Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 313 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Op zich dus redelijk nieuws Balko, hou je haar zelf?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:09 



 
Profiel   

Nieky1993 vandaag is ze relatief rustig. Haar uier is denk ik weer een klein beetje gegroeid. Maar voelt wel hard aan, dus weet niet of dit normaal is?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:09 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Lijst veilige merries
Kleine pony's 300 dagen, grote pony's & paarden 320 dagen
Knolselder - Suus - 300
Luna2006 - Muis - 315
Knolselder - Poppy - 320
Charmfaith - Faith - 321
Nieky1993 - Jessie - 321
Corinadrenth - Linda - 322
Knolselder - Quinn - 323
Nieky1993 - Nina - 324
AM_Horses - Nigrante - 330
AM_Horses - Odilia - 332
Jennyk - Goldy - 334
Marjoleine89 - Zsa Zsa - 335
Liekeotter - Daantje - 336
Nayla - Rafa - 336
xsurfdiary - Karina - 340
Nayla - Breeze - 341
Nieky1993 - Amy - 341
Nieky1993 - Amber - 342
Pomski - Bess - 342


Wow, Bess staat bovenaan! Ergens hoop ik dat ze snel bevalt maar anders voelt het ook een beetje alsof het grote avontuur dan voorbij is.

Ik heb er zo van genoten, echt wel één van de mooiste ervaringen van mijn leven.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:19 



 
Profiel   

ET is de merrie niet interessant genoeg voor.
Ik kan haar alleen houden als ze in de sport weer kan. Maar de hogere dressuur lijkt me wat ambitieus. We gaan dr oppakken en ik denk dan als fijn leer/ recreatiepaard nieuw plekje voor zoeken.
Super nuchter en fijn eerlijk paard dus dat moet lukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:20 



 
Profiel   

nieky1993 geen idee of ze dat besef hebben eigenlijk. Ze reageert niet boos op haar buik als de kleine zo te keer gaat.
Fijn dat Jessie veilig is, en ze heeft er idd een flinke pleeborstel van gemaakt. Uier is ook goed vol
Benieuwd hoelang je dames je nog in spanning houden

Plop1997 klinkt voorzichtig positief bij hem. Hoe was de mri verlopen? De uitslag ook gelijk al gehad?
Soms zie je het met al dat haar vlak voor het uier.

goldenarrow ze gaat rap met vullen. Nu nog voller geworden?
Wel harsjes lees ik *\o/*

Pomski fijn dat Dolly het goed doet met wat pijnstilling. Maar je dochter heeft echt een leuke naam verzonnen.
Echt een super lieve foto <3

Jet ze houd iedereen lekker bezig met waken. Geluk voor jullie een mede waker die met de nacht werkt _O-

Marjoleine89 sneu he als ze niet meer willen liggen door hun dikke buik
Hopelijk bevalt ze snel

nayla fijn dat je dames het er goed doen. Toch weer een hele zorg minder

Muronia bruin of vos maakt niet uit. Is sws een knap kereltje <3
Zelf alweer een beetje bijgekomen? En ook weer wat opgeknapt?

xChanelx duim dat ze de kleine nog een tijdje binnen houd

Lady124 uier gaat al lekker vullen. Gaat de goede kant op

imani_abby hoe is het met d'r vandaag?
Hopelijk idd stilte voor de storm

MaritGalinda welkom. Goed dat je d'r hebt laten controleren op dracht. Maar wel leuk!

suffie Happy ook veilig *\o/*

Pinkroos ze stelt jullie geduld wel op de proef! Even gemist eigenlijk (of niet onthouden) is ze maiden?

baudyh fijn dat de camera's eraan komen. Toch wel balen dat het zo lang duurde
Maar in ieder geval zijn ze nu veilig
Oh kijk ze zijn er ook al, duidelijk beeld.

AM_Horses hoe is het vandaag met de dames en het uier van Nigrante? Alweer wat voller?

Nadia2008 bijna veilig, uier vult al mooi. Mooie buik heeft ze hoor

Dagmar11 jeetje wat een verhaal, maar gelukkig nu alles goed.
Maar ik snap je stress erom heel goed. Ik blijf nu nog onder d'r staart kijken of er geen uitvloeiing is

Al_Zawraa hoop van harte dat de medicatie straks goed aanslaat

Sabrinatomic het begin is er! En ook al bijna veilig

CharmFaith zo te horen heeft ze het zwaar. Uier is al mooi gevuld

Kayley95 prive gaat voor bokt hoor! Hopelijk nu wel weer een beetje rustig.
Hier doen we nog enkel wat wandelen, maar verder niet meer aan het werk. Longeren deed ik eerder al niet meer. Madam d´r balans werd wat minder en ze mag graag als een malle tekeer gaan aan de lijn. Rijden was meer hobbelen, net wat ze zelf aangaf

Balko jeetje ongelooglijk balen zeg |(
Wel fijn dat ze wellicht nog voor recreatie of sport kan.
Het idd van petraaken klinkt ook niet heel gek als je graag een merrie van dr wilt. Echt voor jezelf dan he

Bo morgen op de 300 dagen. Uier gaat heel minimaal wat doen. Maar minder in vergelijking met haar vorige dracht.
Qua buik vind ik dr echt meevallen, of de kleine moet overdwars liggen _O-
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:12 



 
Profiel   

nieky: dat zijn toch wel mooie uiers al van je 3 dames, kan voller maar dat zegt ook niet altijd wat

pomski: yes, je staat op kop! ;(

AZ: nou gelukkig kun je medicijnen halen, hopelijk loopt het idd goed af!

baudy: *\o/* mare stare

balko: goed en slecht nieuws, in ieder geval fijn dat ze geen pijn heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:53 



 
Profiel   

Hier de stal opgestrooid (nog voor de helft breiden we later uit).
Vanaf morgen is Jade veilig (320dagen)!
De shet gaat eind deze week weg helaas, mijn zusje heeft m verkocht.
Als bodem hebben we een laag vlas (voor het pis enzo) met daarop een flinke pak stro.
Mijn ruin staat in het kleine stalletje (was altijd de opslag) onder/ achter de camera met de bovendeur open zodat ze wel nog met de hoofde bij elkaar kunnen!

Madam had de stal nog geen uur opgestrooid en haar eerste dutje is al gedaan dus denk dat t is goedgekeurd :+
Natuurlijk moet ze er half uit liggen _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:04 



 
Profiel   

Jammer, maar idd wel goed dat ze er geen pijn van heeft Balko.


Glory is nu 331 dagen en uier is ook serieus aan het worden :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:23 



 
Profiel   

Kiki 1976 vandaag was ze relatief rustig. Nu wel wat onrustiger zie ik op de camera en veel naar haar buik aan het kijken. Dus we zullen zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:40 



 
Profiel   

Yess eindelijk maakt Karina weer vooruitgang en ook meteen flink. Heel blij mee want uier stond al 2 weken stil. Hij is inmiddels bijna vol maar nog geen hars / melk. Ze is afgelopen 24 uur wel enorm verandert. 340 dagen drachtig vandaag, ik verwacht het veulen deze week nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:57 



 
Profiel   

Foto van gisteren van haar uier ik zie verschil al is het maar minimaal
[ img ]
uier 1,5 maand geleden
Zien jullie ook het verschil en der buikje groeit goed
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Merrie der buikje blijf lekker groeien

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 23:31 



 
Profiel   

Lady mag vandaag op het veiliglijstje ze is 320 dagen drachtig *\o/*

En uiers was nog steeds zelfde. En haar banden zijn al best slap. Hopelijk duurt het niet lang meer.


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 05:33 



 
Profiel   

Ik mis zoveel hier ... Het gaat zo snel en ik.hou het echt niet allemaal meer bij maar leef echt mee met iedereen negatief en positief :j

Iedereen die een veulen heeft *\o/*

Hier ben ik echt superblij met dit kereltje <3
Mamma hersteld goed, gaan vandaag ff naar de binnenbak. Ff de benen strekken.

Boxen omwisselen, en Aiyana haar moeder onder de camera aangezien die ook al veruit Save en Sound is ... *\o/* en zijn meestal 2 tot 2.5 week te vroeg smijt.

Hier nog even een foto van gisteren.
Zondag even mooie fotos maken met de camera. Dat is de enige mooie dag van de week.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 05:58 



 
Profiel   

Pfff wat een nacht hier. Toffee was alweer super onrustig, ze weet echt geen houding met haar zelf te houden. Heb het gevoel dat ze precies een soort van voorweeen had want het zet maar niet door. Ze wou heel de nacht ook niets eten, maar nu staat ze dan gewoon terug rustig aan haar hooi te knabbelen. Vandaag terug op stal houden onder cameratoezicht, want ik moet gaan werken. Hoop voor haar dat het toch echt eens zal doorzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 06:59 



 
Profiel   

Hier is t nu ook spannend! Gisteren ph van 6 en vanmorgen dit. 337 dagen vandaag
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:27 



 
Profiel   

Dat wordt thuis blijven en niet ver lopen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:34 



 
Profiel   

Happy_Hippie kijk heb je het niet voor niks gedaan. Zo te zien is ze wel blij met een vers opgemaakt bedje

WatchNow kijk dat gaat de goede kant op

xsurfdiary gaat spannend worden

Jaimy43 je ziet idd een kleine verandering. Begin is gemaakt

Lady124 fijn dat ze veilig is *\o/* Voor op het lijstje even Kabayo een pb sturen

Chantalll super lieve foto <3

imani_abby weer een flinke gebroken nacht dus

Liekeotter kijk dat gaat echt opschieten *\o/* Hou d'r maar goed in de gaten, succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:40 



 
Profiel   

liekeotter, spannend!
imani_abby, bij jou ook spannend, ben benieuwd wanneer het doorzet.
Chantall, mooi veulentje hoor.
Lady124, al een mooi uiertje hoor.

Volgens mij staan er nog meer merries op springen, kom maar op met die veulentjes!!

Unique is inmiddels ook veilig (321 dagen). De hengst die wij voor dit jaar hadden uitgezocht is niet meer beschikbaar. Een zaterdag gaan we nog naar de NRPS-keuring, maar we willen ook wel out of the box denken en een leuk kleurtje fokken.(al één op het oog, maar we zullen zien wat het wordt)

Nog 12 dagen, dan gaan we weer naar haar toe en kunnen we zien hoe het ervoor staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:47 



 
Profiel   

Jaimy43 schreef
Foto van gisteren van haar uier ik zie verschil al is het maar minimaal
[ [url=m/3JFeon.jpg]Afbeelding[/url] ]
uier 1,5 maand geleden
Zien jullie ook het verschil en der buikje groeit goed

Merrie der buikje blijf lekker groeien


Heb je haar nog op laten voelen/ scannen dat je echt weet of ze drachtig was en hoe ver? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:49 



 
Profiel   

Hier ook een onrustige nacht met jessie. Veel liggen, draaien, staart zwiepen. Benieuwd hoe ze er straks voor staat.

Balko toch een beetje positief dat ze nog als recreatiepaard kan dienen. Maar blijft wel enorm zuur natuurlijk.

Imani_abby Dat de uier onder spanning komt te staan is idd normaal.

Pomski van mij mag Bess nog even erover doen. Anders staat Amber bovenaan :') Bess heeft wel al een mooie uier. Benieuwd of ze ook idd een bonte krijgt. Veulentjes krijgen is verslavend he hihi.

Kiki1976 Wat ziet bo er goed uit. Mooie glanzende vacht <3. En nog maar 20 dagen tot veilig *\o/*

Happy_hippie Mooie grote stal zo :j ze kunnen idd de meest "ongemakkelijke" plekjes kiezen om te liggen he. Jessie ging vannacht zo de hele tijd in haar mest liggen. Ze zal er leuk uitzien straks :+

Watchnow Glory is idd goed bezig. Zijn dat de stopkes die ik zie op de foto? Lijkt zo een donkere plek in de speen.

Xsurfdairy spannend zeg en leuk dat ze zo vooruit is gegaan :D

Lady124 je moet Kabayo even een pb sturen als je op de veilige merrie lijst wilt. Nu kan het aftellen echt beginnen.

Chantall Wat een dropje <3 super leuk ook dat hoofdje. Mams lijkt er heel tevreden mee zo.

Liekeotter Dat is zeker heel spannend. Succes *\o/*

Nobel01 unique ook veilig *\o/* hoe is het voor de rest met jou? Ik meen te herinneren dat je een hele stressvolle periode had toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:49 



 
Profiel   

Niecky1993, het is wat rustiger tot nu toe. Unique doet het nu supergoed, dus daar geen stress meer van, en ze is nu veilig.
M'n kat is er nu niet meer,
m'n vader gaat nog steeds langzaam achteruit en helpen en steunen hem waar nodig. Maar hij gaat langzamer achteruit als ik dacht. Ik was bang dat hij slechter zou zijn, en de vakantie in april in gevaar zou komen, maar zo als het er nu uit ziet, kunnen we gewoon naar Drenthe toe. Als er wat is met mijn vader ga ik alsnog terug naar huis, dat gaat dan ten alle tijden voor, en Unique staat daar prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:13 



 
Profiel   

Chantall: Wat een prachtig veulen heb je. Geweldig dat witte hoofdje! <3
Liekeotter: Dat wordt waken! Spannend!

Ik zit met een dingetje. Ik wil graag een camera gaan plaatsen zodat ik Boss zelf ook in de gaten kan houden. Jaar geleden liet mevrouw geen enkele tekenen zien dat het ging gebeuren en ging plots haar birthalarm om 6:00 sochtends af, voor dat de eigenaar van de stal er al bij stond hing Diamond al met zijn benen er uit. Dus ik heb echt heel de geboorte gemist gewoon. Ik woon namelijk 30 min van stal af.

Nu wil ik een camera plaatsen, dit omdat ik haar zelf dan kan observeren. Het probleem is enkel dat het internet daar echt waardeloos is. Alles wat ik denk nou dat is wel wat, staat er bij dat het met Wifi aangesloten moet zijn. Ik kan een wifi versterker plaatsen, maar of dit echt een effect heeft, dat denk ik niet. Iemand hier enig idee hoe ik toch een camera kan plaatsen dan en wat voor een? 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:15 



 
Profiel   

Ik heb er 1 bij Ali gekocht op 4G. Dan wel een simkaart nodig maar met een maandab zijn die kosten ook te overzien (10 euro per maand).
Omdat ik ook geen stroom heb in de wei, eentje gekocht op zonnepaneel.
https://nl.aliexpress.com/item/10050047 ... pt=glo2nld

https://www.topfithorseshop.com/product ... er-wifi-2/
deze is op stroom.

Die van Ali had een levertijd van een goede week en prima beeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:22 



 
Profiel   

Zijn er nog veulens geboren afgelopen nacht?
Ben zo benieuwd.

Heb soms het gevoel dat ik alleen maar aan mijn eigen denk als ik hier wat plaats, maar is niet zo hoor.

Maar run mijn eigen trimsalon 5 dagen per week en dan hup naar stal. Gelukkig daar ook wel toezicht. Maar doet me goed om ook zelf even haar te zien nu de laatste weekjes naderen. Dus ga daar toch nu daags zelf heen.

En dan alles hier terug lezen dat ik op het moment dat ik typ niet meer weet wie wat hebt geschreven. Daarom dat ik ook niet reageer op elke post.

Nadia haar uier is aan 1 kant gegroeid en de andere kant gekrompen. Mooi die toverballen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:27 



 
Profiel   

Baudyh Big Borther is watching you! :D

Balko Het nieuws is in ieder geval positiever als wat je in gedachten had!
Gaat vast lukken om er nog een fijn recreatiepaard aan over te
houden.

Chantalll Wat is ie mooi! Die aftekening op t hoofd <3

Liekeotter[b] Die komt eraan!

[b]Nobel
Fijn dat het met je merrie goed geregeld is. Dan heb je je handen
vrij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 313 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen