Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Paddock Paradise in de picture + video!

 
Profiel   

Wat een super plek heb je <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 13:53 



 
Profiel   

Wauw wat een mooi plekje! Ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou in de winter uitziet na een natte periode? Is het dan nog zo strak en netjes of is dat toch niet te doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 14:08 



 
Profiel   

Wat fantastisch gedaan. Mijn complimenten. Zo netjes en afwisselend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 15:01 



 
Profiel   

Ik weet nog dat je je aanbood om “als het niet beviel op de Veluwe” terug te ruilen naar onze nieuwbouw in NH in 1 van je eerste topics.
Nu begrijp ik nóg beter waarom dat niet nodig zou zijn :D - echt wat een gave plek zeg!!
De video was onwijs leuk om naar te kijken, wat ben jij een enorme bofkont!
Geniet ervan, het is je gegund!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:05 



 
Profiel   

Echt enorm gaaf en ook een inspiratie! :)

Ik vraag me alleen af: hoeveel uur ben je bezig met het onderhoud van deze plek? Ik vind het onderhoud van m'n eigen paddock al redelijk heftig, en die heeft geen extra's/sierbeplanting etc. Hoe doen jullie dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:49 



 
Profiel   

Ja mooie vraag van VogeltjeM. Ik heb sinds kort ook mijn paarden aan huis. Maar dat vind ik al veel werk, en dan heb ik niet al die planten enzo. Hoeveel tijd besteed je per dag hieraan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:54 



 
Profiel   

Ik volg jullie op insta en vind je plek echt ontzettend gaaf, je hebt het geweldig voor elkaar! Kost een hoop tijd, moeite en middelen maar voor de paarden is het fantastisch! En daarmee voor de mensen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 18:55 



 
Profiel   

Het blijft een mooie plek en ook een goed voorbeeld.

Jammer dat je minder hebt kunnen zwemmen dit jaar.

Veranderingen en toevoegen hou je toch. Wij wonen hier nu 2 jaar en zijn ook dingen aan het veranderen en toevoegen, maar dat is ook wel leuk. Bij een nieuw pad of plekje voor hooi, zijn ze ook weer erg geinteresseerd en bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 19:11 



 
Profiel   

<3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 19:12 



 
Profiel   

Ik kom jouw land stelen :D 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 19:40 



 
Profiel   

Jullie plekje ziet er zo heerlijk uit! Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 20:29 



 
Profiel   

Wat een droomplek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 20:29 



 
Profiel   

Prachtig gemaakt, echt een aanwinst ook voor het landschap in vergelijking tot de meeste paardenonderkomens. Super +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 20:40 



 
Profiel   

Waanzinnig! Verder ben ik sprakeloos....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:22 



 
Profiel   

Wat een heerlijke plek voor de paarden en wat ziet het er allemaal verzorgd uit! Prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 08:37 



 
Profiel   

Ik volg je al heel lang via je insta en dit is echt by far het mooiste paradijsje wat ik heb gezien! Ik hoop ooit zelf zoiets te kunnen verwezenlijken en dan wil ik een kopietje van jou paradijs <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 09:26 



 
Profiel   

Wat een super leuke reacties en lieve complimenten! Dank jullie wel <3

Ik zag nog wat vragen voorbij komen;

We hebben ontzettend geïnvesteerd in de bodem, ik heb hélemaal niets met een zogenaamd modderparadijs en ben door ervaringen op pensionplekken een soort allergisch geworden voor water, een paddock die de hele winter nat en blubberig is is in mijn ogen absoluut geen paradijs. Onze eerste winter hier was ook dramatisch, maar na de boel 2x volledig op zijn kop gehad te hebben blijft het nu droog. Natuurlijk ontstaan er op bepaalde plekken wel plassen na zo'n dag als gisteren, maar dit loopt snel weer weg en deze ochtend was het gewoon weer droog. In mijn ogen is de bodem het allerbelangrijkste van de hele paddock.

Kwa werk.. we doen het met zijn allen. In mijn eentje zou ik het echt niet zo netjes en verzorgd kunnen houden. Ik weet niet hoeveel uren er per week in gaan, dit wisselt ook ontzettend per periode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 11:24 



 
Profiel   

MO_horse schreef
Waanzinnig! Verder ben ik sprakeloos....


Dit inderdaad. Wat een heerlijke plek zeg, en zo mooi met al die bloemen enzo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 20:05 



 
Profiel   

BrittS schreef
Wat een super leuke reacties en lieve complimenten! Dank jullie wel <3

Ik zag nog wat vragen voorbij komen;

We hebben ontzettend geïnvesteerd in de bodem, ik heb hélemaal niets met een zogenaamd modderparadijs en ben door ervaringen op pensionplekken een soort allergisch geworden voor water, een paddock die de hele winter nat en blubberig is is in mijn ogen absoluut geen paradijs. Onze eerste winter hier was ook dramatisch, maar na de boel 2x volledig op zijn kop gehad te hebben blijft het nu droog. Natuurlijk ontstaan er op bepaalde plekken wel plassen na zo'n dag als gisteren, maar dit loopt snel weer weg en deze ochtend was het gewoon weer droog. In mijn ogen is de bodem het allerbelangrijkste van de hele paddock.

Kwa werk.. we doen het met zijn allen. In mijn eentje zou ik het echt niet zo netjes en verzorgd kunnen houden. Ik weet niet hoeveel uren er per week in gaan, dit wisselt ook ontzettend per periode.


Helemaal mee eens :j 2x volledig.op de kop bedoel je gekeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 05:58 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
BrittS schreef
Wat een super leuke reacties en lieve complimenten! Dank jullie wel <3

Ik zag nog wat vragen voorbij komen;

We hebben ontzettend geïnvesteerd in de bodem, ik heb hélemaal niets met een zogenaamd modderparadijs en ben door ervaringen op pensionplekken een soort allergisch geworden voor water, een paddock die de hele winter nat en blubberig is is in mijn ogen absoluut geen paradijs. Onze eerste winter hier was ook dramatisch, maar na de boel 2x volledig op zijn kop gehad te hebben blijft het nu droog. Natuurlijk ontstaan er op bepaalde plekken wel plassen na zo'n dag als gisteren, maar dit loopt snel weer weg en deze ochtend was het gewoon weer droog. In mijn ogen is de bodem het allerbelangrijkste van de hele paddock.

Kwa werk.. we doen het met zijn allen. In mijn eentje zou ik het echt niet zo netjes en verzorgd kunnen houden. Ik weet niet hoeveel uren er per week in gaan, dit wisselt ook ontzettend per periode.


Helemaal mee eens :j 2x volledig.op de kop bedoel je gekeerd?


Eerst gekeerd, maar bleek niet genoeg. Toen volledig afgegraven en alles wat geen mooi wit/geel zand was weggehaald en vervangen. Was een behoorlijke ingreep :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 08:34 



 
Profiel   

Waauw!!

Wat ziet dat er extreem mooi en echt super leuk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 09:24 



 
Profiel   

Dat zal een fikse investering geweest zijn ook! Maar wel heerlijk dat je dat voor elkaar hebt. Ik heb hier de mazzel dat mijn laagste deel twee meter lager ligt en daardoor alles goed afwatert. Het lage deel sluit ik dan in de natte periodes wel af, maar het hoge deel blijft eigenlijk (grotendeels) altijd wel goed op wat smalle paadjes na (die ze makkelijk kunnen vermijden).

Maar op termijn zou ik het hier ook graag zoals bij jou aanpakken! (maar ja, die investering he... Het moet in stukjes :D ).

Het blijft een prachtige plek, ik spiek ook altijd graag mee voor inspiratie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 09:52 



 
Profiel   

Prachtig! En echt een inspiratie voor velen lijkt me zo.

Maar ben wel heel benieuwd wat voor bestemming jouw stukje grond heeft dan. Kon je het vergunningsloos doen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 11:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen