Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenno7

Berichten: 2245
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 21:25

Hallo,

Tijd geleden dat ik hier wat heb geplaatst. Maar vorige week toch nog maar wat kerst foto's gemaakt van mijn eigen paarden Tenno, Indiana Jones en Yellow de Cremello. Stalgenootje Ramona ging mij even helpen met de paarden vasthouden, zodat ik ze kon fotograferen. En als dank heb ik ook wat foto's gemaakt van haar mega knappe Jaarling Pleasure to meet you.

Ik heb niet heel veel foto's, aangezien ik heel veel foto's van klanten heb liggen die nog af moeten. Maar toch leuk om even weer wat foto's te hebben.

1 de eerste van knappe opa Tenno. Hij is inmiddels 21 en met actief pensioen. We hobbelen nog rustig wat rond en soms pakken we nog wat Z oefingen mee. Alle knopjes zitten er nog op en hij vindt het fantastisch om te doen. Ookal gaat het allemaal niet meer zo perfect als vroeger en krijg ik tegenwoordig standaard na de vliegende wissel een serie vreugdebokken :') we hebben enorm veel plezier met elkaar <3
Ook heel blij met deze foto van hem!
Afbeelding

2. Mijn 3 jarige cremello welsh pony Yellow. Met hem ben ik nu rustig aan het grondwerk en longeren aan het oppakken en beginnen we met vrijheidsdressuur. Hij stond altijd al bij mijn schoonouders. Maar sinds een paar maand heb ik hem op dezelfde pensionstal als Tenno & Jones gezet. Dit is namelijk 2 min van mijn huis en zo kan ik meer met hem doen. En uiteindelijk wordt hij ook voor de kar beleerd en gaan we lekker mennen!
Afbeelding

3. Indiana Jones. Het paard met een enorm verhaal. Bleek veel meer mee mis te zijn dan we dachten helaas. Hij heeft kissing spines wat nu gelukkig heeel goed onder controle is en geen pijn meer. Maar hij heeft een angst ontwikkeld voor het rijden. En ik ben er 2 keer heel hard vanaf gekletterd, dat ik het even niet meer durf. Ik longeer en grondwerk veel met hem en heb hem het afgelopen jaar veel op de wei gehad om uit te groeien.. wat blijkbaar ook echt nodig was.. want hij is nog van 1m68 toen hij 3 jaar was. Naar nu 1m78 gegaan nu hij 8 is :') Jones heeft een speciaal plekje in mijn hart. Het is een extreem lief paard. En ondanks dat we nu niet kunnen rijden, geniet ik elke dag van hem. Wat een paard!
Afbeelding

4. De dochters van stalgenootje Ramona wouden ook graag met Jones op de foto!. Zo leuk om te zien hoe Jones bij iedereen zo geliefd is en kinderen gek op hem zijn. Deze foto's vindt ik ook zooo mooi.
Afbeelding

5. Kusje? Hahaa poepie is het toch.
Afbeelding

6. En natuurlijk het paard van stalgenootje Ramona op de foto gezet. Nog maar 1 jaar oud en al zooo braaf. Gaf niks om de kerstkrans. En bleef braaf staan. Wel na 20 minuutjes was z'n concentratie weg. Maar he.. hij is nog maar 1 natuurlijk.
Afbeelding

7. Met beide kids.
Afbeelding

8.en apart
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. En we hebben nog even 1 zonder krans gemaakt.
Afbeelding

Was weer een super leuke en gezellige middag en blij met het resultaat!

hasufel

Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 22:10

Mooie foto’s! Was al benieuwd hoe het met jones was, had destijds je topic over hem ook gevolgd
Jammer dat het rijden zo is afgelopen maar wel leuk dat hij zo’n lief vriendje is!
Yellow is ook echt prachtig, wat leuk dat hij nu vlakbij staat!

Tenno7

Berichten: 2245
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 23:02

hasufel schreef:
Mooie foto’s! Was al benieuwd hoe het met jones was, had destijds je topic over hem ook gevolgd
Jammer dat het rijden zo is afgelopen maar wel leuk dat hij zo’n lief vriendje is!
Yellow is ook echt prachtig, wat leuk dat hij nu vlakbij staat!

Dankjewel. Ja klopt. Het gaat wel enorm goed met Jones hoor. Heb voor hem en voor mezelf gewoon even de last van het rijden helemaal stop gezet. Even pauze. En wie weet wat de toekomst gaat brengen haha. Hij wordt wel nogsteeds sterker en sterker

Zus

Berichten: 600
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 07:26

Prachtige en lieve kerstfoto’s.
De kerstfoto van Yellow vind ik sprookjesachtige mooi <3

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 11:00

Wat een knapperds! Prachtige foto's! <3
Ik kom helemaal in de kerstsfeer zo {:)

Tenno7

Berichten: 2245
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-21 18:15

Zus schreef:
Prachtige en lieve kerstfoto’s.
De kerstfoto van Yellow vind ik sprookjesachtige mooi <3


Dankjewel!

My_Little_P

Berichten: 1242
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:23

Prachtige foto's Tenno7!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 09:26

Prachtige foto's!

Tenno7

Berichten: 2245
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Kerst foto's met Tenno, Jones, Yellow & Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-21 22:50

Dankjewel <3