Friese hengst Diablo in herfstsferen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 01:37

Vorige week zaterdag mocht Diablo model staan voor een meeloopdag, georganiseerd door Sanne Wammes/Britt1 @bokt. Helaas zijn we niet tot de geplande actiefoto's gekomen, want dat viel letterlijk in het water :(

Desalniettemin zijn er toch een heleboel gave en mooie foto's uitgekomen :D

Van Sanne zelf:

Afbeelding


Werner Timmer:

Afbeelding

Afbeelding


Annemiek Busser:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En we mochten ons zwarte kloffie ook weer aan :D 6 lagen kleding, want warm was anders :brr:
Sanne:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Annemiek Busser:

Afbeelding

Afbeelding


Werner Timmer:

Afbeelding

Afbeelding

Tot komende lente. Zorro gaat in winterslaap :z
Afbeelding

ikkedus
Berichten: 3277
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 07:29

Jeetje wat een prachtige sfeerplaatjes!! Het bos staat echt nog heel mooi in blad. Heel gaaf! De keuze is heel groot. Je zou er bijna een hele muur mee behangen als je die allemaal uitvergroot.

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 08:36

Nu zal ik wel half bokt over me heen krijgen, Diablo is echt een prachtige Fries en de foto’s zijn ook prachtig, maar ik zie wel heel veel dezelfde soort foto’s in je topics.
En in deze ook heel veel foto’s vanuit dezelfde pose..
Desalniettemin, hij is een prachtig paard

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101759
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 09:20

Prachtige foto's weer! <3

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 10:01

Yavanna schreef:
Nu zal ik wel half bokt over me heen krijgen, Diablo is echt een prachtige Fries en de foto’s zijn ook prachtig, maar ik zie wel heel veel dezelfde soort foto’s in je topics.
En in deze ook heel veel foto’s vanuit dezelfde pose..
Desalniettemin, hij is een prachtig paard

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb inmiddels zoveel shoots met hem mogen doen, dat we alle poses wel zo'n beetje gehad hebben. Daarbij laat ik het aan de fotograaf wat zij/hij wilt :)
Aangezien deze shoot met meerdere fotografen was, klopt het dat er van 1 pose meerdere dezelfde soort foto's eruit zijn komen rollen. Maar toch heeft elke fotograaf zijn/haar eigen bewerking ervan gemaakt, wat het toch weer net iets anders maakt :))

Heb je evt zelf een suggestie welke pose jij zou willen zien? Dan kan ik die meenemen/proberen bij een volgende shoot :)*


ikkedus schreef:
Jeetje wat een prachtige sfeerplaatjes!! Het bos staat echt nog heel mooi in blad. Heel gaaf! De keuze is heel groot. Je zou er bijna een hele muur mee behangen als je die allemaal uitvergroot.

Dank je wel :D Het bos was inderdaad heel mooi qua kleuren :j


Bellatrix schreef:
Prachtige foto's weer! <3

Dank je wel :D

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:06

DJZ schreef:
Yavanna schreef:
Nu zal ik wel half bokt over me heen krijgen, Diablo is echt een prachtige Fries en de foto’s zijn ook prachtig, maar ik zie wel heel veel dezelfde soort foto’s in je topics.
En in deze ook heel veel foto’s vanuit dezelfde pose..
Desalniettemin, hij is een prachtig paard

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb inmiddels zoveel shoots met hem mogen doen, dat we alle poses wel zo'n beetje gehad hebben. Daarbij laat ik het aan de fotograaf wat zij/hij wilt :)
Aangezien deze shoot met meerdere fotografen was, klopt het dat er van 1 pose meerdere dezelfde soort foto's eruit zijn komen rollen. Maar toch heeft elke fotograaf zijn/haar eigen bewerking ervan gemaakt, wat het toch weer net iets anders maakt :))

Heb je evt zelf een suggestie welke pose jij zou willen zien? Dan kan ik die meenemen/proberen bij een volgende shoot :)*

Dank je wel :D



Eens iets anders dan iedere keer het Zorro thema, kun je niet iets in piratenstijl of middeleeuwse edele verzinnen…. En meer van het front, nu is het veel billenfotos

Supervixen

Berichten: 12842
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:21

Yavanna schreef:
Nu zal ik wel half bokt over me heen krijgen, Diablo is echt een prachtige Fries en de foto’s zijn ook prachtig, maar ik zie wel heel veel dezelfde soort foto’s in je topics.
En in deze ook heel veel foto’s vanuit dezelfde pose..
Desalniettemin, hij is een prachtig paard


Die dressuurfoto's van laatst waren toch een heel ander soort foto's :+ .

Mensen die dressuur rijden met hun paarden of springen, posten toch ook allemaal dezelfde soort foto's. Ik vind het een beetje muggenziften.

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:34

Super tof! Wat leuk ook om te zien hoe verschillend alle foto's zijn, ook al zijn ze soms bijna op hetzelfde moment genomen. Ik vind die eerste wel echt prachtig hoor! Met die mooie zachte kleuren en een mooi zacht en stoer paard. De foto's met jou erbij zijn ook echt weer heel tof.

Ik geniet altijd ontzettend van je Zorro foto's, je bent voor mij de bokt-Zorro geworden :+ En zeker als je zo veel met andere fotografen werkt is het echt lastig om keer op keer unieke foto's te maken, nieuwe fotografen hebben je nog niet eerder op de foto gezet en willen vaak eerst de 'standaard' foto's maken (en bij jullie stoere steigerfoto's!) voor je helemaal wild en creatief kan gaan.

Ik zou ook lekker door blijven gaan in het kostuum wat jullie letterlijk en figuurlijk goed past, een (goed) nieuw kostuum kopen of maken is behoorlijk kostbaar en zonde als het niet helemaal je ding is.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:32

Ik snap wel dat er veel dezelfde soort foto's zijn in dit topic. Het is natuurlijk een meeloopdag waarin Sanne een bepaalde goede locatie/achtergrond ziet, foto's maakt, uitleg geeft en dat de rest dat dan reproduceert. Juist om van haar te horen en te leren.

Wat ik zelf soms een beetje mis in de series zijn echt rauwe momenten. 'Hell yeah, f'ing Zorro is here' ipv 'hoi Zorro hier'.

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 18:16

@ Yavanna: De poses laat ik eigenlijk altijd aan de fotograaf/fotografen over. Daarbij doe ik eigenlijk alleen portofolio shoots en heb zelf echt 0,0 inzicht over hoe een bepaalde pose tot uiting komt of wat een fotograaf graag wilt vastleggen :) Dus poses laat ik vooral over aan de fotograaf :))
We hebben al wel eens een warrior achtige shoot gedaan en laatst halloween :D

Afbeelding
Afbeelding

@Mariett: Dank je wel <3 Ik geniet ook altijd van jullie foto's. Die zijn ook altijd zo spectaculair +:)+
Ik heb nog wel wat ideeën voor een nieuw kostuum/cosplay, maar kom er gewoon nog niet aan toe om deze uit te werken. Maar wat in het vat zit, vergaat niet :))

@Iris82: Precies dat :) Dan heb je inderdaad de zelfde pose op 4 of 5 verschillende manieren :P
Thanks voor de input. Wat moet ik mij precies inbeelden bij "rauwe momenten" :o Meer actie?
Ik zou nog heel graag een keer (ooit :Y) ) met meerdere ruiters in kostuum en paarden een soort van achtervolging willen doen, maar ook dat zit nog in het vat :P

@Supervixen: Dank je wel voor je support :) Zoveel meningen en Yavanna heeft op zich wel enigszins een punt :) Op een gegeven moment heb je een zelfde paard, maar met een ander achtergrondje, waardoor het misschien wat saai wordt. Ik ben gewoon altijd blij met alle foto's en dat fotografen met ons willen samenwerken :j

Myrthe1
Berichten: 202
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Assen

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 10:17

Ik geniet altijd enorm van je foto's en deze keer ook weer!! Wat ziet het bos er prachtig uit! Die kleuren en dan je prachtige fries, super! Geweldig om naar te kijken!

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 13:52

Leuk! En respect om idd nog helemaal te gaan poseren met t weer van de laatste tijd, brrr. Ik snap dat Zorro toe is aan een winterslaapje!

Gothico

Berichten: 1347
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:36

Mooie foto's weer. Complimenten aan de fotografen ook. En Diablo doet het mooi wel weer.

Kimddddd

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-08-19
Woonplaats: Beverwijk - Äppelbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:52

Wat een beauty is het !

FennyPower

Berichten: 1459
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 21:16

Leuke fotos !
Lekker posten wat je zelf wil posten hoevaak dat ook hetzelfde lijkt voor de mensen die dat vinden.

Ik vind het wel mooi! Elke fotograaf zijn eigen stijl.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 22:52

Ah wat leuk om terug te zien hier! Ik zie mijn foto ineens op de voorpagina, geweldig!
Het was ontzettend leuk om je weer te zien en de deelnemers vonden het fantastisch! Inderdaad zijn mijn meeloopdagen beedoeld om in een mooie setting te fotograferen én te leren. Het was geslaagd! Ondanks de regen...die actie gaan we absoluut een keer inhalen met droog weer, Joe!
:D :o

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 23:49

Myrthe1 schreef:
Ik geniet altijd enorm van je foto's en deze keer ook weer!! Wat ziet het bos er prachtig uit! Die kleuren en dan je prachtige fries, super! Geweldig om naar te kijken!

Dank je wel :D

Lucia88 schreef:
Leuk! En respect om idd nog helemaal te gaan poseren met t weer van de laatste tijd, brrr. Ik snap dat Zorro toe is aan een winterslaapje!

Het wordt nu inderdaad wel echt koud.. Heb voor Zorro 2 blousen: 1 voor warm weer en 1 voor koud weer. Deze is eigenlijk veel te groot en daar kan ik makkelijk 2 truien en een thermoshirt onder doen :))

Gothico schreef:
Mooie foto's weer. Complimenten aan de fotografen ook. En Diablo doet het mooi wel weer.

Thanks :D En volgende week ben jij/zin wij samen in een studio aan de beurt :))

Kimddddd schreef:
Wat een beauty is het !

Dank je wel :D

FennyPower schreef:
Leuke fotos !
Lekker posten wat je zelf wil posten hoevaak dat ook hetzelfde lijkt voor de mensen die dat vinden.

Ik vind het wel mooi! Elke fotograaf zijn eigen stijl.

Dat blij ik ook zeker doen <<) Maar ik snap dat het op een gegeven moment een beetje van het zelfde is :) Ik neem het diegene ook zeker niet kwalijk dat ze het heeft neergezet. Ieder zijn mening. Ik vind het vooral leuk dat wij voor de lens mogen staan en iedere fotograaf geeft er inderdaad zijn/haar eigen draai aan en dat maakt het zo leuk :D

Britt1 schreef:
Ah wat leuk om terug te zien hier! Ik zie mijn foto ineens op de voorpagina, geweldig!
Het was ontzettend leuk om je weer te zien en de deelnemers vonden het fantastisch! Inderdaad zijn mijn meeloopdagen beedoeld om in een mooie setting te fotograferen én te leren. Het was geslaagd! Ondanks de regen...die actie gaan we absoluut een keer inhalen met droog weer, Joe!
:D :o

Jij ook super bedankt :D En we spreken zeker nog wel af wanneer het droog EN warmer is _O- {:}

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 13:51

Ik wist dat ik tegengas zou krijgen, maar gelukkig wonen we in een land waar een ieder zijn/haar mening mag uiten en dat doe ik dan ook. Ik zeg niks onvriendelijks, alleen dat het veel dezelfde soort foto’s zijn.
Dat is mijn mening en niet alleen die van mij, kreeg zelfs een pb dat diegene blij was dat er iets van gezegd werd.
Dus ik ben echt niet alleen, ik ben dan ook heel benieuwd naar fotografen en fotos die totaal anders zijn dat het Zorro thema…

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 14:22

Yavanna, iedereen mag zijn mening geven.
Dat iemand dan uitgerekend jou een pb gaat sturen met dergelijke opmerking vind wel persoonlijk erg laf, geef dan een reactie in het topic.....

En zoals eerder gezegd door iemand , rijfoto's zijn ook altijd hetzelfde, en dressuur/spring foto's ook, waarom dan dit niet.... en iemand die kunstjes laat zien , laat ook hetzelfde zien...
En ik zie hier toch wel verschillende thema's voorbijkomen....ik vind ze mooi

Yavanna

Berichten: 2642
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 15:42

ElCamino schreef:
Yavanna, iedereen mag zijn mening geven.
Dat iemand dan uitgerekend jou een pb gaat sturen met dergelijke opmerking vind wel persoonlijk erg laf, geef dan een reactie in het topic.....

En zoals eerder gezegd door iemand , rijfoto's zijn ook altijd hetzelfde, en dressuur/spring foto's ook, waarom dan dit niet.... en iemand die kunstjes laat zien , laat ook hetzelfde zien...
En ik zie hier toch wel verschillende thema's voorbijkomen....ik vind ze mooi


Dat vind ik nou ook, ook een discussie met die persoon erover gehad, en die stelde dat ik het niet waardeerde dat hij/zij het met mij eens is.. kan uit naam niet halen of het een man of een vrouw is..
Desalniettemin, zoals ik ook al aangaf vind ik paard en foto’s prachtig, maar veel dezelfde kontfoto’s.. Zeg nergens dat ik het geen mooie foto’s vind :)

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Friese hengst Diablo in herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 16:44

Nou dezelfde foto's of niet..ik vind ze prachtig. :-) Paard is een prachtig fotomodel.

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 16:54

Yavanna schreef:
ElCamino schreef:
Yavanna, iedereen mag zijn mening geven.
Dat iemand dan uitgerekend jou een pb gaat sturen met dergelijke opmerking vind wel persoonlijk erg laf, geef dan een reactie in het topic.....

En zoals eerder gezegd door iemand , rijfoto's zijn ook altijd hetzelfde, en dressuur/spring foto's ook, waarom dan dit niet.... en iemand die kunstjes laat zien , laat ook hetzelfde zien...
En ik zie hier toch wel verschillende thema's voorbijkomen....ik vind ze mooi


Dat vind ik nou ook, ook een discussie met die persoon erover gehad, en die stelde dat ik het niet waardeerde dat hij/zij het met mij eens is.. kan uit naam niet halen of het een man of een vrouw is..
Desalniettemin, zoals ik ook al aangaf vind ik paard en foto’s prachtig, maar veel dezelfde kontfoto’s.. Zeg nergens dat ik het geen mooie foto’s vind :)


Hoii, voor mij is het geen enkel probleem hoor, jouw opmerking. Een mening geven vindt ik helemaal prima en je hebt hm netjes geformuleerd :j . Ik heb in een eerdere post 2 foto's geplaatst met een ander kostuum :))
Maare.. Ik ben heel trots op Diablo zijn kont, vandaar dat ie zo vaak gefotografeerd is :)) _O- :')