Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 177 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

 
Profiel   

Charisma en wpaard: gefeliciteerd! *\%/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 00:47 



 
Profiel   

Wpaard: gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 08:23 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de drachtige merries *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:42 



 
Profiel   

Eindelijk een hartje zien kloppen ♡ Zaira is nu 33 dagen dragend. Mallow weer thuis en voor de laatste keer gedekt. 10 augustus weten of zij ook nog dragend is geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:57 



 
Profiel   

Fijn Melissa1996 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 12:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 12:58 



 
Profiel   

Ah wat fijn Melissa! Het is je gegunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Melissa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:45 



 
Profiel   

*\o/* Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 14:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd voor waar het weer is gelukt!!

Hoe gaat het met de merries die al even drachtig zijn?

Mijn meisje wisselt. Ze is echt heel zacht en rustig, maar kan wel soms even boos worden. Normaal was ze wat moeilijk met bekappen. Dat bouwen we al even op met rust en belonen en ging steeds beter.
Gister was ze echt zoooooooo lief. Ze liet haar mond op mn hand rusten en drukte haar hoofd tegen mn buik. Haar hoeven zijn keihard, dus mijn man doet haar. Ik heb weer een betere band, dus ben meer van het vasthouden.

Maar kon gister wel janken haast zo ontroerend als je weet waar ze vandaan komt en zich zo geeft. Dat deed ze voor dracht ook steeds meer, maar als dit laatste stukje door dracht komt, moet ze maar rest van dr leven drachtig zijn, hahaha
Ik neem het er nu maar van en alles wat positief is, zal wel blijven hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:14 



 
Profiel   

Waard gefeliciteerd.

Melissa. Fijn een kloppend hartje. Nu duimen voor mallow

Pfoe wild Thing vandaag weer niet te doen. Als je haar zo ziet moet ze drachtig zijn. Ik ben heel erg benieuwd 2 augustus op de scan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:17 



 
Profiel   

Mijn merrie merk ik eigenlijk weinig verschil in gedrag. Meestal heel makkelijk en meegaand en soms een dag dat ik haar achter het behang wil plakken :+

Merk wel dat ze naar de andere paarden uit andere weides wat narriger is :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:22 



 
Profiel   

Ons heksje merk ik niet veel verandering, varieert van superlief en knuffelig tot bitchy met om alles oren in de nek. Net als anders
Ook met rijden geen verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:23 



 
Profiel   

Ik merk dit jaar weinig aan Sterre. Voorgaande jaren was ze tegelijk met Eli drachtig en merkte ik het wel. Echt 2 moeders onder elkaar was dat :')

Overmorgen Chablis scannen %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 15:37 



 
Profiel   

Ik merk hier nog niet veel verschil bij de dames eigenlijk. De enige die echt verschil toont is Valetta, maar die is gewoon een hele blije moeder. Ook toen ze niet drachtig was, en alleen het veulen erbij had was ze gewoon zoveel liever en zachter dan 2 jaar terug. Die wordt echt gelukkig van moeder zijn <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:10 



 
Profiel   

Ik merk nooit verschil bij de drachtige merries, pas als ze ongemakken gaan krijgen. En toch met genoeg merries gefokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:55 



 
Profiel   

Even een egopost. Tijdje afwezig geweest. Druk op het werk. Had vandaag ook pas tijd om te scannen voor een kloppend hartje en het is dag 40 van Loes nu.

Ennnnnn.. Ze is nog steeds drachtig! Mooi kloppend hartje!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:40 



 
Profiel   

Mijn merrie laat zich niet meer vangen sinds ze drachtig is. Ze rent werkelijk voor me weg _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:03 



 
Profiel   

Ik merk hier bij sommigen ook verschil ook. Ik heb er die echte hengsten werden de eerste weken. Tot dekken aan toe. En 1 die normaal in je broekzak kruipt, is nu wat afstandelijker. Ook Suus houdt meer afstand. Normaal ook zo een plakkous.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd melissa! Gaaf zeg dat her gelukt is. Duim ook voor je andere merrie

Myrthee_ :+ Das wel lastig _O-

Super Miekies! Gefeliciteerd!

Succes morgen mirjam! Komen ze vroeg?

Wpaard en charisma ook gefeliciteerd! Super!

Dit was mijn merrie tijdens de 18dagen wachtbank.
[ img ]
Dat was voor mij wel een goed teken haha. Ze is altijd wel duidelijk qua grenzen. Maar echt aanvallen op haar manier doet ze niet als ze leeg is.
Nu is ze net als de vorige 2 drachten dromerig en heel lief <3 Verder weinig veranderingen. Als ze drachtig is is ze wel knuffeliger. Als ze leeg is vind ze dat toch wat minder leuk
[ img ]
En zonet
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 20:48 



 
Profiel   

Kabayo, overmorgen en we gaan in de middag. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 21:15 



 
Profiel   

Fijn Miekies0710 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 21:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal met de drachtige *\o/* *\o/*

Havanna is een stuk zachter en nog liever nu ze drachtig is. En lui.. :') Ze vind het rijden allemaal niet meer zo nodig, ze heeft andere taken nu. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 23:14 



 
Profiel   

Grappig ik merk echt wel degelijk verschil in mijn merrie. In het begin heel afstandelijk en beschermend voor zichzelf. Later in de dracht heel relaxed en verschillende periode waarin ze het ene moment wel gek op knuffelen is en andere moment is het een beetje "zit niet aan mijn lijf". Begrijpelijk... Maar vooral dat hyperalerte is niet typerend voor haar. Daardoor had ik al een voorgevoel dat ze weer drachtig was.

Vandaag overigens weer gescand en alles zit nog netjes <3 Dag 55 vandaag. Alweer bijna 2 maanden. Tijd gaat best snel als ik niet de dagen aan het aftellen ben _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 16:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 177 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen