Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EllyC

Berichten: 8123
Geregistreerd: 18-12-07

Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-21 11:39

Gister zijn we met onze 3 jarige connemarapony naar Belgie geweest.
Begin september was de stamboekkeuring in NL waar ze ingedeeld werd in klasse I met een een nette 1e premie.
Helaas was dit op zondag zodat Naomi die haar verzorgt niet mee kon.
Belgie was op zaterdag dus ook al was het goed 2 uur rijden, op naar Brussel.

We waren achteraf gezien wat vroeg want planning ging met de franse slag.
Gelukkig was Cailin super ontspanning en kon lekker grazen.
Afbeelding

Ondertussen konden wij de aanwezige hengsten en veulentjes /3 bekijken
Afbeelding

De moeder van mijn vorige connemara Quierzy Mount was er ook met haar veulen van dit jaar.
Afbeelding

En toen moesten wij. Het connemara stamboek is helaas niet zo groot (onbegrijpelijk want wat is het een fijn ras) maar er was aardig wat publiek
Afbeelding

En toen werden we bovenaan geplaatst bij de 3 jarige met een 1e premie (in Belgie zou dat gelijk zijn aan ster). Samen met de 2 jarigen moesten we later terugkomen voor het Jeugdkampioenschap.
En toen.....
Afbeelding

Afbeelding
De smile van Naomi toen ze doorhad dat ze de sjerp kreeg was de verre reis waard.

Aan het einde van de dag moesten we nog mee doen voor het dagkampioenschap tussen oudere (> 4 jaar) merries, hengsten en jeugdkampioen.
De oudere merrie werd uiteindelijk uitgeroepen tot dagkampioen, terecht want was super mooi type.

Afbeelding
Dagkampioen Lankill Punky v. Dunally Lad


Afbeelding
Reservekampioen Umami Castri v. Blackwoodland Rock

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Re: Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:17

Leuk verslag! En gefeliciteerd. Ben ook altijd nog eens van plan om te gaan, maar komt er maar niet van.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:31

Ik vind Connemara's toch zulke fantastische pony's. Mooie foto's! En nog gefeliciteerd!

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:57

Gefeliciteerd!!

Umami_castri
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:21

Hoi,
Ik ben de eigenaar van Umami Castri, wij hebben helaas niet zoveel foto’s gemaakt. Zou je de foto’s die je van hem hebt misschien even kunnen doorgeven?
Vast bedankt,
Gr.
Ellen

kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 23:13

Wat een prachtige merrie heb je , zo'n stoer ras , inderdaad jammer dat het niet meer bekendheid heeft .

Gefeliciteerd met het resultaat! *\o/*

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 05:41

Umami_castri schreef:
Hoi,
Ik ben de eigenaar van Umami Castri, wij hebben helaas niet zoveel foto’s gemaakt. Zou je de foto’s die je van hem hebt misschien even kunnen doorgeven?
Vast bedankt,
Gr.
Ellen

Je zal het vast niet zo bedoelen, maar het komt op mij persoonlijk wel vervelend over dat je alleen in het topic reageert voor foto’s van je eigen pony zonder dat je ts feliciteert of in ieder geval iets leuks zegt over haar verslag. Deze vraag had je dan ook gewoon in een privébericht kunnen sturen.

On topic: Wat een leuk verslag! Onverwachts kampioen hoe gaaf is dat *\o/* en wat lief dat je verzorgster de sjerp mag hebben.

Umami_castri
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 07:10

Ineke2 schreef:
Umami_castri schreef:
Hoi,
Ik ben de eigenaar van Umami Castri, wij hebben helaas niet zoveel foto’s gemaakt. Zou je de foto’s die je van hem hebt misschien even kunnen doorgeven?
Vast bedankt,
Gr.
Ellen

Je zal het vast niet zo bedoelen, maar het komt op mij persoonlijk wel vervelend over dat je alleen in het topic reageert voor foto’s van je eigen pony zonder dat je ts feliciteert of in ieder geval iets leuks zegt over haar verslag. Deze vraag had je dan ook gewoon in een privébericht kunnen sturen.

On topic: Wat een leuk verslag! Onverwachts kampioen hoe gaaf is dat *\o/* en wat lief dat je verzorgster de sjerp mag hebben.

We hebben elkaar vast wel gefeliciteerd gisteren, maak je maar geen zorgen. Verder heb ik geen idee hoe dit forum werkt, heb alleen vlug een acc gemaakt voor die reactie te kunnen plaatsen.

EllyC

Berichten: 8123
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 08:15

Niet al vervelend ervaren hoor.
Je hebt pb met wetransfer links. Ik heb er nog meer, moet ja anders maar even berichtje sturen met je email of mobiel (klikken op pb).

Op fb staan verschillende topics waar de foto's ook gedeeld zijn. Connemara pony belgium en Connemara avonturen, de faceboekpagina.....

Ineke2, de sjerp ligt nu nog even hier, we zijn een nieuwe schuur aan het bouwen waar een zadelkamer/keuken/zithoek in komt en daar komt ie te hangen.

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 08:36

Wat super leuk! Gefeliciteerd *\o/*
Ik had het al gelezen op de insta van Naomi :)
Je mag mega trots op je pony zijn, ze is heel leuk!

EllyC

Berichten: 8123
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Jeugdkampioen Connemarastamboek Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 16:14