Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Herfstkleuren door de oren van Lilly

Profiel   

Na vandaag weer een prachtige herfstrit gereden te hebben, wil ik toch wat mooie plaatjes delen van onze herfstritjes de afgelopen periode :)

Kijk mee en geniet van de herfstkleuren door de oren van mijn tinkermerrie Lilly <3

Eind oktober reden we een NVVR rit over het Holtingerveld. Hier begon het al goed te verkleuren.
[ img ]

En natuurlijk maakten we even een fotostop bij het hunebed *-:)
[ img ]

Tussendoor maken we thuis, in het Drents Friese Wold, mooie ritten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En ja, ook bij ons in het bos is het nat, natter, natst momenteel... Op dit stuk hebben we aquatraining in draf. Op andere stukken is het de kunst om in volle draf en galop door de plassen te gaan en zo vies mogelijk thuis te komen :Y)
[ img ]

Vorige week maakten we een uitstapje naar de Lemelerberg. Hier was ik in het voorjaar voor het eerst en nu met de tweede keer ook weer fantastisch

[ img ]

[ img ]

En dan vandaag een uitstapje naar boswachterij Hooghalen. Ook hier was het zwemmen en genieten

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En tussendoor helpt ze op stal graag mee, knappe pony :j :+:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-23 20:24 

Profiel   

En ik heb ook genoten van de foto’s! Heb de herfst op een pony al een tijdje niet gezien. Super leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-23 21:14 

Profiel   

Heerlijke foto s .Leuke tinker ook heel anders als een (zwart) bonte !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-23 08:27 

Profiel   

Mooie oortjes, mooie omgeving! Mocht je het gezellig vinden, rijd ik graag eens mee. Zet ik één van mijn sokken monsters in de trailer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-23 14:12 

Profiel   

Danuah schreef
Mooie oortjes, mooie omgeving! Mocht je het gezellig vinden, rijd ik graag eens mee. Zet ik één van mijn sokken monsters in de trailer.

Altijd gezellig! Wij zijn best flexibel en zijn ook zo bij het Dwingelerveld en Holtingerveld maar ook iets verder weg is geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-23 17:18 

Profiel   

Mooie rit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-23 22:14 

Profiel   

O wat leuk , ik dacht het Holtingerveld als te herkennen op je eerste foto's !
Heb er jaren naast gewoond en doorheen gereden , en ga er nog wel eens naartoe af en toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-23 22:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen