Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Plaats een nieuw onderwerp

Als je laatste wens ..( foto's kunnen heftig zijn)

 
Profiel   

Wat een mooi gebaar! Fijn dat zij dit nog mee kon maken. Emo om te zien.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 17:00 



 
Profiel   

Vanavond kwam ik het bericht ineens ook een paar keer tegen, uit verschillende hoeken. Nog steeds zo ontroerend om te zien. Wat geweldig dat je dit nog voor haar hebt kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 22:20 



 
Profiel   

Wauw, ik ben er stil van :(
Wat mooi dat je dit hebt kunnen regelen en doen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 00:46 



 
Profiel   

Ik kwam het gisteren hier bij ons in BE ook tegen in de krant.
Blijft ontroerend en ongelooflijk mooi dat je dit voor je vriendin nog hebt kunnen waarmaken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-21 10:48 



 
Profiel   

Ja , ik zag het... ongelooflijk hoeveel het gedeeld wordt, op de instagram van Linda bijna 700.000x gezien :oo :=

En ja, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb voor Natas...Ze heeft er echt van genoten dat ze hem nog even kon zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:15 



 
Profiel   

En het moet voor haar een ongelooflijke geruststelling zijn dat hij in supergoede handen is voor de rest van zijn leven.
Dat is ook goud waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 13:41 



 
Profiel   

Ik hoop het dat ze daardoor gerustgesteld is, maar het blijft gewoon zo raar dat ze er niet meer is...Het moet zo af en toe echt nog een beetje landen wat er nu allemaal gebeurd is die dag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 15:52 



 
Profiel   

Met de tranen in mijn ogen heb ik dit gelezen. Geweldig dat dit kon, zowel van jouw kant als van het ziekenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 12:06 



 
Profiel   

Ja , ziekenhuis stond er meteen voor open, maar als ze dat niet gewild hadden , had ik toch geprobeerd om bv met de ambulance wens die haar daar in de buurt ergens naar toe hadden willen brengen, al was het maar een parkeerplaats en al was het dan maar 5 minuten geweest...Maar hoofddoel was echt dat ze hem nog een keer zou zien, ook omdat Lieuwe best wat gezondheidsproblemen heeft en ze dat alleen per telefoon steeds moest horen, dat ze toch kon zien dat het hem ondanks alles goed gaat en ze zich daar geen zorgen over hoefde te maken .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:58 



 
Profiel   

Sander de Hosson , bekende arts deelde het ook op Twitter met de opmerking dat zo de zorg moest zijn en kan zijn .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:07 



 
Profiel   

Ja , ik heb het gezien, alleen wil ik niet heel vervelend zijn, maar er waren zelfs mensen die suggereerden dat deze man achter de actie zat, en de zorg heeft inderdaad mee gewerkt aan het idee, maar hij brengt het alsof het ziekenhuis het georganiseerd heeft, maar het ziekenhuis heeft niets georganiseerd, wel meegewerkt, en als ze dat niet hadden gedaan had ik nog een poging met de ambulance wens gedaan om het wél voor elkaar te krijgen.. Al met al... het irriteerd soms een beetje dat er gedaan wordt alsof het een actie was vanuit het ziekenhuis ( er is zelfs iemand die zich profileert als degene die dit geregeld heeft) , terwijl die in feite alleen gezorgd hebben dat Natas een half uurtje buiten heeft gestaan, niet dat dat niet gewaardeerd wordt hoor, want echt... super en hartstikke fijn! Maar ik ben niet gebeld of ik dit wilde doen, omdat ze die ene patient ' Natascha' zo wilde graag verrassen, zeg maar... En nee ik hoef die veer niet in mijn reet hoor, maar soms moet ik gewoon maar niet teveel lezen wat er gepost wordt...


Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 28-12-21 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:23 



 
Profiel   

Dat is ook wel erg raar alsof ze het bijna brengen dat ze jou gesmeekt hebben te komen.
Jij mag die veer wel hebben :j
Maar zo gaat dat helaas denk ik wel vaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:34 



 
Profiel   

Ja dat dus het komt over alsof zij de motor zijn achter dit hele verhaal, zij hebben het georganiseerd hoera voor het ziekenhuis en de zorg, maar hé, toen ik tegen haar vriend zei dat ik Lieuwe naar Natas ging brengen zei hij letterlijk: "nee joh, doe maar een filmpje voor haar die draai ik wel af op de laptop, is prima zo", als ik dat gedaan had, had er nooit een Lieuwe bij Natas geweest, dan had het hele ziekenhuis hier niets van geweten... En nu komt het over alsof zíj degene zijn die dit allemaal geregeld hebben, sterker nog een longarts die we helemaal niet kennen wordt gesuggereerd als de organisator en dan mensen op internet die roeptoeteren dat zij blij zijn dit mee georganiseerd te hebben... ^)

* einde frustratie* , het blijft wel heel mooi dat het zoveel bekeken wordt en zoveel moois los gemaakt heeft bij heel veel mensen... :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 17:48 



 
Profiel   

Dat is soms het nadeel van de media.
Dingen kunnen verdraaid overkomen.

Maar gelukkig weten wij bokkers wel beter door dit mooie topic <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:14 



 
Profiel   

Laat gaan kimmie. Ik begrijp je heel goed maar het sop is de kool niet waard en het werkt voor jou en je herinnering negatief. Media verdraait bijna altijd het verhaal.



Terwijl je zo'n topper bent . Daar kun je zo fijn op terug kijken. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:42 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
Ja dat dus het komt over alsof zij de motor zijn achter dit hele verhaal, zij hebben het georganiseerd hoera voor het ziekenhuis en de zorg, maar hé, toen ik tegen haar vriend zei dat ik Lieuwe naar Natas ging brengen zei hij letterlijk: "nee joh, doe maar een filmpje voor haar die draai ik wel af op de laptop, is prima zo", als ik dat gedaan had, had er nooit een Lieuwe bij Natas geweest, dan had het hele ziekenhuis hier niets van geweten... En nu komt het over alsof zíj degene zijn die dit allemaal geregeld hebben, sterker nog een longarts die we helemaal niet kennen wordt gesuggereerd als de organisator en dan mensen op internet die roeptoeteren dat zij blij zijn dit mee georganiseerd te hebben... ^)

* einde frustratie* , het blijft wel heel mooi dat het zoveel bekeken wordt en zoveel moois los gemaakt heeft bij heel veel mensen... :+:


Gatverdamme wat belachelijk dat anderen nu met de eer gaan strijken, jij bent verdorie degene die zoveel uur in de auto heeft gezeten om dit voor elkaar te krijgen!
Gelukkig weten wij bokkers hoe het echt zit, jij bent en blijft een topper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:50 



 
Profiel   

<3 <3 , Dat is ook zo, de mensen die erom doen weten hoe het echte verhaal in elkaar zit, en zullen dit ook zo door vertellen zoals het is of evt andere verhalen corrigeren :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:18 



 
Profiel   

Precies.
En voor Natasha en ook haar familie heb je dit gedaan.
Niet voor die ego tripper van een arts. Als hij dit nodig heeft om zich beter te voelen weet je ook genoeg...

Jij bent gewoon echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:28 



 
Profiel   

Wat verdrietig en mooi tegelijk. Fantastisch gedaan! :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 01:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen