Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het was weer de 10e - Zilveren boktveulen Noura en Jim

 
Profiel   

Nee, niet de Staatsloterij. :D
Noura is geboren op 10 maart 2020 en elke maand rond de 10e maak ik foto's van haar en haar grote vriend Jim. Zo kan ik mooi zien hoe ze groeit. Enorm leuk om het verschil te zien.
Noura is een paint horse, met als stamboeknaam LC Tecum Special Moon.

Zo kwam ze in september bij mij.
[ img ]

En nu <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze is enorm nieuwsgierig. 2x per week maken we een wandeling in de omgeving en ondanks dat ze veel nog spannend vindt, onderzoekt ze het wel. Vandaag hebben we de parkeerplaats gesnoeid met de bosmaaier en mochten de paarden daarna het gemaaide gras, en alles wat er nog meer stond, opeten.
Op de parkeerplaats staat een kippenhok. Raar joh :D
[ img ]

Ze is ein-de-lijk door haar winterpluis heen. En wat een glimworm is ze dan meteen!
[ img ]

Pensionado Crum snoeit ook meteen de boswilg even :=
[ img ]

Noura groeit op in een kleine gemengde kudde op een paddock paradise en dat gaat fantastisch. Ze speelt, ze groeit, ze wordt heel goed opgevoed. Ik zou niet anders willen.
[ img ]

Ook Jim staat in de kudde. Nog steeds op rust vanwege een pittige blessure. Nog 3 maanden en dan mogen we naar de kliniek voor nieuwe foto's en oordeel.
[ img ]

Hij is enorm tot rust gekomen op dit heerlijke plekje.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar hij loopt momenteel goed. Rad, trekt regelmatig een sprintje. Is alleen nog wel stijf. Maar ja, dat kan ook niet anders na inmiddels 8 maanden niks doen, er zit geen spier meer op. Maar wat ben ik blij met dit soort momenten!
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:53 



 
Profiel   

Ik zag de foto op de voorpagina bij uitgelicht, en ik dacht 'wow is dat Noura? Wat is ze al veel gegroeid joh' :wow: Mooie foto's en je hebt ze op een prachtige plek staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 07:39 



 
Profiel   

Idd het plekje waar je ze hebt is prachtig. Heerlijk genieten zo van je paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 08:00 



 
Profiel   

Prima2Donna: ja ze groeit als kool! Ze bleef in de winter wat schraal. Ze heeft wat wormbesmettingen achter de rug en ik kreeg haar nog niet helemaal op gewicht. Plus dat ze enorm aan het groeien was. Het werd echt een sprietje. Maar nu weer op het gras en een halve kg luzernebrok extra naast Vitalbix Breed&Grow en ze groeit weer mooi in verhouding. Ze heeft ook wat ruimte om wat spieren te kweken. Qua hoogte zit ze nu iets boven de 1.40m. De verwachting is dat ze tussen de 1.55-1.60m uit gaat komen.

Susan: het plekje is inderdaad fantastisch! Een deel van de track loopt pal langs de weg waar ook landbouwverkeer overheen komt, dus ze is al super verkeersmak hebben we ondervonden. En verder is het er super rustig en relaxt. Mooie plek om op te groeien of te revalideren :j
Inmiddels heb ik het zelf volledig in beheer, dus dat is helemaal luxe. Nou ja, wel hard werken, maar het is zo mooi om te zien dat het een echt paardenparadijsje is. Dat geeft veel voldoening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 09:57 



 
Profiel   

Wow, ik zie dit topic nu pas. Wat is Noura onwijs knap zo in haar zomervacht :~
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen