Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vakantie op de Veluwe

 
Profiel   

Het was altijd al een droom van mijn zus en mij: op vakantie met onze eigen paarden. Heel lang kwam het er niet van, want zij had zelf geen eigen paard, maar dit jaar kocht ze Odin en konden we plannen gaan maken. Eind augustus was het eindelijk zo ver! We vertrokken beide naar Hoenderloo voor een heel weekend :)

Odin en Roadie vonden elkaar gelijk leuk en aten samen uit één hooinet, wat waren we daar blij mee! Ze hebben 's avonds nog eventjes het weiland verkend en daarna mochten ze op stal slapen. Wij sliepen in een huisje ernaast.

[ img ]

Zaterdagochtend gingen we vroeg op pad naar het Nationaal Park de Hoge Veluwe. Nu we zo dichtbij waren, wilden we hier heel graag rijden. We hebben de hele dag gereden (in totaal 30km) en genoten van het mooie weer, de paarse hei en de fijne ruiterpaden. Mijn man was mee op de fiets, respect voor hem!, en heeft toen ook wat foto's gemaakt.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Op zondag regende het, maar dat weerhield ons niet om weer op pad te gaan. Dit keer kozen we voor het bos. De paarden hadden nog wat spierpijn van de dag ervoor, maar na een half uurtje liepen ze weer als een trein. Ze vonden het net zo leuk als wij!

[ img ]

[ img ]

We kwamen doorweekt thuis en de rest van de middag hebben de paarden lekker op het land gestaan. Op maandagochtend hebben we nog een paar foto's gemaakt op de hei en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een super geslaagd weekend dus! :D

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:51 



 
Profiel   

Super tof! Is ook mijn droom om dat ooit te doen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 13:37 



 
Profiel   

Wat een prachtige plaatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 13:42 



 
Profiel   

Prachtige fotos! Wat zullen jullie genoten hebben, ben lichtelijk jaloers :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:43 



 
Profiel   

Ah heerlijk zeg. Ziet eruit als een geslaagd weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 17:28 



 
Profiel   

Ja het was echt super! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 18:58 



 
Profiel   

Leuke foto's!! Was het druk ivm dat de heide in de bloei zat? (:
Die bonte ziet er echt gaaf uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:18 



 
Profiel   

fotolijstje schreef
Leuke foto's!! Was het druk ivm dat de heide in de bloei zat? (:
Die bonte ziet er echt gaaf uit


Het was vooral heel druk met fietsers, maar gelukkig zijn die niet op de ruiterpaden :) Paarden zijn we vrijwel niet tegen gekomen, dus dat viel ons echt mee!

En ja, Odin is echt superleuk! Ze heeft het echt getroffen met hem :) Hij is pas 4, maar gedroeg zich echt voorbeeldig! Kijkt nergens van op

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 19:27 



 
Profiel   

Heerlijk hè?
Wij gaan dit jaar voor de 5e keer met de paarden op vakantie waarvan voor de 3e keer naar de Veluwe. Ik ben de dagen aan het aftellen… nog 10 dagen voor we gaan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:15 



 
Profiel   

Wat gaaf joh! Een droom die uit komt... En wat is het daar mooi he? Hebben jullie nog wild gespot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 20:58 



 
Profiel   

Ah wat lekker @Stef_Diva! Ik kan me voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt!

@RSlevi: ja we hebben ook edelherten gespot! Die waren wel snel de bossen weer in, maar toch wel vet! En wat reeën, maar die hebben we thuis ook :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:42 



 
Profiel   

Wat een heerlijke plaatjes ! En fijne paarden.

Veluwe is voor mij echt heel ver weg, helaas. Maar zijn laatst op vakantie geweest met de paarden in de grensstreek NL/ B in de Kempen. Was ook super.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:49 



 
Profiel   

Heerlijke plaatjes! De Veluwe is zo mooi te paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 06:51 



 
Profiel   

Wat gaaf dat jullie op het Park ook nog edelherten hebben gespot! Ziet eruit als een geslaagd weekend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:05 



 
Profiel   

Super mooie foto’s! Ziet er heel geslaagd uit allemaal:j
15 jaar geleden was ik ook een midweek in Hoenderloo aan de Veluwe met twee paarden en dan slapen boven de stallen, geweldige ervaring met mooie herinneringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:12 



 
Profiel   

Wat een leuk overzicht! Prachtige omgeving daar ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:21 



 
Profiel   

Ziet er geslaagd uit jullie weekendje te paard…mooi dat jullie een privé fotograaf bij jullie hadden..
Super leuk dat je man dit gedaan heeft en jullie zo hele leuke herinneringen hebben!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen