Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Maddox van 0 tot 4,5 (filmpje)

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Van de week kreeg ik een ingeving... Maddox is deze maand 4 jaar bij mij en ik heb zo onwijs veel beeldmateriaal dat ik het ga samenvoegen in een filmpje!
Zo gezegd zo gedaan, 4 jaar tijd in een filmpje van 5,5 minuut weten te stoppen. :D
Maddox heb ik gekocht in september 2017 als 5 maanden oud veulen. In oktober kwam hij bij mij. Hij is een afstamming van Dream Boy x Uphill en we rijden momenteel L1 met de punten voor het L2! Hij staat 24/7 buiten op een stal in het bos.

Ga er niet veel woorden meer aan vuil maken, denk dat het filmpje voor zich spreekt. :) (ps: kijk het filmpje op 720p en op groot scherm voor het mooiste beeld!)



liefs Caroline
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 23:19 



 
Profiel   

Leuk om zo het proces te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 12:48 



 
Profiel   

Leuk filmpje, mooi paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:26 



 
Profiel   

Wat een leuk filmpje :-) En zo te zien heb je alles ook heel rustig en met beleid aangepakt. Wat leuk ook om te zien dat je hem hebt geleerd om zelf bij te draaien bij het opstappen :-)

Zo te zien heeft Maddox een heel leuk, veelzijdig leven bij jou :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 13:37 



 
Profiel   

Dank jullie wel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:54 



 

Zo, die boft maar bij jou! Inderdaad erg leuk om te zien hoe zo'n parmantig sprietje volwassen wordt. Je hebt het inrijden mooi opgebouwd! En wat een gezelligerd is het <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:09 



 
Profiel   

culaccino schreef
Zo, die boft maar bij jou! Inderdaad erg leuk om te zien hoe zo'n parmantig sprietje volwassen wordt. Je hebt het inrijden mooi opgebouwd! En wat een gezelligerd is het <3

Dankjewel! Ja het is een onwijze knuffelkont, iedereen op stal is gek op hem <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen