Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

 
Profiel   

Rianne, mooie mijlpaal :D

Leuke foto’s MukiwaCobs!

Kabayo, nog 110 dagen klinkt echt heel weinig zeg!

Nibbit, hahahaha! Kijk ze gaan!

Fi dr maandelijkse update! :D
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:32 



 
Profiel   

RianneP schreef
@Nibbitlotus haha die zijn inderdaad lekker fris! Fijn zeg

Is het voor jullie ook herkenbaar dat het gedrag van je merrie veranderd als ze drachtig zijn?? Charaya is niet anders. Chloë daarin tegen is (positief) veranderd in gedrag. Ze is altijd al een schat van een pony. Voor de dracht Veel hengstig en ook last van. Nu ze drachtig is heeft ze dit minder dat hengstigheid natuurlijk toch heel af en toe een beetje merrie gedrag. Over het algemeen is ze rustiger en houd zich soms afzonderlijk van de rest, dit was vooral op het begin nu
bijna niet meer. Ook is ze heel aanhankelijk en wil ze vooral graag knuffelen!! Wat merken jullie anders?

Wij hebben 1 merrie die normaal nogal een draak is (echt een 'blijf van mijn lijf'-paard), maar die in de dracht heel rustig en chill wordt. Maar ook merries die dus chagrijnig en boos worden. En een merrie die ontzettend mooi wordt van de dracht, die gaat echt helemaal stralen en zit enorm lekker in haar vel tijdens de dracht. Die vindt veulens ook enorm leuk, dus ze adopteert ze ook van andere paarden _O- En ik heb merries waarbij ik niet echt verschil merk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:37 



 
Profiel   

Oooh ja Goldenarrow! Ons Wiske is normaal ook een blijvanmijnlijfpaard en nu kan je er heerlijk mee kroelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 19:46 



 
Profiel   

Kroelen is een groot woord nog steeds :') Maar ze kijkt wel vaker vrolijk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 20:02 



 
Profiel   

Mijn merrie is normaal iets te fel en instinctief qua reactie, dat is nu echt heel veel beter. Ik ben mijn man al aan het voorbereiden dat we volgend jaar dan misschien wel weer gaan dekken. Maar ik kan niet alles houden… dus hoe dat dan weer moet :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:13 



 
Profiel   

Je kan vooruitgang toch niet ontkennen he :=
Benieuwd of het effectief gaat doorzetten en voor binnen enkele weken is, of stabileert tot in januari }> (of overdraagt tot februari _O- )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:26 



 
Profiel   

Jeetje wat veel bijleeswerk :D ik moet nog een beetje inkomen merk ik qua reageren :j

Wat een diversiteit aan buiken en ervaringen qua gedrag.
De tijd lijkt snel te gaan qua dagen dracht, ik ben bang dat de laatste weken het meest “langdradig” worden.. O:)

Qua gedrag was mijn merrie al niet heel vriendelijk ( zeker niet tegenover andere paarden) maar dit wordt er met de dracht niet beter op… vandaag was ik hoeven aan het krabben en een stalgenootje lette even niet op en haar paard wil met m’n merrie kennismaken… eindresultaat een hoop kabaal… m’n karate skills weer even opgefrist( qua ontwijken dan _O- ) en m’n merrie door de trap tegen de wand een dik achterbeen… fijn..not.

Dus de ervaring van veel mensen om me heen dat ze veranderen qua doen en laten met de dracht ( niet allemaal uiteraard) is niet van toepassing op die van mij… althans niet op de manier dat ze rustiger of relaxter worden… :oo

Wat doen jullie qua voeding? ( qua merriebrok?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 21:47 



 
Profiel   

Nee ze vonden het heel normaal.
Is eigenlijk zelfde als een tuig om doen he

Nog even 2 showen omdat ze ze leuk zijn <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:55 



 
Profiel   

Knolselder. Duidelijk vooruitgang :):)

Mukiwacobs. Mooie foto's <3

Dark. Ik ben een beetje overgestapt van voer. Na wat paarden met maagproblemen. Nu staan mijn paarden op een balancer en krijgen ze ruwvoermix bij.
Drachtige merries krijgen meer balancer en extra eiwit.

Cynthia. Ze groeid duidelijk :j

Nibbitlotus. Lekker gek doen

Ik heb de foto's ontvangen van de shoot van laatst. Knappe papa to be <3
[ img ]
Zijn topic
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=2043491&p=106110585#p106110585

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:53 



 
Profiel   

Mukiwacobs wat een heerlijke foto's <3

Amhorses prachtige foto van White Dream! Heeft hij ook een koosnaampje? Of zeg je altijd z'n hele naam?

Dark ja de laatste maand vind ik vooral heel traag gaan :+ Huh wat raar van je stalgenoot om kennis te gaan maken terwijl je aan het hoeven krabben bent? Had raar kunnen gaan.. en een dik been ook nog... zou echt niet blij zijn geweest :( Mijn merrie krijgt breed and grow.

Zilver is niet grumpy maar wel heel duidelijk. Verder vooral dromerig en lief

Knolselder ik zie ook echt vooruitgang! Zo leuk! *\o/* Ah denk misschien was ze zelf ook nog heel jong omdat het een foutje was. Gelukkig valt dat mee :) Haha ja Zilver overheerst nogal. Sorry :P Zilver is van mij en daar doe ik ook van alles mee. Fayola is van mijn moeder. Dus behalve uitmesten voeren en buiten/binnen zetten doe ik er niks mee :o

Cynthia ja echt nog weinig dagen te gaan vind ik := Mooi zo al die foto's bij elkaar. Ze ziet er mooi uit!

Nibbit dankjewel! Wat een geweldig filmpje! Blije paarden <3

Caresse ligt aan de foto denk ik! Ze dijen nu behoorlijk uit

De dames vandaag. Ze zijn echt goor sorry :+ Morgen weer de nieuwe maand foto's
[ img ]
[ img ]
En waar ik nu het meeste voor aftel. Mijn popje Ylva <3 Nog maar 20 dagen voor we naar Zweden afreizen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:20 



 
Profiel   

Kabayo: op deze foto's zie je duidelijke buiken inderdaad <3 Lag aan de foto dus :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:02 



 
Profiel   

Ylva <3 wat een knappe hond

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:02 



 
Profiel   

Ik had d'r bijna mee kunnen nemen Kabayo :')
Zijn nu op de terugweg uit Noorwegen voor transport haha.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:18 



 
Profiel   

CP hoe is het nu afgelopen met die merrie de je wou kopen???

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:09 



 
Profiel   

Die komt :D haha. Maar duurt nog ffies want transport vergunning UK is een enorme rompslomp... :roll: lange leve Brexit... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd CP.

Ik heb vandaag mijn veulenoppas/kuddeverdediger/veulenvriend moeten laten inslapen. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:27 



 
Profiel   

Super nieuws! Leuk dat jullie iets overeen zojn kunnen komen. Je kinderen zullen wel heel blij zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:42 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Gefeliciteerd CP.

Ik heb vandaag mijn veulenoppas/kuddeverdediger/veulenvriend moeten laten inslapen. |(


Heel veel sterkte Mirjam. Wat zullen jullie Zorro gaan missen :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 07:44 



 
Profiel   

Cp: gefeliciteerd *\o/*

Mirjam: jij heel veel sterkte met het verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 08:18 



 
Profiel   

@mirjam sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 09:56 



 
Profiel   

Mirjam sterkte !

Cp wat leuk dat die merrie toch komt ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:05 



 
Profiel   

Hier wel bijgelezen maar door omstandigheden niet gereageerd.
@Kabayo wat doet Zilver het goed in de dressuurring. Ze heeft haar zwangerschapsverlof zeker verdiend. Spannend dat je Ylva bijna op mag halen. Super mooie pup.
Verdrietig nieuwe bij Mirjam. Heel veel sterkte.

Verder zie ik een hoop dikke buiken voorbij komen.
Bij Knolselder wordt het al spannend.

Hier zit Maike al ruim over de helft. Ze heeft een dipje gehad na het spenen. Ik heb haar op Cushing laten testen. Dit was gelukkig negatief.
Sterre doet het goed in de opfok.
Iekje is bijna op de helft van haar dracht. Wij zijn nu 3 weken bezig met het zadelmak maken. Wat een fijn paard. Ik denk dat ze zadelmak is geboren. Wij rijden al los door de buitenbak. Zij begint al wel een buikje te krijgen. Ik denk dat wij nog twee maanden wat kunnen doen onder het zadel. Daarna zal ze waarschijnlijk te dik zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 10:52 



 
Profiel   

Mirjam heel veel sterkte! Y;(

Cp112 wat super leuk dat jullie die merrie gekocht hebben! Leuk zeg naar Noorwegen! Vakantie? Of werk gerelateerd? Ylva mag helaas pas de grens over als ze 15 weken oud is.

Fleuribelle Dankje! Ze doet het inderdaad heel leuk :) Ik heb zo zin in de pup <3
Gelukkig geen cushing. Vervelend een dip.. wat fijn dat ze zo braaf is! Heb je vast een heerlijk paard aan :)

Hier zijn we weer een maand verder :)
[ img ]
Zilver alweer 7 maand. Dus weer tijd voor maandelijkse tiet foto's :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:44 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Gefeliciteerd CP.

Ik heb vandaag mijn veulenoppas/kuddeverdediger/veulenvriend moeten laten inslapen. |(


Vreselijk! Wat een gemis Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 11:51 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Gefeliciteerd CP.

Ik heb vandaag mijn veulenoppas/kuddeverdediger/veulenvriend moeten laten inslapen. |(


Wat verdrietig, heel veel sterkte :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 12:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 500 [ 12478 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen