Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Genieten op het strand met Kaika

 
Profiel   

Hoi hoi allemaal,
Afgelopen vrijdag ben ik met Kaika voor de 3e keer naar strand geweest en voor het eerst zonder ander paard. Met het strand als achtertuin is het de bedoeling dat we uiteindelijk gaan genieten van heel veel strandritjes!
Ik had het zadel en hoofdstel op gedaan voor het geval dat het goed voelde om erop te gaan. De weg naar het strand toe was best wel spannend maar eenmaal op het strand was hij echt super braaf!! Hij ging ook lekker een stukje de zee in en vond het water heerlijk (Golfjes zijn wel nog wat spannend). Op de terugweg werd het wel nog even spannend toen we een stalgenootje tegen kwamen... Kaika zag het andere paard en werd even een beetje wild := , toen dat paard een andere afslag nam was het ook gelijk weer goed . Het laatste stukje ben ik er nog even op gegaan en dat deed hij ook mega braaf! Hopelijk kan ik binnenkort de hele weg er lekker op!

Als eerst een stukje langs de weg lopen om bij de strandopgang te komen
[ img ]

En heerlijk op het strand!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En weer op naar huis!
[ img ]

En toen kwamen we een ander paard tegen
[ img ]

En het laatste stukje er nog even lekker op <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:42 



 
Profiel   

Topteam <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:05 



 
Profiel   

Hier word ik nou blij van. Lekker samen nieuwe dingen ontdekken buiten de comfortzone. Kijken wat er kan, niet wat er moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:11 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Hier word ik nou blij van. Lekker samen nieuwe dingen ontdekken buiten de comfortzone. Kijken wat er kan, niet wat er moet.


Ja dit! *\o/*

Wat een fijne aanpak!
En een mooi paard ook trouwens, dat worden over een tijdje vast héle fijne strandritten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:23 



 
Profiel   

Aahh wat leuk om Kai tegen te komen!! Wat doet ie het goed bij je en wat leuk dat je zo goed met hem overweg kunt!
Het is een heerlijk paard en ik vind jullie nu al een topteam samen!

(ik heb hem ingereden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:13 



 
Profiel   

Wat leuk! En prachtige foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:45 



 
Profiel   

Dit is toch hoe elk paard opgeleid zou moeten worden! *\o/* Rustig aan de hand overal aan laten wennen en als het goed voor beide pas er op! Bravo!! _O_

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:55 



 
Profiel   

Super lieve reacties allemaal <3 ! Ik doe alles een beetje op mijn eigen manier en neem liever wat meer de tijd dan wat minder. Merk dat dat heel goed werkt voor Kaika dus blijven we ook lekker doen.

Ania schreef
Aahh wat leuk om Kai tegen te komen!! Wat doet ie het goed bij je en wat leuk dat je zo goed met hem overweg kunt!
Het is een heerlijk paard en ik vind jullie nu al een topteam samen!

(ik heb hem ingereden)


Wat leuk om te horen! En wat heb jij dan ook ontzettend goed werk verricht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:59 



 

Ah, leuk om weer eens foto's van hem te zien. Met zijn mooie wijze hoofd en zijn warme rooie kleur <3 Goed dat je de tijd neemt inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:11 



 
Profiel   

Wat leuk om jullie zo te zien genieten, en echt goed dat je alles rustig aan doet!! Trots op jullie, topteam!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:13 



 
Profiel   

Koningsblauw op een knappe frederiksborger, staat hem erg goed!

Jullie zijn een mooi team zo, ziet er allemaal heerlijk ontspannen in het ontdekken uit, wat fijn! Heel benieuwd hoe jullie uitgroeien, blijf jullie graag volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:22 



 
Profiel   

Leuk om te zien

Die kleur blauw spat trouwens wel van mijn scherm af :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 14:53 



 
Profiel   

Heerlijk zo bij het strand. +:)+ *-:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 14:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen