Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 325 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Knolselder. Ik leef met je mee :') Nigrante ging van behoorlijk vol uier naar steeds leger. Duimen dat ze nu gaan doorzetten

Kiki. Balen weer. Hopelijk slaat de medicatie aan en houdt ze de kleine nog even binnen.

Nieky. Yarno is wel echt een buffeltje <3 fijn dat het na de klysma beter ging. Heb het zelf bij de veulens ook nog niet hoeven te gebruiken. jessie maakt het ook spannend.

Muronia. Wat een stoer mannetje. Heel knap!

Suffie. Ook al veilig. Begin is gemaakt. Wat heeft Allstar een leuk sprekend hoofd

Kayley. Als je het niet vertrouwd, even laten checken

Vulina. Wat een geweldige leuke veulens heb je al <3

Tjakka. Houdt ze zoveel vocht vast? Je kunt ook appelazijn proberen.

Nadia. Mooi uier, fijn in de keaamstal

Pomski. Wat een dotjes

Hier lijkt het uier van Nigrante wat voller als gisteren. Maar nog geen mega verandering.
Nigrante 334 dagen
[ img ]
Odilia 336 dagen
Haar banden beginnen nu eindelijk te verslappen
[ img ]

Liezella is ook al 312 dagen. Krijg een beetje stres dat ik voor een extra camera moet zorgen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:57 



 
Profiel   

Nieky, wat voor klysma geef jij? Ik hoor de meeste over microlax maar ik heb colexklysma gekregen. Nou is mijn ervaring als verpleegkundige dat die colex ook steviger werkt dan een microlax!

Bess haar uier staat best op spanning. Haar kling en banden kunnen niet slapper denk ik!

[ img ]
[ img ]

Zou echt tof zijn als het deze maandag komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd iedereen met veulens, super leuk al die foto’s!!! Vooral blijven posten met foto’s.
Doen alle veulens en mama’s het goed?
Mijn merrie zit op 330 dagen. Het wordt nu spannend. Hier nog niet veel uier. Al groeit het wel

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:27 



 
Profiel   

Naar een pauze toch hard aan het werk die uiers. Heb stal maatje die dacht dat ik nog niet was geweest. Dus stuurt mij foto van der uier. Ruimte er tussen is binnen paar uur al stuk minder. Lang nog niet vol genoeg. Maar ik vind alles best. Maar 1 april van 07:00 tot 14:00 wil ik geen veulen, dan ben ik op examen en niet in de buurt. Gelukkig wel mensen daar die haar begeleiden, maar liefst ben ik er zelf ook bij mijn maatje.
[ img ]
Vanmiddag


[ img ]

Nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:31 



 
Profiel   

Nadia, hoeveel dagen is ze nu?

Hier is het uier van Bess aardig veranderd!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:45 



 
Profiel   

pomski vandaag 320

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:50 



 
Profiel   

Dit waren de uiers vorige bevalling haha

[ img ]
Ochtend voor het ging gebeuren


[ img ]
Middag voor het ging gebeuren

In de nacht gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:52 



 
Profiel   

Corina en nieky gefeliciteerd!

Kiki, nee! Wat k* zeg! Ik snap helemaal hoe je je voelt.. Fijn dat de placenta niet verdikt is, maar zoveel slijm is natuurlijk niet goed.. Gelukkig zit ze iig al boven de 300 dagen, maar ze moet het nog wel even binnen houden. Ik duim voor jullie!
In 2021 had mijn merrie ook steeds slijm vanachter vanaf ongeveer 300 dagen, maar niet zoveel als bij Bo. Die heeft het toen zonder medicatie (mijn eigen DA toen was een **, ik wilde haar wel graag op medicatie hebben) netjes binnen gehouden tot 328 dagen.

Muronia, wat een prachtige foto's van Leon!

veronique, lief dat je het vraagt..
Mishrikah haar uier liep direct weer terug, vanaf de dag na het heropstarten van de medicatie. Helaas vanochtend wel weer zoals woensdag.. Nu hebben we haar wel gisteravond rhino geënt, dus hoop eigenlijk dat het een kortstondige reactie daarop is, en het over een paar dagen weer rustiger is. Of minimaal stabiel blijft zoals het nu is.. Maar heb er geen goed gevoel bij, ze zit vandaag op 274 dagen..

Ik reageer ook even niet op iedereen, zit toch wel wat in de stress de laatste dagen. Lees wel elke dag mee, maar kan dan even de drive niet vinden om een bijleespost te maken :o


Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 26-03-23 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:00 



 
Profiel   

Jij hebt altijd zo'n schattige foto's, Pomski <3

Muronia, Leon is echt zooo knap!

Kiki, gelukkig valt het voorlopig weer mee :)

Succes aan alle wakers weer.
Ik ga ook maar weer waken.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:00 



 
Profiel   

Knolselder Amai Quinn fopt je goed. Dr uier is een stuk leger >;) dadelijk gaat poppy nog eerst.

Charmfaith nou als het tegenzit dan zit het even goed tegen kwa technologie :+ hopelijk is er of snel een veulen of houd ze het binnen tot na dinsdag als je een nieuwe sensor hebt.

Am_horse ik vind idd de uier van nigrante een stuk voller vooral vanachter. Die plooi is eruit aan het gaan. Die stress snap ik idd.

Pomski Wij hebben idd de Microlax. Die van jou kun je die ook zo verkrijgen? Bess is heel snel vooruit gegaan zeg kwa uier

Xritt je merrie doet het idd nog rustig aan

Nadia2008 zooooo die gaat rap vooruit ineens haha. Spannend

Al_zawraa hopelijk is het idd een reactie op de enting gewoon. Balen al die zorgen -O- ik snap idd dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt hoor :(:)

Watchnow spannend succes *\o/*


Hier is het gewoon saai kijken naar een slapende merrie. Op naar nacht 4 waken :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:13 



 
Profiel   

Corina gefeliciteerd
Nieky gefeliciteerd
Twee gezonde veulens
Kiki dat is balen, hopelijk nog een paar weekjes erbij met medicatie en dan een gezond veulen.
Jeetje Balko, je hebt echt de strik te pakken, is dat niet een beetje overhaast.

Muronia wat een prachtige foto’s van een prachtig veulen.
Knolselder zo houden ze je lekker bezig.

Leuk hoor al die veulen spam

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd corina en nieky.

Kiki wat een stress zeg. Ik duim dat het goed afloopt

Oh az ook al zo in de stress

Het lijkt dit jaar meer dan andere jaren op te duiken die dreigde abortussen en placentitis.

Velen met mooie uier al.

Muronia hij is geweldig leuk hoor amai en geen ervaring met hengsten die terughoudender zijn.
Das meer afhankelijk van veulen tot veulen ongeacht geslacht vind ik.

Hier ondertussen bijna veilig en ze is goed op weg. Voelt nog alsof er steen inzit dus nog veel slap te vullen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:48 



 
Profiel   

Hier de uier van Estonia vanavond op 321 dagen. Hij groeit gestaag door, er zitten dopjes op. Ik verwacht niet dat ze de 340 gaat halen. Ik denk wel dat ze op wat beter weer wacht :))
[ img ]

Ze ligt nu lekker te slapen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:12 



 
Profiel   

En weer waken via de telefoon en kijken naar een etende, rondje lopende, mestende, staartzwiepende, rustende, op andere been rustende Femke :D . Oja, af en toe moet je ook heel boos doen naar de buurman ;) .

Kiki en AZ, wat spannend weer met jullie merries. Duimen dat de medicatie aanslaat Kiki en dat het nog een paar weken veilig blijft zitten.

Nieky, ik dacht even een hoofdje te zien achter haar, maar dat is een gedeelte van haar staart.

Kaylee, goed dat je contact hebt gehad met de dierenarts, maar ik zou het echt niet vertrouwen zoveel vroeger. De ellende is dat het niet altijd goed vast te stellen lijkt te zijn, die rottige placentitis. Houdt het maar heel scherp in de gaten!

Knolselder, je kan wel een weddenschap maken over wie er het eerst bevalt }> .

Veel medewakers dus, succes allemaal.

En geweldig weer alle veulenfoto's!

Even via mobiel wat foto's van vandaag toegevoegd. Gister zag je voor het eerst wat uier vanaf de achterkant gezien.
[ img ]

[ img ]

Het kan nog veel voller, maar we weten niet hoe ze gaat bevallen, het is haar eerste veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:15 



 
Profiel   

Je hoopt op 3 hengsten en je krijgt.....

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 05:39 



 
Profiel   

Pomski, van harte gefeliciteerd! 3 merries dus. Zijn dat blijvertje? En alle 3 op maandag! De halfzusje maken nu al onderling afspraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 05:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pomski!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 05:51 



 
Profiel   

Pomski gefeliciteerd!!

Kiki, je zit er bovenop en doet er alles aan. Binnen houden dat veulentje, merrie.

Aan de andere wakers, hopelijk gaan die van jullie nu ook overdag.

Bedankt voor de complimenten over Leon, wij zijn ook heel blij met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 05:51 



 
Profiel   

Pomski, gefeliciteerd met je derde merrie!

Hier nog niets hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:18 



 
Profiel   

pomski gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:25 



 
Profiel   

Goedemorgen en gefeliciteerd!

Alles goed gegaan Pomski? Eindelijk weer normaal doorslapen voor jou haha!

Fotsy, onze merries lijken vrij gelijk qua uier. Die van haar voelt ook nog vrij hard (als een soort stressballetje), maar heb hier geen vergelijking dus geen idee hoe het anders moet voelen haha.


Goldenarrow, ziet er mooi uit. Hoe strak doe jij de birth alarm? Ik kan hem snel ophalen maar twijfel beetje of ik hem alleen ‘s nachts op ga doen. Lijkt me toch niet super comfortabel allemaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pomski met nummer 3!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:35 



 
Profiel   

pomski: gefeliciteerd! En weer op maandag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pomski, jij hebt gewoon de jackpot met 3x merrie en bont *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pomski!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 325 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen