Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 224 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

 
Profiel   

Gefeliciteerd amhorses *\o/* geweldig!
Dankjewel! Grappig dat je dat opmerkt. Ik zie er nog niet heel erg veel aan. Merk dat ze vooral breed wordt en wat je zegt, niet echt een hangbuikje. Wellicht komt dat nog :+ Zou het dan echt een merrie worden? :=
Mooie mijlpalen!

Cio oeps :P Ik hou het ook niet altijd bij hoor. Ik heb wel een aftelapp. De spannende tijden komen volgend jaar pas :D

Charisma super :D

Caresse ohjee alles in de lappenmand. Beterschap voor jullie!
Bedankt!

Welkom Meya! Heb je foto's van pa en ma? :D

Ik vind afspenen eigenlijk nooit heel erg. Je doet het namelijk altijd met een reden. Vaak omdat of de merrie het qua gewicht of gezondheid niet meer aankan of omdat het veulen duidelijk aangeeft dat hij mama niet meer nodig heeft. Het geeft vaak zoveel rust. Ik zie afspenen zeker niet als iets negatiefs.

Wpaard ze ziet er sportief uit met dit scheerpatroon :D Dagen vliegen om

Myrthe wat vervelend die blessures. Hopelijk beterd ze snel.

Superpony klinkt als hele fijne stallen zeg! Meeste camera's camera's inderdaad goed infrarood licht zodat je alles kan zien :)

Vienne wat een super gave merrie is het toch <3

Cynthia haha :+ Ja mijn paard spoort niet :P oh ook al bijna afspenen. Gaat idris naar een opfok?

Knolselder wat zijn ze al rond zeg! Haha die rol foto :')

Jennyk nee tot op zekere hoogte is ze zeker niet bang :D
Lekker zeg nog in de weide :)

Hier even een rustige week. Gisteren wel naar de zee geweest <3
[ img ]
[ img ]
En vandaag op de paddock. Ze worden vooral breed :+
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:28 



 
Profiel   

Ik heb ook de app! Ik kijk er alleen njet in _O-
Je bent wel lekker bezig nog, mij merrie doet ook niks dan veulen bakken. Prima hoor. Maar ook weer net wat anders. Ik zie gelukkig der buik wel groeien :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:35 



 
Profiel   

Hier precies hetzelfde. Pas richting maart begin ik wat actiever te worden. Hoewel ik dit jaar nog een heel stuk later aan de beurt ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:39 



 
Profiel   

Hier ook niks bijzonders hoor. Ze staan lekker te vreten allemaal de hele dag. Nog 6 dagen en dan zijn ze allemaal de 100 dagen gepasseerd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 21:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM! Gaaf dier is het toch.




Heeeeeeeeel misschien komt er nog een drachtige dame bij :o
Net terug van een weekje Engeland voor het eerst met mijn dochters. En euhm, die werden beide op slag verliefd op deze dame.
Ze hebben totaal wel 100 paarden gezien maar deze, in 1 van de laatste weides die we hebben gezien in 2 dagen, trok gelijk naar ze en ze waren niet bij elkaar weg te slaan.

Ze is officieel niet te koop dus het is even afwachten wat het antwoord gaat zijn haha.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 22:12 



 
Profiel   

Hoe kun je daar nou nog nee tegen zeggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 22:16 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 23:47 



 
Profiel   

[ img ]

Papa van het veulen
[ img ]
[ img ]
Forever 198 dagen drachtig en al een hele grote buik *\o/* *\o/* 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 23:56 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal *\o/*

Caresse07 dat is minder. Waar vermoeden ze de hernia?

Charisma. Dat is fijn dat de echo goed was

Cioccolato. Snap ik. Er is nu even weinig te beleven. Tot het nieuwe jaar, gaan we aftellen :):)

Kabayo. Ik kon me herinneren dat ze de vorige keer echt sneller toonde. Jaa Wie weet de o zo welkome bonte merrie veulen :j

Cp. Die is leuk <3 hebben de meiden goed uitgekozen

For_que. Dat is al een heel eindje onderweg. Welke hengst is dit?

Sammie krijgt stiekem ook al een buikje. Hier met verzorgertje
[ img ]

Nigrante heb ik na een pauze even opgepakt onder het zadel. Voor de 4e x onder het zadel <3 stiekem heeft ze ook al wel een buikje

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 01:08 



 
Profiel   

AM< gefeliciteerd.

cp112, dat is een leukerd. En kinderen hebben meestal gelijk. We gingen met onze zoon van toen 3 bij een shet kijken. Die was niks voor hem. Uit een groep zwarte shets, zag hij een andere en meteen een klik mee. Was officieel niet te koop, maar duidelijk wel over te praten.
Toen alles nog met hi8 gefilmd, thuis nog eens zoonlief zijn reactie bekeken en toen met verkoper overlegd.
21jr echt de beste, makkelijkste en liefste shet ever geweest.

Hopelijk komt het goed als jullie haar erbij willen. Kan ze wel zwemmen?

Kabayo, Ik moet nog even kijken. Aan de ene kant vind ik een klein lampje aan laten, voor als je erbij wil wel fijn. Als ik nu de verlichting aandoe staan ze te knijpen met de ogen.
Maar ik wil zelf wat kunnen zien ook.

Qua afspenen is ook gewoon mijn gevoel. Te vroeg en abrupt vind ik sws echt niks, maar bij ons ging het vroeger natuurlijk en waren nooit magere merries of naar gedrag. Merries deden het echt samen en er was veel ruimte. De keren dat de merries dan naar een andere wei gingen, was ik er zelf niet bij. Maar we hadden toen wel alweer met de merrie gereden.

Weet niet of ze wel binnen gaat bevallen.

Haar stal is af en heeft een nieuwe opening die we vanuit huis kunnen zien. De deur die er al in zat laten we voor nu nog open en blijft nood. Ze vinden alles wat nieuw is altijd leuk.

We hebben daarnaast nog 2 vakken waar ook openingen komen als inloopstallen. Dan kunnen die andere 2 naar binnen, maar apart als moeders rust wil. En het leek ons tijdens het voeren handiger tegen die tijd.
Maar daar aan vast zit de schuilstal. Dat kunnen we opdelen in uitloopjes.

Je wil met alles rekening houden, maar weet inmiddels wel dat ze altijd anders doen dan ik plan. Zeker deze 3 laat ik af en toe maar gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 01:47 



 
Profiel   

Hier ook niet zo heel actief momenteel, probeer alles netjes mee te lezen maar reageren heb ik helaas echt geen puf voor. Werk nu een 15u per dag ongeveer en dan moeten de paarden nog gedaan worden. Echt niet grappig meer...

AM gefeliciteerd met de goedkeuring! knappe hengst is het ook! Ook je merries krijgen al een mooi buikje!

Mooi is dat he, als ze uit zo'n groep dan net dat ene paardje kiezen. Hopelijk krijg je een positief antwoord!

Die groeit al mooi For_Que

Klinkt als een goed en degelijk plan qua stalling.


De eerst zit hier al op 233 dagen, dat is nog 2 maanden en een week tot veilig *\o/* Ze is ook gigantisch! Zal proberen deze week eens wat foto's te maken van de dragende merries.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 06:44 



 
Profiel   

Welkom Meya_ :)

AM en Kabayo, Idris gaat samen met zijn twee Shetvriendjes van 2,5 jaar oud die nu ook op de zomerwei staan, naar een winterweiland ongeveer 2 km verderop. Daar staat een schuilstal en we hebben een loods om het hooi in op te slaan. Fi gaat vrijdag weg, dan kan Idris alvast even op zijn vertrouwde plekje wennen aan het leven zonder mama en dan over een week of twee gaat hij dus met zijn vriendjes naar dat andere plekje.

100 dagen voor Wild! *\o/*

En gefeliciteerd met White! Heel goed!! *\o/* *\o/*

En Fi is vandaag alweer 5 maanden drachtig, bijna op de helft!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:45 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Dankjewel allemaal *\o/*

Caresse07 dat is minder. Waar vermoeden ze de hernia?

Charisma. Dat is fijn dat de echo goed was

Cioccolato. Snap ik. Er is nu even weinig te beleven. Tot het nieuwe jaar, gaan we aftellen :):)

Kabayo. Ik kon me herinneren dat ze de vorige keer echt sneller toonde. Jaa Wie weet de o zo welkome bonte merrie veulen :j

Cp. Die is leuk <3 hebben de meiden goed uitgekozen

For_que. Dat is al een heel eindje onderweg. Welke hengst is dit?

Sammie krijgt stiekem ook al een buikje. Hier met verzorgertje
[ [url=m/wx2yOl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nigrante heb ik na een pauze even opgepakt onder het zadel. Voor de 4e x onder het zadel <3 stiekem heeft ze ook al wel een buikje [ Video ]

Het is haar eerste veulen maar ik vind haar ook al heel dik de hengst is Racoon een jonge Hero (Johnson x Ferro) X DeNiro X Sultan


Laatst bijgewerkt door For_Que op 25-10-21 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:05 



 
Profiel   

am: gefeliciteerd! ggk bij welk stamboek? Nee, Goldy laat ik niet scannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:05 



 
Profiel   

Wauw for_que die is gaaf!



Nou we mogen de merrie kopen. Alleen de prijs moeten we nog ff over in beraad hoe we dat gaan doen haha. Want die is niet niks := waarom hebben die dames nou zo'n dure smaak :') beetje 1 van hun beste merries uit te zoeken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:46 



 
Profiel   

[ img ]
Eli 94dgn, met zoon 7maanden lol

[ img ]
Chablis 104 dgn,met dochter 3 maanden

[ img ]
Geen goede foto van Sterre, 129dgn. Met zoon 6maanden, die vandaag verkocht is. :D

Binnenkort de dames maar eens goed op de foto zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:53 



 
Profiel   

cp112 schreef
Wauw for_que die is gaaf!



Nou we mogen de merrie kopen. Alleen de prijs moeten we nog ff over in beraad hoe we dat gaan doen haha. Want die is niet niks := waarom hebben die dames nou zo'n dure smaak :') beetje 1 van hun beste merries uit te zoeken :')


Is een aankoop sowieso nog wel 'leuk' nu door de Brexit? Of houdt jullie dat niet tegen voor een kwaliteitsvolle merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:55 



 
Profiel   

suffie schreef
cp112 schreef
Wauw for_que die is gaaf!



Nou we mogen de merrie kopen. Alleen de prijs moeten we nog ff over in beraad hoe we dat gaan doen haha. Want die is niet niks := waarom hebben die dames nou zo'n dure smaak :') beetje 1 van hun beste merries uit te zoeken :')


Is een aankoop sowieso nog wel 'leuk' nu door de Brexit? Of houdt jullie dat niet tegen voor een kwaliteitsvolle merrie?



Het is ellende en een hoop gedoe en extra kosten inderdaad ivm douane en inklaren.
Maar dat houd ons inderdaad niet tegen.

Het scheelt dat wij zelf een paarden transport bedrijf hebben en dus iets makkelijker manoeuvreren in de wirwar aan nieuwe regels maar gedoe is het zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:56 



 
Profiel   

Ai ai CP :') En zeker als je iets wil wat niet te koop stond, dan weten ze hoe graag en gaan ze kassa kassa vragen :=
Benieuwd hoe het afloopt. Is ze drachtig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 23:30 



 
Profiel   

cp112 schreef
Wauw for_que die is gaaf!



Nou we mogen de merrie kopen. Alleen de prijs moeten we nog ff over in beraad hoe we dat gaan doen haha. Want die is niet niks := waarom hebben die dames nou zo'n dure smaak :') beetje 1 van hun beste merries uit te zoeken :')

Ben heel benieuwd wat er uitkomt 8-)
Wat gaaf dat jullie de merrie mogen kopen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 00:22 



 
Profiel   

Luna2006 schreef
Hier ook niet zo heel actief momenteel, probeer alles netjes mee te lezen maar reageren heb ik helaas echt geen puf voor. Werk nu een 15u per dag ongeveer en dan moeten de paarden nog gedaan worden. Echt niet grappig meer...

AM gefeliciteerd met de goedkeuring! knappe hengst is het ook! Ook je merries krijgen al een mooi buikje!

Mooi is dat he, als ze uit zo'n groep dan net dat ene paardje kiezen. Hopelijk krijg je een positief antwoord!

Die groeit al mooi For_Que

Klinkt als een goed en degelijk plan qua stalling.


De eerst zit hier al op 233 dagen, dat is nog 2 maanden en een week tot veilig *\o/* Ze is ook gigantisch! Zal proberen deze week eens wat foto's te maken van de dragende merries.

Ja behoorlijke buik al :j wow 233 dagen dat schiet al aardig op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 00:24 



 
Profiel   

Amhorses ik heb gespiekt in mijn andere topic. Met haar hengstveulen was ze al heel erg dik met 6 maand dracht. Met haar merrie veulen totaal niet :o Wat een mooie foto met het verzorgertje! En Nigrante zo braaf <3

Luna je bent wel een van de koplopers. 233 dagen al. Nog maar 70 te gaan... wat leuk :D Kan niet wachten op de baby's <3

Cp ach wat aandoenlijk <3 Ook een mooie merrie! Wat leuk dat je haar kan kopen. En kinderen met een goede smaak :+

For que wat een mooie hengst!! Je merrie krijgt ook al een mooie buik zeg

Mirjam wat heeft eli een joekel van een zoon :wow: Bij Chablis zie ik al een buikje.
Gefeliciteerd met de verkoop :)

Cynthia wat fijn zo dicht in de buurt! En goede manier van afspenen. Eerst maar lekker wennen :) Fi wordt ook al rond :D Leuk om dat te zien!

Superpony en een rustiger licht ipv een heel fel licht? Die moeten er ook wel zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 06:55 



 
Profiel   

Hallo, ik kom me hier ook melden en dat is de hoogste tijd. Ik heb nog nooit een veulen geboren zien worden maar binnenkort 2 drachtige merries op stal, oeps.

Ik zal even uitleggen, de eerste is mijn eigen merrie, Modena. Boulonnais x warmbloed, drachtig van een lusitano. Gypsy @ [KS-MK] Modena: Boulonnais x warmbloed x Lusitano

Al 3 veulens gehad bij de vorige eigenaar. Ik heb haar al 10 jaar, ze is echt mijn vriendinnetje en ik wilde graag een opvolger van haar. Echt een droom die uitkomt. We verwachten eind maart haar veulen. So far so good. Maar toen...

Een vriendin van me zag dit weekend een leuke advertentie, en vroeg of de drachtige dame haar zwangerschapsverlof niet bij mij door kon brengen. Ik zei ja, en nu komt ze over een paar dagen al, oeps! Bovendien bevalt de nieuwe waarschijnlijk al in januari, dat is zacht gezegd niet zo handig. exacte datum weten we ook niet, geen idee wanneer ze gedekt is of waardoor.

Maar goed, camera hangt al dus we gaan er het beste van maken, en ik leer hier vast ook nog wel het een en ander. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:54 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Hallo, ik kom me hier ook melden en dat is de hoogste tijd. Ik heb nog nooit een veulen geboren zien worden maar binnenkort 2 drachtige merries op stal, oeps.

Ik zal even uitleggen, de eerste is mijn eigen merrie, Modena. Boulonnais x warmbloed, drachtig van een lusitano. Gypsy @ [KS-MK] Modena: Boulonnais x warmbloed x Lusitano

Al 3 veulens gehad bij de vorige eigenaar. Ik heb haar al 10 jaar, ze is echt mijn vriendinnetje en ik wilde graag een opvolger van haar. Echt een droom die uitkomt. We verwachten eind maart haar veulen. So far so good. Maar toen...

Een vriendin van me zag dit weekend een leuke advertentie, en vroeg of de drachtige dame haar zwangerschapsverlof niet bij mij door kon brengen. Ik zei ja, en nu komt ze over een paar dagen al, oeps! Bovendien bevalt de nieuwe waarschijnlijk al in januari, dat is zacht gezegd niet zo handig. exacte datum weten we ook niet, geen idee wanneer ze gedekt is of waardoor.

Maar goed, camera hangt al dus we gaan er het beste van maken, en ik leer hier vast ook nog wel het een en ander. :D

Oh dat is heel spannend! Maar wel leuk om mee te maken!
Welke Lusitano hengst is je merrie drachtig van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 19:36 



 
Profiel   

Ja zeker spannend maar leuk! Deze hengst: https://www.hesterbischot.nl/h-trovas-do-penedo/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 224 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen