Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Liezella is wel heel boos ja, net Fi :')

Fleuribelle, I is 3 weken geleden gecastreerd en het is de afgelopen tijd (zeker de eerste 1,5 week) wel relatief warm geweest en er zitten helaas wel veel vliegen :( Gelukkig waait het nu wat harder, dat scheelt wel qua vliegen.
Spannend bij jou!

Bamorka, Fi heeft Hemelvaartsdag overgeslagen ja, maar I niet. Deze week sowieso 5 keer de veearts op bezoek, inclusief vandaag dus :(

Hoi Myrthe! :wave:

Luna, nou zeg, dat schiet niet op :(

Jenny, waar Fi op wacht? Het weekend waarschijnlijk, of Pinksteren... Of in ieder geval tot het moment dat de veearts niet meer dagelijks voor I hoeft te komen. Stel je voor dat ik toch voorrijkosten moet betalen en Fi en I dan kan combineren. Ik denk dat ze hengstig wordt zodra we klaar zijn met I :j

AZ, hier ook nog gecondoleerd Y;(

Kiki, ik hoop met je mee!

Gefeliciteerd Nayla! *\o/*

Tot nu toe moet de veearts nog iedere dag terugkomen voor I. Zijn wond gaat iedere keer weer (te snel) dicht, waardoor het wondvocht er niet uit kan blijven lopen. Gisteren heeft de veearts de wond wat groter gemaakt in de hoop dat hij niet zo snel dicht ging. Vandaag kwam er gelukkig veel minder wondvocht uit, maar hij had wel 38,2. Morgen komen ze dus weer en dan gelijk Fi scannen. Vandaag dag 22 en nog steeds heel boos, dus ik ben benieuwd morgen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 16:46 



 
Profiel   

corinadrenth spleniusSucces!

Cynthia Wat balen van de ontsteking. Laat ie het wel een beetje verzorgen? Hij zal die DA inmiddels wel niet meer leuk vinden.

Myrthee_ Hallo! en succes!

Nayla gefeliciteerd!


Laatst bijgewerkt door OYYO op 26-05-22 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 18:16 



 
Profiel   

cynthia: is Idris er ziek van? Sloom? Is Fi normaal heel regelmatig hengstig? Mss doet ze het niet juist wel eens doordeweeks :j

nayla: gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 18:17 



 
Profiel   

Hij wordt iedere keer suf gemaakt. Dan staat hij te slapen en dan laat hij alles toe. Af en toe tilt hij dan nog een been op. Inmiddels mag ik er niet meer naar kijken en hem zelfs niet meer temperaturen.
Verder is hij gelukkig nog altijd blij om me te zien, komt op me af en wandelt iedere dag nog gezellig mee naar stal. Alsof hij vergeten is wat we de dag daarvoor gedaan hebben.

Hij is niet ziek of sloom. Zijn temperatuur is ook 3 weken lang goed geweest. Ergens in het begin een keertje 38,1. Verder constant tussen de 37,6 en 37,9. Vandaag wel 38,2.

Fi is zelden hengstig, omdat ze nu voor het vierde jaar achter elkaar gedekt/geïnsemineerd wordt. Dus te weinig hengstig om te weten of ze regelmatig is.
En doordeweeks zal wel, als we klaar zijn met I, zodat ik lekker door kan met de voorrijkosten :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 19:00 



 
Profiel   

Cynthia: Wat zielig voor Idris. Hoop dat het snel beter met hem gaat :)

Nayla: Fijn die kloppende hartjes!

Am: Hopelijk is ze drachtig en komt er geen hengstigheid meer! Wat vervelend dat ze zich niet laat scannen, ook niet met een lichte sedatie?

Splenius: Wat vervelend zo 2x achter elkaar een bloedei. Hopelijk pakt het wel op het normale eitje.

Kiki: Weer terug op het wachtbankje dus.

Hier is Estonia zojuist drachtig gescand :D Bij haar hebben we weer FillyPlus gebruikt, dat heeft afgelopen jaar gewerkt dus we gaan gewoon voor weer een merrietje :)) We hebben nu alleen Intissima nog op het wachtbankje en hopelijk kunnen we Noora in de aankomende week gaan insemineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 21:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Goldenarrow *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 22:25 



 
Profiel   

Kiki succes met insemineren vandaag en derde keer scheepsrecht klinkt goed!

Elina je hebt een goed plan, maar het zou mooi zijn als het nu gewoon toch is gelukt.

Nayla gefeliciteerd!

AM ik zou ze dan denk ik in 1 keer op dezelfde datum doen.

Cynthia ik ben benieuwd wat er vandaag uit de scan komt en hoever ze is.

GA gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 06:54 



 
Profiel   

Fi een eitje van 3. Dus dat duurt nog wel even. Ik gok Pinksteren :+

Hoewel, dit was vorig jaar:
Wo 12-5 eitje ongeveer 2cm
Za 15-5 eitje 2,4 cm
Ma 17-5 hengstig
Di 18-5 eitje 3 cm
Vr 21-5 eitje 4cm begint te vervormen (geïnsemineerd)
Zo 23-5 eitje 4,6cm (geïnsemineerd)
Di 25-5 eisprong

Maar toen was ze eerst hengstig en daarna werd het eitje pas 3 cm.
Ze moeten toch nog terugkomen voor I. Misschien dit weekend nog, maar sowieso maandag, gok ik. Dus ik hou haar gewoon strak in de gaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 10:08 



 
Profiel   

Cynthia. Het is een begin. Logisch dat Idris het niet meer zo leuk vindt. Het zal vast pijn doen

Kiki. Pakketje is onderweg :Y) hij heeft goed zijn best gedaan :j

Goldenarrow. Gefeliciteerd *\o/* nu gaat het toch weer de goede kant op met drachtige merries

Nayla. Wat fijn!

Ik heb echt de indruk dat Liezella anders is. Gisteren zelfs slaan en in de aanval naar de buurvrouw. Buurvrouw mocht niet naar haar kijken en al helemaal niet mijn aandacht opeisen :=
Duurt nog lang voor de scan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 10:21 



 
Profiel   

Chynthia, ik hoop dat I snel van zijn ontsteking af is. En het is een begin voor Fi, maar dat dacht ik ook met weg brengen van mijn merrie een week geleden :+ .

AM rij je met de hengst elke keer naar een station om te dekken of staat hij daar gestald?

Goldenarrow van harte met de drachten. Ben benieuwd of de fillyplus weer zijn werk doet.

Nayla gefeliciteerd nu kan het lange wachten echt beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 10:34 



 
Profiel   

Myrthe: gefeliciteerd met je veulen en van harte welkom!

Luna: Wat zuur zeg! Je hebt er wel meerdere waar je mee dekt of?

Baudyh: Bij jou zit het ook nog niet echt mee. Hopen op de volgende ronde op meer geluk.

Splenius: Hopen op het beste, succes!

AZ: Ahh, nee. Sterkte met je jaarling, wat had hij waardoor hij geopereerd moest worden?

Kabayo: Hopen dat zilver toch nog drachtig is dadelijk van Perry dan!

Nayla: Gefeliciteerd met de drachten!

Cynthia: Het zit I ook niet mee he, arme pony.

GA: Gefeliciteerd met de dracht van Estonia!

Gisteren voor het eerst weer op Boston gezeten, niet normaal hoe braaf dat dier is. 2 jaar stil gestaan, het is opstappen en wegrijden gewoon. Mevrouw had wel even lichte stress omdat Diamond natuurlijk in stal bleef. Meneer stond gewoon daar te chillen, makkelijk dier. Eerste x voor hemdat hij echt even wat langer alleen in de stal was. Hij was gewoon aan het eten. Boston is vooral boos, naar elk paard die ze tegen komt nu op dit moment. Dus heeeeeel benieuwd, zou het dan toch? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 10:52 



 
Profiel   

Hier vandaag gescand en ze is drachtig, volgend jaar een (hopelijk) stippen baby van Sarowski X Sir Donnerhall :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:02 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Hier vandaag gescand en ze is drachtig, volgend jaar een (hopelijk) stippen baby van Sarowski X Sir Donnerhall :D


Gefeliciteerd!! *\o/*
Hier om 17u EINDELIJK de drachtscan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:10 



 
Profiel   

Cynthia zal rond woensdag-vrijdag worden denk ik.. dat zou net mooi voor het pinksterweekend zijn.

AM ik hoop het voor je.

Kayley fijn dat ze zo braaf was!

Mer super, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:12 



 
Profiel   

Mer. Gefeliciteerd *\o/*

Shirley spannend!

Jazzejam. Ik heb en doe alles zelf :j enige wat ik mis, is een eigen accomodatie. Gelukkig mag ik deze gebruiken van een vriendin.

Ik ben nog enorm aan het brainstormen voor een hengstenkeuze voor Wild Thing. Of misschien toch ook gewoon gelijk in veulen hengstigheid terug dekken met White dream. Als dat lukt is ze het jaar erop eerder en durf ik weer om een andere hengst te gebruiken. Ik weet het nog niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:18 



 
Profiel   

LaDonna75 nou wat je zegt, wat een gedoe allemaal. Ligt niet aan de buurvrouw hoor, die probeert het top te regelen.

Bamorka ja het is niet anders, maar gelukkig heeft hij een bus. Maar anders heb ik gelukkig ook niet lieve stalgenoten of stalhouder die altijd wel mee willen om te rijden in zo´n geval.


Kabayo idd zo sta ik er ook in. Allang al blij dat er niemand gewond is geraakt.
Wanneer moest je ook al weer te scannen met Zilver?

AM_Horses zo die was dan echt wel extreem aan het knijpen zeg
Super dank je wel weer!

nayla gefeliciteerd met de kloppende hartjes.

Cynthia82 hopelijk lukt het nog voor het pinkerster weekend. Duim voor je dat ze weer in 1x drachtig is.
Nogmaals beterschap met I

goldenarrow gefeliciteerd *\o/* hopelijk de andere 2 ook snel drachtig

Kayley95 heerlijk als ze zo braaf zijn en dat het opstappen en wegrijden is.
Ik hoop het voor je mee dat ze drachtig is

Mer1980 gefeliciteerd *\o/*

Shirley__ ga heel hard voor je duimen

Hier aan het wachten dat ze bellen (meestal tussen 16.00-18.00) en dat we die kant op kunnen om te insemineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 15:15 



 
Profiel   

Shirley ik duim ook heel hard voor je!

AM: ik snap je vertwijfeling, maar ik zou in de veulen hengstigheid insemineren. Dan wil je toch wat tijd weer. En als je blij bent met het veulen straks dan natuurlijk terug dekken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 15:21 



 
Profiel   

Kiki1976 begrijpelijk! Fijn dat er verder inderdaad geen gewonden zijn. Ik moet over precies 7 dagen scannen. De dag erna heb ik weer voor het eerst wedstrijd, ook heel spannend.
Hopelijk bellen ze zo

Amhorses snap je twijfel bij Wild. Denk wel dat er een super knap veulentje uitkomt hoor <3 Maar ik snap ook wel dat je van "buitenaf" wilt dekken voor wat diversiteit e.d.
Duim voor je voor Liezella. Zou ze inderdaad beide scannen die dag.
Wow dan knijpt de merrie wel heel hard als het bloed eruit komt. Wordt ze nog een keer gescand?

Shirley_ super spannend!

Mer1980 gefeliciteerd *\o/*

Kayley95 ik hoop het zo! Zo'n grote droom <3
Wat super fijn zo'n braaf paard! Ook fijn dat het veulen er niks om geeft

Cynthia hopelijk gewoon door de week. Scheeld weer in kosten. Hoop dat Idris snel opknapt. Wat een zorgen...

Claudia mee eens. Ik zou er niet heel rouwig om zijn als ik volgend jaar betere kansen met hem heb en hij een papiertje heeft. Maar de eigenaar kan hem ook zo castreren. Dat zou echt wel een dikke domper zijn hoor

Goldenarrow gefeliciteerd! *\o/*

Nayla wat super fijn :D gefeliciteerd en nu lang wachten... Vliegt om hoor!

Hier nog geen nieuws. Dag 11 nu. Nog niks qua veranderingen, wat ook nog niet kan. Merkte van de week wel een paar keer op dat ze echt bij mij komt in de stal, paddock en wei. Ze wil heel graag gekroeld worden terwijl ze anders veel meer oog heeft voor eten dan voor mij. Maar ik juig zeker niet te hard... We gaan het meemaken :j
Perry een dag voor z'n vertrek
[ img ]
Zilver lekker chill aan het werk
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 15:44 



 
Profiel   

Mer, gefeliciteerd met de dracht. Ben benieuwd naar je spikkel.

Kiki succes straks met insemineren van je merrie. Hopelijk deze ronde wel raak.

Kabayo vooruit strevend al weer wedstrijd gepland staan. Heb je haar al weer helemaal kunnen oppakken? En
Minthe vindt het prima?
Neem aan dat ze thuis blijft als je wedstrijd hebt.

Hier kunnen we ook van start met insemineren. *\o/* echt blij. En dan kan ze van het weekend weer naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 16:52 



 
Profiel   

Mijn lieve Zirana is vandaag drachtig gescand *\o/*
Nu op naar de scan voor het hartslagje op 10 juni <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 18:10 



 
Profiel   

AZ wat akelig zo je paard te verliezen :(

Mer en shirley en GA gefeliciteerd met de drachtige dames!

Nayla gefeliciteerd met de hartjes.

Cynthia succes met Idris en ook met Fiore, hopelijk snel en doordeweeks hengstig ;)

Alle mede-wachtbankjes succes met wachten. Duurt lang ;) mijn duimen blijven overuren draaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 18:24 



 
Profiel   

jazzejam, succes!

Shirley__ gefeliciteerd *\o/*


Bo weer geïnsemineerd. Nu een andere da uit de kliniek. Die vond dr baarmoeder onwijs hengstig aanvoelen. Na het insemineren ging ze daar nog even lekker de boel onderplassen. Beter daar dan in de trailer haha
Zaterdag 11 juni scannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 19:09 



 
Profiel   

Jaaa shirley! Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 19:20 



 
Profiel   

Mer1980 en Shirley gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 19:24 



 
Profiel   

Kiki. Klinkt goed. Vorige keer was ze niet zo hengstig als nu? Niet controleren op vocht?

Shirley. Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd *\o/*

Jazzejam. Wat fijn. Kan ze snel weer naar huis.

Die merrie doe zo knijpt met scannen. Ik heb geen idee of ze binnenkort wordt gescand. Ik ga het wel na vragen.

Kabayo mooie foto nog van perry. Hopelijk is silver drachtig

7 juni komt de dierenarts Odilia en Nigrante ook mee scannen. Net zo makkelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 01:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen