Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heb je dat ook? Niet nodig, maar toch nieuwe deken gekocht

 
Profiel   

Hebben jullie dat ook wel eens? :n

Dat je eigenlijk niets nodig heb meer............maar die ene deken zo mooi vindt......dat je hem toch koopt.
:o

Ik probeer al maanden de bordeauxrode deken met gouden bies van Horsegear te weerstaan. Ik vind de kleur en het model zo mooi.
Maar ik heb dekens genoeg. En een statiedeken.....tsja volledig overbodig. Zij hebben een goede winterdeken en een wollen deken voor transport. Niets meer nodig.

Maar die kleur en die bontkraag. <3 het zou Aladdin zo mooi staan. Meneer Anton ook, maar die gaat dit model niet passen met zijn brede hals. Dat scheelt. Maar Aladdin......die wel.

Kerst en mijn man vraagt wat ik voor Kerst wil...........nou, die ene deken :D Iin onze stal kleuren: bordeauxrood met goud.
Hoe zo, je hebt genoeg dekens. Kies maar wat anders, iets dat je nodig heb. Tsja. O:)

Dus van de week kwam de deken binnen. En ik moet zeggen.......zo mooi. Blije Penny en Aladdin, hij vindt het prima.


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 05:35 



 
Profiel   

Hij staat hem wel heel erg mooi!
Verder wel herkenbaar hoor, ik koop wel eens iets wat ik eigenlijk niet nodig heb maar heel graag wil omdat het zo mooi staat hij hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:37 



 
Profiel   

Heel herkenbaar.
Onze keuze is al reuze. Maar omdat hij zo goed zijn best doet toch een uitrijdeken besteld ook in het bordeaux wat matched met zijn wedstrijdoutfit zodat hij dan niet voor joker loopt met zijn babyblauwe uitrijdeken hihihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:43 



 
Profiel   

Wat een vervelend topic! Denk ik ‘fijn, dat klinkt herkenbaar’, krijg ik foto’s te zien van een prachtig paard met een prachtige deken en denk ik nu alleen maar ‘die wil ik ook’. Tot zover de tips en trics..

Gaat bankrekening checken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:50 



 
Profiel   

Super mooi zeg beetje over de top dat goud maar dat mooie bontje ….daar houd ik wel van

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:54 



 
Profiel   

Chique! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:55 



 
Profiel   

Ik had het altijd. Laatste tijd denk ik, wat hebben we toch allemaal een onverzadigde koopwoede :,). Vorig jaar een hele preek gehad van een collega over fast fashion en onze generatie/consumptie maatschappij waarbij het nooit genoeg is. Ik ben er daardoor wel meer over gaan nadenken en het scheelt veel geld. Setjes was ik al wat minder van. De wollen fleecedeken die ik heb ziet er niet zo mooi uit maar wel erg functioneel, m'n pony wordt daadwerkelijk droog :+

Ik vind de deken trouwens wel mooi staan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 08:59 



 
Profiel   

Haha ja dat herken ik :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:04 



 
Profiel   

Yep, dat is onze consumptie maatschappij. Ik heb dat met kleding. Alsof ik nog niet genoeg truien heb, maar dan zie ik een leuke en dan denk ik dat ik zeker nog nodig heb. Ik kan er maar eentje tegelijk aan, maar goed.
Ik probeer wel iets zuiniger te zijn de laatste tijd trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:04 



 
Profiel   

Ik heb dit met schoenen en kleding. Nu maar even op mijn handen zitten…

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 09:19 



 
Profiel   

Nientsje schreef
Haha ja dat herken ik :o

[ [url=m/tEErzG.jpg]Afbeelding[/url] ]



:D :D :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:41 



 
Profiel   

Niks mis mee, nu heb je reserve. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:57 



 
Profiel   

Niet zo zeer met dekens, die hebben ze ècht voldoende, maar met dekjes. Ik probeer het binnen de perken te houden en wanneer ik lees in het Lemieux of PS/ES topic, dan ben ik nog behoorlijk braaf :) . Oja, en hals- en leibanden voor de honden, nog zo’n dingetje …
Voor mezelf daarentegen ben ik nogal gierig.

Het deken staat hem práchtig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:58 



 
Profiel   

_O- _O- Ja herkenbaar. Niet zo zeer met dekens, maar wel hoofdstellen, dekjes, halsters en nog wat anders dingen _O-

Mooie deken! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:04 



 
Profiel   

Ook deze deken was niet nodig... :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:08 



 
Profiel   

Dandelion2 schreef
Wat een vervelend topic! Denk ik ‘fijn, dat klinkt herkenbaar’, krijg ik foto’s te zien van een prachtig paard met een prachtige deken en denk ik nu alleen maar ‘die wil ik ook’. Tot zover de tips en trics..

Gaat bankrekening checken.



_O- Dit ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:12 



 
Profiel   

Ik heb een aparte rekening waar mijn paard ‘zakgeld’ krijgt. Is z’n potje leeg dan koop ik t niet }:0 ik heb zo’n gat in m’n hand. Wilde al zo lang dit zadel en uiteindelijk heel impulsief hem toch gekocht, hij had genoeg gespaard _O-
Niet dat ie een nieuw zadel nodig had maar goed :') hij is nu aan t sparen voor BoT artikelen en heeft z’n eerste deken net binnen!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:49 



 
Profiel   

Herkenbaar! Ik heb nu letterlijk 1 kast voor dekens die ik momenteel niet gebruik. Ik heb denk ik 6 a 7 200gr winterdekens liggen omdat het handig is haha. Zoals sommige tegen mij zeggen jij kan een deken winkel beginnen met alles dekens die je hebt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 17:40 



 
Profiel   

Grappig, het sparende paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:27 



 
Profiel   

Staat hem wel goed!

Totaal niet herkenbaar hoor :o :') :') :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 07:17 



 
Profiel   

Ik heb 1 fleeze deken die ik 15 jaar geleden 2e hands van iemand gekregen heb en die gebruik ik nog steeds, dus mijn antwoord is denk ik: nee _O-

Maar die witte kraag is inderdaad cool :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 08:01 



 
Profiel   

Dekens, dekjes, hoofdstellen, kapjes, oornetjes... ja, ik ken het. Mijn ponies zijn niet eens bereden en al zeker niet door mij :Y)
Staat gewoon leuk <3

Oh, mijn jongste merrie was ook een gevalletje "leuk, die wil ik" :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 08:27 



 
Profiel   

Wauw het staat idd eeeeecht prachtig!
Prachtig ook in combi met de bouw van je paard, very classy!

Ik herken het echter niet zo zeer :')
Sinds ik aan het verbouwen ben en 2 ellendig zieke paarden heb gehad,
reken ik in gyproc-platen en endoscopies.

Ook niet lollig, want stiekem wil ik gewoon echt eens een luxe-set voor mijn paard, maar ik heb dat niet nooooodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 09:45 



 
Profiel   

Een bokt topic openen waar je een foto van een nieuw deken voor nodig hebt, is toch best een geldige reden ;)?

Ik snap het wel als ik deze plaatjes zo ziet, staat hem geweldig (L)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 11:54 



 
Profiel   

billy3105 schreef
Ik heb een aparte rekening waar mijn paard ‘zakgeld’ krijgt. Is z’n potje leeg dan koop ik t niet }:0 ik heb zo’n gat in m’n hand. Wilde al zo lang dit zadel en uiteindelijk heel impulsief hem toch gekocht, hij had genoeg gespaard _O-
Niet dat ie een nieuw zadel nodig had maar goed :') hij is nu aan t sparen voor BoT artikelen en heeft z’n eerste deken net binnen!

[ [url=m/hhpPls.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat is eigenlijk echt wel een goed idee :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 15:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen