Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Heb je dat ook? Niet nodig, maar toch nieuwe deken gekocht

 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Yep, dat is onze consumptie maatschappij. Ik heb dat met kleding. Alsof ik nog niet genoeg truien heb, maar dan zie ik een leuke en dan denk ik dat ik zeker nog nodig heb. Ik kan er maar eentje tegelijk aan, maar goed.
Ik probeer wel iets zuiniger te zijn de laatste tijd trouwens.

Ik heb het met kersttruien. Ik blijf ze geweldig vinden.
Of met friends merchandise. Zoveel leuke shirtjes en truien met quotes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 15:53 



 
Profiel   

Ach, ik heb 1 paard, en minstens 5 GOEDE hoofdstellen :')
En dus vd weer 1 gekocht, want die is ook mooi en paard loopt daar ook weer super op :+
En dekens hetzelfde, ik gebruik er maar een paar. Maarja, die is zo mooi, stel je voor dat er iets kapot gaat..
Ach, zolang het uitkan, niemand die er last van heeft en wij kunnen meegenieten met de mooie foto's van de knappe man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:06 



 
Profiel   

Ik niet meer. Ik raak nu toch wel doordrongen dat consuminderen hoog nodig is.

Van de week nog te zien in de media de enorme bergen afgedankt textiel in de bergen van Chili. Soms met de kaartjes er nog aan. Onder andere afkomstig uit Europa. Het ligt daar maar te liggen zonder dat er een oplossing voor is. Dat milieu begint toch wel een lastig maar niet meer te negeren ding te worden.

Ik probeer juist langer met mijn spullen te doen. Een andere mind set aanleren. Vervangen als het echt nodig is. Koop vaker tweedehands. Dat geeft ook voldoening. Ok andere voldoening, maar ook voldoening :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:12 



 
Profiel   

Boras schreef
Ik niet meer. Ik raak nu toch wel doordrongen dat consuminderen hoog nodig is.

Van de week nog te zien in de media de enorme bergen afgedankt textiel in de bergen van Chili. Soms met de kaartjes er nog aan. Onder andere afkomstig uit Europa. Het ligt daar maar te liggen zonder dat er een oplossing voor is. Dat milieu begint toch wel een lastig maar niet meer te negeren ding te worden.

Ik probeer juist langer met mijn spullen te doen. Een andere mind set aanleren. Vervangen als het echt nodig is. Koop vaker tweedehands. Dat geeft ook voldoening. Ok andere voldoening, maar ook voldoening :)


Ik koop wel echt bijna alles voor t paard tweedehands inderdaad! Dat is eigenlijk altijd wel te doen en scheelt gewoon enorm in kosten!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:20 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Boras schreef
Ik niet meer. Ik raak nu toch wel doordrongen dat consuminderen hoog nodig is.

Van de week nog te zien in de media de enorme bergen afgedankt textiel in de bergen van Chili. Soms met de kaartjes er nog aan. Onder andere afkomstig uit Europa. Het ligt daar maar te liggen zonder dat er een oplossing voor is. Dat milieu begint toch wel een lastig maar niet meer te negeren ding te worden.

Ik probeer juist langer met mijn spullen te doen. Een andere mind set aanleren. Vervangen als het echt nodig is. Koop vaker tweedehands. Dat geeft ook voldoening. Ok andere voldoening, maar ook voldoening :)


Ik koop wel echt bijna alles voor t paard tweedehands inderdaad! Dat is eigenlijk altijd wel te doen en scheelt gewoon enorm in kosten!!!



Ik heb nu al 3 keer een miskoop gedaan waardoor er ook ongelukken hadden kunnen gebeuren. Uiteindelijk was in mijn geval 2de hands de duur koop, ook met het oog op ziektes ben ik er niet happig op. Ik heb dus een tuigje voor mijn shet gekocht die tijdens het longeren en gelukkig dus niet met inspannen finaal door midden brak. Ik spaar er dan wel langer voor en koop toch nieuw :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 18:48 



 
Profiel   

Ik snap jou!

[ img ]
Mijne kreeg een zeer mooie kentuckydeken van een vriendin van me. Ben er zo blij mee. Die kleur, het bontje! Het maakt het af.

[ img ]
Zij heeft nu die roze nieuwe!
Zeer mooie kleuren en dekens. Dat bont maakt het af

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:38 



 
Profiel   

Als ik mijn Lemieux dekjes collectie zie dan ja... dat heb ik absoluut hahaha. Gelukkig wel bijna allemaal tweede hands!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:54 



 
Profiel   

Jup, herkenbaar. Ik had het met de Kentucky showdeken :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 14:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen