Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 331 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Dat kan dan alleen als je ook een amha dekbon hebt om mee te geven aan de koper. Niet enkel nmprs. Zonder dekbon krijg je nooit amha papier, of je moest via hardshippen gaan. Wat zonde zou zijn als het paardje gewoon amha gefokt is. Maar als er een dekbon bij zit geen probleem. Alleen nog veel gedoe : :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:11 



 
Profiel   

Kabayo hier ook altijd 1 merrie die begint met vullen rond de 290. We zijn nu al op 320.
Vroegste hier is 318 van n andere merrie maar dst was geluk dat die leefde dus helpt niet..
De eerst genoemde komt meestal tussen 20 en 25. Dus we gaan het weer zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd charmfaith, mooi hoofdje. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:25 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Welkom terug cynthia daar was het vast beter weer dan hiero hahah

Het grootste deel zo'n 30-36 graden, maar we hebben ook 20-25 gehad (dat was wel beter :) )

Kiki, het was heerlijk! We zijn naar Zimbabwe, Botswana, Namibië en Zuid-Afrika geweest. Vooral de Victoria watervallen in Zimbabwe en de rode zandduinen in de NamibWoestijn waren prachtig!

Kabayo, ik heb je graag mee laten genieten :D Helaas moet je weer een jaartje wachten op de volgende fotoverslagen :+
Ik ben ook benieuwd of Fi er nu langer over doet, of dat het nu nog anders is omdat ze buiten staat. We gaan het zien als ze vanaf zaterdag op stal staat :)

Zilver heeft wel gewoon weer haast zo te zien :+
Van Fi weet je de vroegste wel: 319 dagen. En dan begon ze dus rond 295/297 met vullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:52 



 
Profiel   

Charmfaith Gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:13 



 
Profiel   

Hier heeft het vannacht gevroren. Verder spelen de ooien nog steeds met onze voeten.
Hoewel er vanochtend blijkbaar toch eindelijk schot in de zaak komt. Hopelijk dan toch eindelijk vandaag nog lammetjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:44 



 
Profiel   

Beetje veulenspam van Corneeltje in afwachting van zijn speelkameraadje <3 [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En een blooper :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:52 



 
Profiel   

Charmfaith Wat een cutie <3 het is idd ook echt koud geweest vannacht :brr: wel heel leuk dat het precies is wat je wou.

Balko Dat is heavy die beslissingen allemaal. Maar snap het wel hoor. Nu heb je nog 1 merrie die dit jaar bevalt of vergis ik mij?

Cynthia82 Welkom terug :D klinkt als een geweldige vakantie *\o/*

Pomski schattige foto <3

Kiki1976 Fijn dat er geen slijm meer is *\o/* Denk idd dat het wel normaal is dat de uier nu een beetje vult.

Watchnow jeetje nog geen veulen. Dat kan toch niet lang meer duren. Leuke fotos van Corneel. Lekker mama pesten ook ~~}>

Al_zawraa Fijn dat dr uier toch geslonken is weer nu.

Kabayo Zilver schiet goed op ineens :D. Hier was 328 het vroegst.

JennyK leuke fotos van cappucino <3 ze heeft beste lange stelten haha

Petraaken bij jou spelen de ooien met je voeten en hier de merries met de onze :')


Jessie is voor de verandering terug begonnen met harsen. Elk uur groeit het harsjes een beetje haha. Durf nergens meer op te hopen wanneer het komt :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:59 



 
Profiel   

nieky: je hebt vast langste tijd bij haar nu wel gehad :j
Klopt idd, ze is echt groot

watchnow: mooie foto serie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:21 



 
Profiel   

gefeliciteerd CF.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:30 



 
Profiel   

Watchnow hahahahaha wat een heerlijk diertje!

Nieky, ja er komt er nog een!
Is best pittig maar ik kan er niet eindeloos geld bij blijven stoppen. Het moet ergens ook wel n beetje in balans blijven. En ik heb nu nog steeds 9 pompmachines staan dus er blijft gelukkig nog veel over. Maar eigenlijk wil ik max 8 gaan aanhouden totaal. Mijn hobby loopt gewoon wat uit de hand :').
En als je een fijn plekje weer vind is het ook prima.
Maar het blijft altijd moeilijk om dieren weg te doen, daarom worden het er ook zoveel haha.

Spannend van Jessie! Hopelijk snel een knappe baby

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 14:53 



 
Profiel   

Charmfaith proficiat!

Watchnow wat een leuke fotos! Moeder zal ook blij zijn als er een speelkameraadje bij komt, wil je lekker liggen of rollen op je gemak....

Nieky, zo te zien gaat het toch wel snel komen hoop ik, ze maakt het wel spannend voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 15:30 



 
Profiel   

Heerlijk Cynthia, ik ben een 13 jaar geleden 2 maanden door Zuid-Afrika en Namibië getrokken met 2 vriendinnen in een aftandse Toyota met enkel een landkaart, een Trotter en nergens verblijf vastgelegd. Behalve bij mensen via een kennis en Krüger park een midweek voetsafari. Zalig.
Ik wil graag ooit terug en ook Botswana en Zimbabwe doen, maar als ik er ooit al geraak zal het nooit meer op dezelfde manier zijn vrees ik. Jong en vrij.

Quinn uier was weer leger, maar wel heel soepel. Dus ik denk en hoop dat hij nu voor echt gaat vullen. Ze blijft me foppen. Ik zat gisteren echt met de zenuwen dat het ging komen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:42 



 
Profiel   

Charmfaith, wat een mooi veulen, gefeliciteerd. Wat heerlijk als je merrie rekening houdt met je wensen en er het juiste veulen uitgooit

Watchnow wat een leuke fotos! Wat heerlijk zo op de wei, mama plagen.

Nieky, zo te zien gaat het toch wel snel komen hoop ik, ze maakt het wel spannend.

Knolselder je merries laten je lekker in spanning

Vorig jaar had ik een zeer vroeggeboren veulen met 306 dagen( dan hebben we gesmokkeld met de dagen om tot 306 te komen), was echt heel klein en een dummy, maar met de mardigan squeeze hem op gang gekregen. Hij is nog steeds klein, maar dapper

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:03 



 
Profiel   

Bedankt allemaal !! *\o/*

Wat een geweldige foto's watchnow

Nieky dat kan toch niet lang meer duren zou je denken!

Ik hoop dat quinn ook door zet knolselder.

Dat is wel mega vroeg moner gelukkig wel overleefd heb je een foto van toen en nu? Ben wel benieuwd

De kleine heeft de naam Temptation gekregen! Net even gauw 10 minuutjes buiten gespeeld want is mega slecht weer hiero

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de veulentjes <3

Morgen komt de dierenarts even langs mocht er niks met de tanden zijn of iets anders kunnen vinden dan wilt die haar voor de zekerheid op een metacam kuurtje zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:38 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hier ook nog meer verandering en alles droog/rauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 18:22 



 
Profiel   

Charmfaith gefelicteerd, wat een knap veulentje!!

Nieky dit kan toch niet lang meer duren, hoop voor je dat het veulen snel komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:51 



 
Profiel   

Daisy had vanavond koliek, ik was echt zo bezorgd..
Hollands Kroon direct gebeld en in overleg met hun vast zelf een colexklysma gegeven.
Temperatuur was 38.2.
Dierenarts heeft wat buscopan gegeven en voelde toch nog wat meconium zitten. Terwijl er echt al wel veel af gekomen was.
Hij heeft haar nogmaals een microlax gegeven.
Hij maakte zich niet heel veel zorgen. Daisy is nu helemaal doodop van alle indrukken en meditatie. Arm ding.
Hoop dat ze snel opknapt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:22 



 
Profiel   

Wat vervelend pomski! Hopelijk knapt ze snel op zo sneu altijd zo'n kleintje met zoveel pijn! ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:56 



 
Profiel   

Balko die uit de hand gelopen hobby ken ik :') ik en leen begonnen met 1 merrie met veulen voor de verkoop en hebben nu 2 hengsten en 20 merries voor de fok :+ iets met uit de hand lopen enz hahaha. Maar met 3 kids en drukke baan snap ik helemaal dat je keuzes maakt. Ik heb geen kids en werk maar part-time smorgens. Leen is op brug pension. Dan is dat allemaal te combineren. Anders ging dat ook niet. Fokken is ook veel te leuk :D

Knolselder Quinn werkt ook niet echt mee zo te horen :') hoe is ze nu savonds?

Moner 306 is idd heel vroeg. Ben ook wel benieuwd naar fotos.


Charmfaith leuke naam :D en lange stelten heeft ze haha. Gaat ze blijven?

Happy_hippie hoe is het met je merrie? Nog een loopneus?

Nadia2008 Dat schiet hard op ineens :D

Pomski Dat is schrikken en naar als zo een kleintje koliek heeft. Hopelijk is ze er nu doorheen


Jessie is nog steeds kalm. Harsjes komen na een aantal uur rustig terug als ik ze weghaal
[ img ]

En amber vult ook goed door nu. Nog beetje voller en de spenen vullen en dan is zij er ook kwa uier
[ img ]


En nog even de kleine Yarno die het goed doet. Een heel ander veulen als zijn volle broer vorig jaar. Dat was een vrij aanwezig veulen en een echte clown. Yarno is ook sociaal maar juist heel kalm en rustig.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:07 



 
Profiel   

Hoe het met Quinn is? Wel ik zit even in een hoekje te huilen.
|(
[ img ]

Wat een rollercoaster die merrie.
Al voelt alles nu wel heel zacht aan. Nu die melk erin en veulen eruit aub.

Pomski hopelijk snel beter met je veulentje… zo sneu als ze zo jong al pijn hebben.

Nadia dat groeit daar ook goed.

Charmfaith mooie naam voor een mooie elegante dame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:29 



 
Profiel   

Daisy heeft geslapen, flink gedronken en is nu sprintjes door de stal aan het trekken. Gok dat ze zich iets beter voelt.

Hebben jullie het ook weleens meegemaakt met veulens? Is dat goed afgelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:04 



 
Profiel   

Nieky, helaas wel nogsteeds loopneus en hetzelfde eetgedrag.
De dierenarts komt morgen langs om 12uur gelijk even alles checken.
Nog steeds geen verhoging oid dus DA vond het okay om te wachten tot morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:08 



 
Profiel   

Niecky die zijn de foto's van het veulentje van vorig jaar geboren na 306 dagen dracht.

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 331 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen