Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De shetjes op de zomerwei

 
Profiel   

We mogen weer gebruik maken van de grote zomerweide! Dat was dus feest vanmiddag *\o/*
Ze staan hier nog niet 24/7 en dat is maar goed ook aangezien ze behoorlijk aan de maat zijn :+ Hier word dan ook aan gewerkt..

Als eerste Anne <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Fleur <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Nikita <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Jill <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En Madee <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ze hebben zo genoten <3

http://boktimg.nl/img/m/QDtROP.jpg



Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-06-21 06:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Foto in link veranderd, max 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 16:00 



 
Profiel   

Heerlijk hoor, al die vrolijke koppies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 21:26 



 
Profiel   

Heerlijke vrolijke bende! Wat een rijkdom.
Lijkt me inderdaad een hele kunst om zo’n bende shetten een beetje op gewicht te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 08:29 



 
Profiel   

Leuke pony's maar ik zou ze echt niet zonder masker op het gras durven zetten. Ze zijn écht moddervet.

Ik weet hoe moeilijk het is de kleintjes op gewicht te houden omdat ik ze zelf ook heb. Hier gaat niks zonder masker (kleinst mogelijke opening) op de weide en nog presteren ze het om wel wat te dik te zijn (en dan worden ze ook nog intensief getraind). :) Maar mij slaat de schrik om het hart als ik jouw foto's zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 08:34 



 
Profiel   

AnnoNiemand schreef
Leuke pony's maar ik zou ze echt niet zonder masker op het gras durven zetten. Ze zijn écht moddervet.

Ik weet hoe moeilijk het is de kleintjes op gewicht te houden omdat ik ze zelf ook heb. Hier gaat niks zonder masker (kleinst mogelijke opening) op de weide en nog presteren ze het om wel wat te dik te zijn (en dan worden ze ook nog intensief getraind). :) Maar mij slaat de schrik om het hart als ik jouw foto's zie.


Ze hebben er nu 2 uur op gestaan. En donderdag gaan ze pas weer een uurtje. Verder staan ze alleen op hooi. Ik heb ze nu 9 jaar en zijn al 9 jaar lang zo dik. Ik krijg ze gewoon niet dunner. En nu dus af en toe op gras. Gaat gelukkig al 9 jaar lang heel goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 10:35 



 
Profiel   

Wat een heerlijke blije kopjes!
En ja, ze zijn wat te dik maar het is ook verschrikkelijk lastig om ze op gewicht te houden. Ik heb eentje bij wie dat wel lukt en eentje... ondanks beperkt eten, veel beweging, etc blijft hij dik. Zolang ze maar niet ziek worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 11:16 



 
Profiel   

lies_sparkle schreef
Wat een heerlijke blije kopjes!
En ja, ze zijn wat te dik maar het is ook verschrikkelijk lastig om ze op gewicht te houden. Ik heb eentje bij wie dat wel lukt en eentje... ondanks beperkt eten, veel beweging, etc blijft hij dik. Zolang ze maar niet ziek worden :)

Ja ze waren zo blij :)
Ik doe heel hard mijn best om ze af te laten vallen maar dat lukt me erg lastig helaas. Gelukkig zijn ze inderdaad verder heel gezond en gaat het erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 11:18 



 
Profiel   

Snap ik hoor. Ik ben ook wel eens jaloers op mensen met paarden die maar moeilijk op gewicht te houden zijn. Lijkt me heerlijk dat je gewoon onbeperkt alles er maar in kan kiepen. :D

Slank houden is i.m.o. een veel grotere opgave. Ze worden al dik van lucht.
En dan zet je ze op zand... Krijgen ze weer zandkoliek. Het is soms om moedeloos van te worden. Maarja, het kleine spul is zo leuk. <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 12:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen