Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

"Leaver dea as slaef!"

 
Profiel   

Hello,

Hier nog even een berichtje van iemand die ook mee heeft gereden en wel iets langer door is gegaan :o

Het was denk ik ook een beetje paard afhankelijk van wat wel en niet kon. Ik ben er tussendoor een paar keer af gestapt en heb haar alle mogelijkheid gegeven om tussendoor tot rust te komen door even uit de situatie te gaan. Paard heeft geen seconde dingen hoeven doen die ze niet wilde of niet kon. Ik heb er daarom wel bewust voor gekozen om niet continu tussen de gevechten door te jagen en ze heeft vooral gestapt en stil gestaan. Veel draven en galopperen was veel te heftig voor haar. Ze heeft vooral een beetje zelf besloten wat we gingen doen. Nadien heeft ze een paar dagen vakantie gehad.

En qua kleding, tsja. Ik kwam er op het laatste moment bij en met een fulltime job is het mij niet gelukt om een compleet kostuum te regelen. Gelukkig kon ik wat lenen.

Paard heeft veel geleerd, ik heb veel geleerd, ik kijk er op een positieve manier op terug.

Dus vandaar dat ik het een beetje jammer vind dit zo terug te lezen op bokt ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:19 



 
Profiel   

Het was zeker geen negatieve ervaring. Ik vond het een geweldige ervaring. Alleen een pauze vond ik wel een must. Thats it :) Zou het zo weer doen :D
Vanuit de organisatie was het verder super geregeld en heel erg meedenkend. Hier hadden de paarden en ruiters zeker wel prioriteit !!

En ik bedoelde met de begin post dat mijn merrie het gewoon niet langer aankon en ik dan niet door ga rijden. Er zullen paarden zijn met een veel betere conditie dan die van mij. Daar zal ik niks over zeggen wat de keuze is van een ander. Er was ook een groep paarden die wel pauze hebben gehad. Dat was heel fijn :)
Ik wil helemaal niemand met dit topic tegen het zere been aanschoppen. Ik vond het heel leuk. 1 persoon maakte de opmerking dat we beslist niet konden stoppen, maar volgens mensen die er echt over gingen was dat prima. Dat was heel fijn :D verder spreek ik overal juist heel positief over deze dag. Super leuk was het!! Behalve dus die pauze en die opmerking van iemand. Dat is dan ook het enige :j

Ik vond daarbij dat de meeste er prachtig uitzagen en heel goed hebben bedacht wat ze aandeden. En de mensen die langer doorgingen was echt niks negatiefs aan. Mijn paard zou het niet aankunnen maar die heeft geen conditie joh :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen