Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 324 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

kiki1976 schreef
Helaas Bo weer d'r staart vol met slijm.
Da gebeld en moeten zo heen


Sterkte voor jou en je dochter. Hopelijk valt het allemaal mee :knuffel:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:07 



 
Profiel   

Kiki ik duim voor jullie, wat weer een stress.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:09 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Nieky1993 en Corinadrenth!

Ah nee wat kl*te Kiki1976.... hoe lang moet ze nog? Wat een stress...

Lijst veilige merries
Kleine pony's 300 dagen, grote pony's & paarden 320 dagen
Ciara_Lady - Nylke E.M - 303
Knolselder - Suus - 304
Luna2006 - Muis - 319
Goldenarrow - Estona - 321
Lady124 - Lady - 323
Baudyh - Mevr G - 323
HappyHippie - Jade - 323
Nobel01 - Unique - 324
Baudyh - Ivoorprinses - 324
Baudyh - Diantha - 324
Knolselder - Poppy - 324
Suffie - Happy - 324
Charmfaith - Faith - 325
Nieky1993 - Jessie - 325
Knolselder - Quinn - 327
Nieky1993 - Nina - 328
AM_Horses - Nigrante - 334
AM_Horses - Odilia - 336
Marjoleine89 - Zsa Zsa - 339
Nayla - Rafa - 340
xsurfdiary - Karina - 344
Nayla - Breeze - 345
Nieky1993 - Amber - 346
Pomski - Bess - 346
Jet - Femke van Pinkroos - 354

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:20 



 
Profiel   

Ohnee Kiki1976 hopelijk valt het mee -O- ik duim heel hard van wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:21 



 
Profiel   

[ img ]
Hier is de pauze stand voor de uiers verleden tijd. 320



[ img ]
Ook geniet ze heerlijk van haar nieuwe stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:29 



 
Profiel   

Oh nee kiki wat een stress! Hoe ver was je nu met het afbouwen? Lijkt me toch fijn als je nu gewoon door kunt gaan?

Hier gaat de uier ook wat aanstalten maken. Ze is vandaag 315, maar verwacht dat het toch wel eerder komt. Merrie heeft het echt heel erg zwaar, heel veel vocht (nav dit topic geef ik al kleefkruid) maar het enige wat helpt voor de benen is ‘s nachts in de stalbandages. Dus dat doen we nu ook maar… DA heeft ook gezegd dat ze waarschijnlijk toch eerder bevalt dan 335, ze is wel nog vrolijk, maar je ziet dat ze het zwaar heeft. Vandaag lekker haar bedje helemaal klaar gemaakt. Gehakseld stro op de bodem en dan door naar de zijkant hoog, in het midden eroverheen stro. :+:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:30 



 
Profiel   

Pomski schreef
Setteli schreef
Pomski, heerlijk die slapende veulentjes. Heeft je ene veulen nou een bloedend naveltje?


Dat is het ontsmettingsmiddel!

Pas wel op dat het niet op de huid komt!

Gefeliciteerd Nieky, mooi hengstje!

Sterkte Kiki, hoe lang moet ze nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 15:59 



 
Profiel   

Och nee hé Kiki.. Hopelijk valt het toch mee..

Gefeliciteerd met de veulens!

De 2 van ons doen het goed :)
Tanita, zo'n 3 weken oud;
[ img ]

TrueX nu 5 dagen oud
[ img ]



Ik post trouwens alleen mijn eigen veulens, niet die van de gast merries. Dan wordt het een drukke boel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:05 



 
Profiel   

Ohnee Kiki! Hopelijk valt het mee. Sterkte voor jullie!

Gefeliciteerd met de baby’s die weer geboren zijn. *\o/*

Boss heeft opeens haast. Die gaat als een speer met haar uier opeens. Jaar geleden was het echt 4 weken voor de bevalling van D en nu met 8….

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:20 



 
Profiel   

Xsurfdairy kan toch niet meer lang duren als ze echt melk heeft.

JennyK nou jessie is nog niet bevallen dus als die snachts bevalt is het waken toch goed geweest zullen we maar zeggen :')

Corinadrenth Wat een dorpje ook <3 wordt deze zwartbont?

Pomski Wat een leuke fotos :+: ze lijken ook wel hard op mekaar vanaf de foto. Hoe is het met Bess?

Nadia2008 Dat heeft ze dus mooi gepland dat ze terug begint te vullen als ze veilig is :D

Tjakka123 altijd sneu als ze het zo zwaar hebben :(:) lekker bedje heeft ze gekregen *D

Vulina leuke fotos :j 2 heel verschillende veulens lijkt het op de fotos of valt dat mee?

Hier heeft de kleine een naam: Yarno
Hij doet het goed. Is echt al een enorme knuffel :+: Amy is zo verliefd op dr veulen weer, dat is echt een super mama. Hij moet wel nog wat uitvouwen zeg maar :+
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Beetje vermoeid hoofd van mij

En jessie nog eens ph getest om te zien of er verandering was. Maar die is nog steeds zo laag dat het niet echt meer verkleurd. En zo plakkerig dat ik ermee kan behangen denk ik :')
[ img ]
[ img ]

Nina vult ook goed.. Haar ph is afgelopen dagen van 8 naar vandaag 7 gegaan. Haar spenen vullen overigens amper voor een bevalling dus daar kijk ik niet naar bij haar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:20 



 
Profiel   

Wat is het toch weer genieten van al die gezonde veulentjes. Hopelijk gaat het met Bo en kleine ook goed (aflopen)!

Happy is vandaag op dag 324. Ze is ook begonnen aan het uier.

[ img ]

[ img ]

En ons vriendje Allstar, nu 2 weken oud <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:27 



 
Profiel   

Een boel opkomende uiers, over een paar dagen een baby-boom?

Nieky leuke naam! Het is een flink buffeltje of niet?

Vulina sterk lopen beide! Ik hou van het stevigere typje (maar dat zal geen verrassing zijn) :)

Nog even Leon-spam van vandaag. Dan ben je 5 dagen oud en al zo stoer <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:59 



 
Profiel   

kiki: ik hoop zo voor je dat het mee valt!

Nieky: de volgende komt er aan, dus je kunt verder waken :(:)

suffie: uier begint te komen. Wat een koppie van je veulen!

kayley: ik zou het spaans benauwd krijgen met zulke uiers en nog zo'n tijd moeten en al die vehalen hier!

muronia: ja echt al heel stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:01 



 
Profiel   

Muronia Wat een knapperd is leon!! <3

Vulina Mooi type, die Truex!

Suffie Het begin is er! Prachtig hoofdje!

Nieky Wat gek van die PH die zo laag is en dan geen veulen.

Tjakka Haar kraamstal ziet en top uit.

Kikki Ik blijf duimen voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:11 



 
Profiel   

Jenny: ben ik ook. Heb de DA al ingelicht. Moest het even in de gaten houden dat ze niet te hard gaat anders moeten wij ook een echo laten maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:43 



 
Profiel   

Placenta gelukkig nu niet verdikt.
Wel kon de da het slijm goed zien en komt echt van dieper weg. Bloedgeprikt en ontsteking waarde net als eerder netjes 0
Maar ze wilde geen risico nemen en toch weer op de metacam en antibiotica voor 10 dagen. Mede omdat ze nog maar op de 303 dagen zit, allemaal het even te vroeg allemaal.
Enkel hadden ze nu niet het antibiotica poeder dus nu op spuiten in de mond 2x daags

Bo zelf had verder nergens last van. Was op voorhand wederom lekker druk, voordat we het slijm zagen

Slijm was overigens best veel, staat zat er voor de helft onder. D'r billen en op d'r achterbenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:44 



 
Profiel   

En Kiki heb je al een uitslag. Hopelijk valt het mee en was het eenmalig. Op hoeveel dagen zit ze nu?

Vulina, ik vind je hengst wel mooi chique.

Nieky, hij heeft lange benen.

Muriona, op die standfoto is hij echt prachtig.

Suffie, ik zie bij jou ook blije koppies!

Alzawraa, hoe gaat het met jouw merrie? Is de uier inmiddels weer geslonken met medicatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 17:46 



 
Profiel   

Gelukkig Kiki, wat zal het een opluchting zijn als ze veilig is!
Beweegt het veulen nog goed?

Muronia, hij is echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:31 



 
Profiel   

kiki: gelukkig gaat het nog goed. Echt schrikken voor je!

kayley: ah oké, hopelijk gaat het uier niet verder vullen en valt het mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:40 



 
Profiel   

Spannend Kiki, hopelijk is er niks raars aan de hand daarbinnen….

Hij is echt knap Muronia!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:46 



 
Profiel   

Kiki1976 Gelukkig was de placenta niet verdikt. Pfff wat een stress weer voor jullie. Zal een hele opluchting zijn als ze veilig is.


Muronia Wat een knapperd <3 echt een heel leuk veulen. Helemaal mijn ding :D
Yarno is idd een buffeltje. En nog net iets groter als het vorige veulen ook.

Suffie daar zit idd goeie vooruitgang in. Allstar heeft wel een hele guitige blik haha *D

Moeder en zoon lagen daarstraks lekker te dutten <3 net wel even bij Yarno toch een klysma gezet. Ondanks dat hij vanmorgen en vanmiddag gemest had, bleef hij nu persen met momenten :(:) . Kwam een boel uit. Nu is hij terug comfortabel. Eerste x wel dat ik dit meemaak met een veulen dat die later op de dag ineens moeilijk mest. De veearts is overigens op de hoogte en die raadde het klysma aan. Dan ben ik helemaal blij met de camera's. Kan het mooi opvolgen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:53 



 
Profiel   

Pomski, ja hoor die is nog bewegelijk genoeg. Ook deze keer maakte hij het de da lastig met meten. Iedere keer tegen de hand aan (wegduwen) net als de da de meting wilde starten en er daardoor naast stad.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:55 



 
Profiel   

Helemaal begrijpelijk hoor dat je niet op iedereen reageert :(:) dat de komende 2-3 weken maar snel om zijn en bo veilig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:59 



 
Profiel   

Wat een knappe veulens zijn er toch al geboren. Zo divers in types en toch allemaal knap.

Ik vraag mij af wanneer ik er eentje kan verwachten. Deze week maakte Quinn het best spannend met haar uier dat ik 5 nachten daar heb geslapen. Maar niets. En de laatste 2 dagen ook flink geslonken.
Poppy begint dan juist te groeien. Straks gaat zij nog eerst en dan worden het echt slapeloze nachten.
[ img ]
[ img ]

Kiki wat eng dat ze weer vuilde. Voir de zekerheid dus terug medicatie. Ik duim dat het toch nog een tijd allemaal gezond en wel op zijn plek blijft zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:01 



 
Profiel   

Kiki, pff wat zal jij weer geschrokken zijn gelukkig valt het mee tot nu toe en hopelijk helpt de medicatie haar!

Wat een onze buffel zeg nieky vind hem wel leuk koppie hebben! <3

Wat groeien de "oudere" baby's toch hard echt leuk om ze allemaal.weer voorbij zien komen.

Faith zit op 325 dagen en uier is niet terug gelopen vandaag en nieuwe hars druppeltjes die echt heel licht van kleur zijn en glinsterende ipv geelig.
Helaas doet de hele dag het alarm het niet en raar, net contact gehad met het bedrijf waarschijnlijk is de zender niet goed en stuurd hij morgen een nieuwe op die er dan pas dinsdag is en dan moet de da weer komen.
pff baal echt dus nu echt ouderwets volledig waken. Dus dacht laat extra mensen op het camera systeem kunnen hun niet inloggen op de 1 of andere manier dus alleen ik en me vriend kunnen kijken.... grrr...
Na gister heel weinig slaap na avond snollebollekes wordt ik hier niet gezelliger op. >;) :+


Laatst bijgewerkt door CharmFaith op 26-03-23 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 324 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen