Hop hop naar België!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GabberGill

Berichten: 5759
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-24 21:18

Hij zonderde zich af. Was er wel maar ook weer niet.

Ze hebben hem bij ons gezien als een hele open, lollige en vriendelijke pony. Ze hebben geprobeerd een connectie met hem te leggen zoals kroelen in stal, maar daar had hij een blijf van mijn lijf show en toen koppelde ze terug dat hij zo genegen naar Jill was en zo op haar gericht. Ze konden geen klik met hem vinden en herkende in hem niet de pony die ze bij ons in hem zagen. Ze hebben het eerst wat tijd gegeven en zo hebben we ook een hele tijd een radiostilte gehad.

Zijn gedrag komt daar ook om de hoek kijken. Wij weten dat hij voor ons door het vuur gaat ondanks zijn gedrag af en toe. We komen ver met hem en krijgen veel voor elkaar. Daar deed hij alsof hij ieder moment geslacht kon worden als er iets gebeurde. Pure paniek dus.

Wij kennen hem hier als kleine onverschrokken held en hij lijkt daar echt een onzekere panische dodo.

Nou is het niet gek aangezien wij al jaren met hem proberen om te gaan op een normale manier hahahahahhaha. Ik hoopte alleen dat hij stabieler was.

Ondanks dat hij weer terug is merk je in hem ook nog terughoudendheid. Hij lijkt het een beetje kwijt en weet niet zo goed wat hij moet. Het valt niet uit te leggen. We zijn namelijk heel blij dat hij terug is maar er lijkt toch een kleine vertrouwensschade vanuit hem te zijn ook naar ons...

Nogmaals niet gek en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik dacht dat dit een geweldig idee was. Ze zijn echt goed voor hem geweest maar hij hoort gewoon hier.

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 21:28

Hij leek een prachtig plekje gekregen te hebben, dat gunde je hem. Het is alleen anders uitgepakt, als je het niet had geprobeerd, was er altijd een stemmetje geweest. Nu weet je dat hij bij jullie op zijn plek is.

Het siert je juist dat je hem gelijk weer terug genomen hebt. Hij mag in zijn hoefjes knijpen dat hij bij jullie blijven mag.

GabberGill

Berichten: 5759
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 15:56

Nooooooooit meer erop.

Ik heb het zo hard geroepen.

Vandaag werd mij met grote oogjes gesmeekt of ze het niet toch 1x mocht proberen.

Het geeft geen garantie voor succes maar beter nu gelijk en doorpakken dan weer maanden afwachten en opstarten.

Lekkende hartkleppen en een opkomende strontbroek en dan niet bij Jill maar bij mij. Achteraf besefte ik dat mijn moeder ook zo heeft gestaan en dat ik zelfs nu nog altijd de Frikandellen speciaal uitkies.

Heeft ze het van een vreemde ?
Zeker niet, maar ik merk dat ik er als moeder echt moeite mee heb dit stukje los te laten.

Vandaag reed ze hem fantastisch, maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn frits kennende.

Desalniettemin hebben we een positieve 1e rit achter de rug en leek hij er ook van te genieten.



Iets met kijken waar het schip strand. Zolang beide er blij uitzien geven we de moed niet op en sluiten we niet uit dat het misschien ooit toch een hele leuke draai kan worden.

Al de hele week gelongeerd en gehobbeld en vandaag voor het eerst de bak in. De bak verkleinen was een succes en hem war uitdaging geven met de pionnen.

Natuurlijk ook bewegend beeld!
https://www.facebook.com/share/v/tJDcLwcsWJwRZS2d/

https://vm.tiktok.com/ZIJn9W1eQ/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding