Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als je laatste wens ..( foto's kunnen heftig zijn)

 
Profiel   

nog 1x je paard zien is...

Gisterochtend kreeg ik een heel onverwacht telefoontje, Natascha , ook wel bekend onder de naam Nawamooks op bokt, was zo ernstig ziek dat ze besloten heeft om alle behandelingen te stoppen, en ze had nog 1 hele grote wens: haar paard Lieuwe zien...

Hier op bokt is Natas wel bekend dat ze met haar MS nog paard reed ,en van haar oude paard Fernando:
[ img ]

En van haar fries Lieuwe, waar ze na de dood van Fer mee aan de slag is gegaan:
[ img ]

Ook kwam ze regelmatig voorbij met mijn honden , waar ze helemaal gek mee was <3
[ img ]

[ img ]

Gisterenochtend dus telefoon, Natas wil Lieuwe nog 1x zien, zou je willen facetimen zodat ze hem kan zien, nou ja, ik heb niet zo'n telefoon dus met moeite met de telefoon van mijn vriend in de stortregen geprobeerd Lieuwe op dat scherm van de telefoon te krijgen ( best lastig als je dat nog nooit gedaan hebt en je niet weet wat en waar je moet kijken) en ineens tijdens dat ik dat deed was daar stichting wens ambulance, een broeder van het ziekenhuis had deze ingeschakeld, maar hoe graag we ook wilde , het was niet meer mogelijk Natascha hierheen te krijgen ;(

Dus of ik een filmpje wilde maken zodat ze deze kon bekijken op de laptop, maar terwijl ik bedenk hoe ik dat het beste kan doen, denk ik wat de fiets, ik ga met Lieuwe naar Natas, en gelukkig zat alles mee met regelen stond Lieuwe nog geen uur later op de trailer, een rit van 400km te gaan, van Noord Duitsland naar Dordrecht......wat bleek met alle files zo'n 5,5 uur rijden, maar we hadden maar 1 doel, dit MOET gewoon lukken....

En toen kwamen we daar, alles zo super geregeld door het ziekenhuis, stond ze al buiten klaar te wachten op haar paard die ze al door omstandigheden veel te lang niet meer gezien had...

En wat was ze blij, wat was het mooi...en wat was het geweldig om dit te doen, maar oh zo verdrietig ook... ;( ;(
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Doordat ze zuurstof aan het bed had, konden we niet heel lang buiten zijn, dus toen ze weer terug moest naar afdeling heb ik gevraagd of ze wat manen van hem wilde hebben, en dat wilde ze heel graag,

Op dit moment is ze diep in slaap, en heeft ze de pluk nog steeds in haar handen...

Wat ben ik blij dat we dit konden regelen en doen, maar wat een verdriet ook.. 26 jaar vriendschap, en zoveel herinneringen... Ik ga haar zo missen ;(



( dit topic is met toestemming van haar vriend gemaakt, en hij krijgt ook deze link zodat hij mee kan lezen)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:22 



 
Profiel   

Wat ontzettend heftig, verdrietig en toch mooi. Mooi, dat jij haar dit nog hebt kunnen laten beleven. Wat moet dit moeilijk zijn geweest.

Top, dat je dit kon doen. Wens je veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:24 



 
Profiel   

wow, sprakeloos.
Wat mooi dat je dit kon doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:25 



 
Profiel   

Wat super fijn dat je dit hebt kunnen doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:25 



 
Profiel   

Och jeetje, ik heb tranen in m’n ogen hiervan. Wat ontzettend mooi en waardevol dat je dit hebt kunnen regelen voor haar.
Voor jou, haar vriend en alle andere die haar lief hebben veel sterkte gewenst de komende periode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:25 



 
Profiel   

Wat mooi dat jullie dit voor haar gedaan hebben!
Heel veel sterkte voor haar, jou en iedereen die haar lief heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:26 



 
Profiel   

Wat heftig... maar super dat je dit gedaan hebt. Veel sterkte, ook aan haar vriend :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:26 



 
Profiel   

wat geweldig dat je dit gedaan hebt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:26 



 
Profiel   

Wat een super lief gebaar vanuit jou om dit voor haar te doen .
Krijg gewoon een brok in mijn keel er van, wauw

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:27 



 
Profiel   

Jeetje, tranen in mijn ogen, wat ben jij een geweldige vriendin die de laatste wens laat uitkomen.
Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:28 



 
Profiel   

Wauw wat bijzonder en wat mooi dat dit gelukt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:28 



 
Profiel   

Wow wat mooi dat je dit kon doen voor haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:29 



 
Profiel   

Wow.. wauw wat een tegelijkertijd triest en mooi verhaal.

Wat super van je dat je dit voor haar gedaan hebt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:29 



 
Profiel   

Wat mooi, ontroerend gewoon :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:31 



 
Profiel   

Ohhh...
Geweldig dat je dit gedaan hebt.
Ik zit met tranen in mijn ogen.
Heel veel sterkte voor haar, haar vriend en jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:32 



 
Profiel   

Wow, wat ontzettend lief dat je dit hebt gedaan, wat fijn dat ze elkaar nog hebben kunnen zien!

Sterkte voor jullie allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:33 



 
Profiel   

Wauw tranen in mijn ogen! Dat je bedenkt om haar paard mee te nemen, een rit van 400 km, zodat ze nog een keer haar paard kon zien! Heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:33 



 
Profiel   

De tranen springen in mijn ogen. Wat prachtig en vreselijk. Heel veel sterkte aan haar en iedereen die haar kent Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:34 



 
Profiel   

Ik heb er ook tranen in mijn ogen van, dit is echt prachtig

Sterkte aan jullie allemaal :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:35 



 
Profiel   

Wat prachtig dat je dit hebt kunnen doen voor haar, ik zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen te lezen.
Heel veel sterkte, TS. Personen zoals jij zijn goud waard in een mensenleven. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:36 



 
Profiel   

De tranen staan in mijn ogen. Wat grijpt me dit aan. Wat ben je een prachtig mooi mens dat je dit heb willen doen voor haar. Wat een mooi gebaar en van onschatbare waarde. Wat aandoenlijk dat ze de pluk manen nog vastheeft. Het zet mij weer met mijn voeten op de grond. Ik wens iedereen die haar liefheeft heel veel sterkte toe in deze laatste momenten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:37 



 
Profiel   

Wauw, wat een fantastische vriendin ben jij. Wat fijn dat ze haar paard nog een keer heeft kunnen zien, heel ontroerend.

Veel sterkte voor iedereen. :knuffel:


Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 23-10-21 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:40 



 
Profiel   

Dit werkt ook direct op mijn traanbuizen. Wat onwijs lief dat je die reis hebt gemaakt voor haar met paard en al. Zowel voor jou als voor haar een vergetelijke herinnering. Veel sterkte. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:41 



 

Inderdaad heel ontroerend om te zien. Wat ben jij een goede vriendin en wat staat Lieuwe er braaf bij met al die toeters en bellen. Indrukwekkend, zeg. Heel veel sterkte voor jou, haar vriend en iedereen die haar lief heeft. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:42 



 
Profiel   

Wat een super lieve actie van je <3 Heel veel sterkte aan jullie allemaal :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 419 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen