Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eindelijk een shoot met mijn eigen paard!

 
Profiel   

YES! Eindelijk kan ik een ITP topic maken, want ja bij de droom om een eigen paard te hebben horen ook de foto's die het liefst in duizendvoud gemaakt worden. Nu maak ik met mijn telefoon op dagelijkse basis al veel te veel foto's maar, daar ga ik jullie niet mee vervelen en zo kunnen we topics blijven openen _O-

Vorig jaar september werd mijn grootste droom werkelijkheid, Nemarilla was vanaf die dag van mij. Een toen 2,5 jarige KWPN merrie. Ze was alles wat ik wilde en over na had gedacht. Oprecht mijn droom paard. Lang verhaal kort, helaas hebben wij maar kort van elkaar mogen genieten. Afgelopen moederdag heb ik haar per direct in moeten laten slapen door een bizar ongeluk, ze zou nooit meer pijn vrij kunnen zijn. Misschien denk je nu, wat heeft dit te maken met een foto topic? Nou ik wil het erbij zetten omdat de foto's die afgelopen zondag gemaakt zijn door deze gebeurtenis extra veel voor mij betekenen. Met Nena wilde ik nog zoveel doen en zoveel meemaken, waaronder mooie foto's laten maken. Gelukkig is mijn leven met paarden niet voorbij!

Zes weken geleden wandelde ik in de wei rond tussen de paarden, één ruin die er net een paar weken tijdelijk stond bleef maar achter me aan lopen. Ik moest eigenlijk niets van hem hebben want ik wilde ook knuffelen met de rest, maar tevergeefs want Kastro bleef volhouden :P Ik wist dat hij te koop stond, maar eigenlijk was hij alles wat ik in mijn hoofd niet wilde. Overgehaald door stalgenoten om ras en geslacht te vergeten heb ik hem een week met trainen geprobeerd. Het duurde niet eens een hele week, ik was verliefd. Vanaf zaterdag 19 juni was hij officieel van mij! Kastro Apache, een vierjarige draver ruin.

Afgelopen zondag was het zover, een fotograaf kwam langs om mij en Kastro op de foto te zetten. Toen het moment daar was toch wel spannend, ik sta zelf liever achter de camera. Vriendlief overgehaald om te helpen dus hij stond paraat met snoepjes en een zweep met plastic. De fotograaf is een oude klasgenoot en vriend van mijn vriend. Leukste is, hij is geen paardenfotograaf. Hij fotografeert normaal enkel dure auto's, maar wilde het ook wel eens proberen om 1 PK op de foto te zetten. Zelfs met 3 onervaren mensen op dit gebied en 1 onervaren paard, ben ik ongelofelijk blij met de foto's!

Lang verhaal, nu hou ik op. Ik hoop dat jullie net zo genieten als ik!

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]


5.
[ img ]


6.
[ img ]


7.
[ img ]


8.
[ img ]


9. <3 met vriendlief
[ img ]


10.
[ img ]


11.
[ img ]


12.
[ img ]


13. Dé grap van de dag, allebei onze horsepowers bij elkaar _/-\o_
[ img ]


Bedankt voor het kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:54 



 
Profiel   

Wat een prachtige kleur heeft je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:56 



 
Profiel   

Mooi paard!! En die laatste foto is leuk, dikke golf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:57 



 
Profiel   

Wat ontzettend sneu van je vorige paard, wel heel mooi dat je nu deze hebt! Ziet er uit als een lief paard met die mooie voorpluk
En mooie foto’s ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:25 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Hij is ook echt onwijs lief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:34 



 
Profiel   

Wat verdrietig van je merrie.
Gelukkig heb je nu weer een knapperd, wat een gaaf beest <3 :~
Hopelijk mag je nog lang veel plezier van hem hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:28 



 
Profiel   

Wat verdrietig van je andere paard,

Maar wat is dit ook leukerd zeg <3 Veel plezier met hem@

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:50 



 
Profiel   

Die oren van hem _O-

Hij kijkt heel vriendelijk,ben benieuwd hoe het rijden met hem zal gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 19:24 



 
Profiel   

Daan13 schreef
Die oren van hem _O-

Hij kijkt heel vriendelijk,ben benieuwd hoe het rijden met hem zal gaan.



Jaaaa die oren _/-\o_ ik heb het maar geaccepteerd hahah

We rijden nu al rustig in de rondte! Hij pakt het verschrikkelijk goed op!

Hier een fotootje van ons samen

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 09:16 



 
Profiel   

Wat leuk! Hij heeft jouw dus uitgekozen <3
Veel plezier met elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 10:09 



 
Profiel   

Wat een treurige reden, maar wat een mooie start hebben jullie samen gemaakt. Veel plezier met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:29 



 
Profiel   

Ik vind jouw pk veeeeel mooier! <3 Prachtig paard om te zien, hij heeft een vriendelijke uitstraling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:33 



 
Profiel   

Knap dier zeg! Veel plezier met hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:15 



 
Profiel   

Prachtige foto's! Mooie kleur heeft hij ook. En die foto samen met je vriend en auto is echt leuk.
Heel verdrietig van je merrie, maar fijn dat je op deze manier ook troost hebt gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:12 



 
Profiel   

Zeg, wat een prachtig kleurtje heeft die hoor. Helemaal verliefd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 08:02 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Leuk om te horen <3 het trainen gaat bizar goed, iedere dag genieten met hem! Train nu veel op de grond met dubbele lijnen en grondwerk en merk dat hij heel erg begint te groeien in kracht en balans :):)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 14:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen