
Je hebt dus soms meer stippen dan anders? Mijn Leopard heeft een paar op z’n kont maar zijn vervaagd. Vroeger waren ze echt zwart en nu is er bijna niks van over. Maar zou het terug kunnen komen?
Als puppy (wss een jaar of 3)
[ img ]
En nu bijna 6
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 13:24 



 
Profiel   

Ik heb even foto's opgezocht, bij mij was ze in 2017 wit met alleen wat zwarte stippen op haar rug. Dit jaar heeft ze er dus veel meer (en ze is 30 geworden deze week)

Maar ze zijn wel altijd pikzwart bij haar.
Of die van jou dus nog echt zwart terugkomt, durf ik niet te zeggen.
Misschien zit daar bij jou nog een schimmel factor bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 18:27 



 
Profiel   

Citaat
dit had nooit verwacht, ik wilde al bijna zeggen dit wordt een koffievos en toen kwam de blote foto, wat een mooie pony ...
YentlShots schreef
Ik wil jullie even het leuke proces van de kleur van onze pony en het scheren laten zien. Polly was al ver door de rui heen maar Polly is half Shetlander en had nog steeds een hele dikke vacht. Mijn moeder ment fanatiek met haar dus is het voor de pony fijner als haar warme jas dan uit is.
Maar wat een verschil!! In februari zag ze er zo uit, dit is haar wintervacht.

[ [url=m/lj0rg7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GwlBAH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens is ze veranderd naar dit. Ze is ontzettend aan het verharen geweest, maar echt dunner werd de vacht niet :+ Het leek zelfs dikker de vacht. Dus alleen van kleur veranderd.

[ [url=m/LnjDnH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hebben jullie al geraden welke kleur ze is? Hint: het is geen vos ;)
Wij wisten het al, maar het is ieder jaar wel een verassing hoe ze onder haar vacht vandaan komt.
Ik za jullie niet langer in spanning houden....:

Tijdens de scheerbeurt.
[ [url=m/XGIy4m.jpg]Afbeelding[/url] ]

En na!!

[ [url=m/9uzYxS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rSgvdG.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan heb je dus ineens een silver dapple <3 In haar paspoort staat vosbont maar dat is ze absoluut niet. Dat valt wel te zien nu.
Maar echt superleuk zo’n toverballetje, ze lijkt nog meer zilver dan vorig jaar!

Hopelijk vinden jullie het verschil net zo leuk om te zien en laten jullie een reactie achter!! Groetjes en hoefje van Polly

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 18:35 



 
Profiel   

Wat een gaaf kleurtje! <3
Ik ken een leopard die helemaal wit is geworden, dus die kans zit er wel in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 21:49 



 
Profiel   

Haha 2 paarden voor de prijs van 1
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 11:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen